Roburtek Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Witam Oglądałem ostatnio takie Legacy i miało dość mocno porysowane szyby boczne. Ale nie od skrobaczki... Przynajmniej tak mi się wydaje bo rysy były równolegle do siebie i odchylone po kątem około 15-20st od osi pionowej. Bardzo mnie to zdziwiło... Spotkał się ktoś z czymś takim? Dodam, że szyby są oryginalne. Pozdrawiam R. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impreza555 Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 może cos wpadło pomiędzy uszczelkę a szybe podczas otwierania zamykania i się przemieszczało chyba że to celowe zadrapania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Albo od prowadnic. Z problemem walczyłem przy SVX (polerka szyb i naprawa okładzin na prowadnicach) i w warsztacie z szybami usłyszałem, że co jakiś czas trafia się im taka robota przy szybach subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakum Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Ja też mam ten problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roburtek Opublikowano 2 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Moim zdaniem wygląda na to, że uszczelka daje popalić i zbiera strasznie brud a w szczególności piasek a dodatkowo musi mocno dolegać do szyby. Bo tak pięknie zrobionych rys na wszystkich ruchomych szybach bocznych juz dawno nie widziałem. Ostatni raz to było chyba przy fiacie 125p :-) Ale z tego co widzę to raczej znany temat :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DONPHEONE Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Moja babcia też na to choruje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 To standard. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 U mnie w Legacy ta sama bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebxyz Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Witam. W moim Forku niestety też ten problem występuje, wygląda, że TTTM. pozdr sebxyz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tigre Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 (edytowane) Co ciekawe to samo występuje w Mazdzie 323F BA, chyba urok szyb bez ramek... Edytowane 6 Marca 2014 przez tigre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 tigre, możliwe że tak jest. Fakt, szyba bez ramek lata jak ból po kościach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Co ciekawe to samo występuje w Mazdzie 323F BA, chyba urok szyb bez ramek... tigre, możliwe że tak jest. Fakt, szyba bez ramek lata jak ból po kościach Możliwe, że to też ma znaczenie, ale w SVX są ramki (i to jakie!), a szyby rysują się mocno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Czyli trzeba przyjąć że w Subaru TTTM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Pabisiak Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 U mnie to samo w MY08, juz taki urok szyb bez ramek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 (edytowane) Czyli trzeba przyjąć że w Subaru TTTM Może to dla niektórych oczywiste ale... nie warto opuszczać szyb w dół jeśli są bardzo brudne i np ubłocone. Jeśli szyba będzie czysta, uszczelka czysta to praktycznie nic nie porysuje się. Warto też(oprócz mycia szyby) raz na jakiś czas opuścić też szybę do końca w dół i umyć uszczelki, tam sie zbiera trochę syfu. Edytowane 9 Marca 2014 przez blade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 blade, słusznie. Jak też od czasu kiedy "zrobiłem rysę" na szybie staram się nie otwierać zabłoconych szyb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 ja juz niestety kupilem z rysami :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_dycha_ Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 U mnie zaczęło się na Imprezie z 96r a kończy na Legacy 2005 i to samo, kiedyś próbowałem ściągać tapicerkę czyścić uszczelkę zbierającą ale to nic nie dało, a jeśli to na chwilę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eres Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 W moim GTku mam ten sam problem, ktoś się bawił w polerowanie takich rys?? warto ryzykować taki zabieg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 W moim GTku mam ten sam problem, ktoś się bawił w polerowanie takich rys?? warto ryzykować taki zabieg? W SVX polerowałem. Warsztat z góry powiedział, że nie każdą rysę podejmą się spolerować, ale w moim przypadku nie były one bardzo głębokie i wszyło świetnie. Tyle, że polerowanie to tylko usunięcie objawu, ja od razu usunąłem też i przyczynę - wymienione zostały okładziny na prowadnicach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eres Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 obiło mi sie o uszy, że po polerce szyb obraz nieco się załamuje na zasadzie rozmycia, wiesz coś na ten temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 obiło mi sie o uszy, że po polerce szyb obraz nieco się załamuje na zasadzie rozmycia, wiesz coś na ten temat? Tak, dlatego nikt nie podejmie się polerowania szyby przedniej. Jeździłem po polerowaniu w bardzo słoneczny, lutowy dzień. Nie zauważyłem niczego niepokojącego - jesli chodzi o rozbłyski czy jakies inne załamania światła, choć szyba nie wygląda "jak z salonu". Ale na pewno wygląda lepiej niż z rysami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eres Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 ok, dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 A tak z ciekawości jaki średni koszt polerki bocznej szybki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 O ile dobrze pamiętam (a nie jest to pewne, bo robótek, a przy tym i płatności przy SVX miałem sporo), to za 4 szyby poszło 300 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się