Skocz do zawartości

Remap czy "świnia" :?:


Aniolek

Rekomendowane odpowiedzi

To jest mit, że remap jest 3 razy droższy.

 

To może podasz jakieś namiary na osobę która robi to taniej,tak sie składa ze nie długo chcę zrobic pare konkretnych modów wiec bez zmiany oprogramowania sie nie obejdzie.

 

Mit to to, że ktoś kto wie co robi zrobi Ci SMT ze strojeniem za 1200 złotych.

3660 to nie jest zła cena.

Co do propozycji robienia bez vat to się przez grzeczność nie wypowiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 85
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dokładnie teraz jest strojone pewne GT z Bydgoszczy na SMT6 i narazie jest 1,5bara i bedzie wiecej,na chwile obecna jest mały problem z chwilowym przeładowaniem,ale ma byc docelowoo w piku 1,6 i do konca obrotow 1,5bara.Zobaczymy jak to sie skonczy dam znac,jesli bedzie smochod latał jak trzeba pewnie taz załoze SMT.

 

Witam wszystkich :) , jestem tu na forum pierwszy raz i bardzo mi milo poznac tylu użytkowników subaru. Zdaje sie ze chodzilo tu o mnie :)

 

 

Czy któryś z szanownych forumowiczów dysponuje lista pinout sterownika Imprezy GT 97/98 rok ? Modul ma oznaczenie AD200 . Byłbym baaardzo wdzięczny.... ps na chwile obecna auto jest wystrojone na stałe 1.4 bara i po raz pierwszy w życiu podczas startu tym samochodem straciłem na kilka sekund swiadomość!! Moje A4 1.8T (Q) ma 3.87s do 96km/h ale czegoś takiego jeszcze nigdy nie odczułem jak przyspieszenie w tym subaru! Wlasnie dlatego postanowilem jak najpredzej zmienic auto na subarke.Aha czas mojego audi był mierzony na Gtechu Pro przy stalym doladowaniu 1.8 Bara , chwilowe równe 2 Bary.

 

Pozdrawiam i z góry dzieki za liste pinów sterownika AD200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie teraz jest strojone pewne GT z Bydgoszczy na SMT6 i narazie jest 1,5bara i bedzie wiecej,na chwile obecna jest mały problem z chwilowym przeładowaniem,ale ma byc docelowoo w piku 1,6 i do konca obrotow 1,5bara.Zobaczymy jak to sie skonczy dam znac,jesli bedzie smochod latał jak trzeba pewnie taz załoze SMT.

 

Witam wszystkich :) , jestem tu na forum pierwszy raz i bardzo mi milo poznac tylu użytkowników subaru. Zdaje sie ze chodzilo tu o mnie :)

 

 

Czy któryś z szanownych forumowiczów dysponuje lista pinout sterownika Imprezy GT 97/98 rok ? Modul ma oznaczenie AD200 . Byłbym baaardzo wdzięczny.... ps na chwile obecna auto jest wystrojone na stałe 1.4 bara i po raz pierwszy w życiu podczas startu tym samochodem straciłem na kilka sekund swiadomość!! Moje A4 1.8T (Q) ma 3.87s do 96km/h ale czegoś takiego jeszcze nigdy nie odczułem jak przyspieszenie w tym subaru! Wlasnie dlatego postanowilem jak najpredzej zmienic auto na subarke.Aha czas mojego audi był mierzony na Gtechu Pro przy stalym doladowaniu 1.8 Bara , chwilowe równe 2 Bary.

 

Pozdrawiam i z góry dzieki za liste pinów sterownika AD200

 

 

 

wszystko fajnie a mozesz napisac cos o strojeniu smt w subaru i ktore smt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie ze moge , SMT6 - strojenie zgodnie z instrukcja + mod. na MAP sensor , MAF wywalony . Poszukuje pinologii sterownika poniewaz brzydal odcina mi paliwo przy 1.5-1.6 Bara.Ale mysle ze to chwilowa bolączka :) ... pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszke zbocze z tematu ale dzis straciłem 0,5bara doładowania,obejżałem tak na szybko chyba wszystkie węże i nic nie znalazłem :?

 

Ostudze go bo moze sie chłopak przegżał jak z trasy wróciłem.

 

Nic to nie dało , jak ostygnie to sciągam IC i szukm dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszke zbocze z tematu ale dzis straciłem 0,5bara doładowania,obejżałem tak na szybko chyba wszystkie węże i nic nie znalazłem :?

 

 

ehhh gdyby to byl vag to wiadomo ze tryb awaryjny jak jest w subaru to nie mam pojecia :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote name="marcin@klubsubaru.pl

Mit to to' date=' że ktoś kto wie co robi zrobi Ci SMT ze strojeniem za 1200 złotych.

3660 to nie jest zła cena.

Co do propozycji robienia bez vat to się przez grzeczność nie wypowiem.[/quote]

 

w kwestii smt6 to nie mam obaw przed brakiem kompetencji tej osoby

 

3660 to nie rewelacja - remap powinien kosztowac na poziomie wirusowania dieselow

 

co do robienia bez faktury to mam podobne zdanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komputery do silnikow benzynowych sa daleko bardziej zaawansowane niz te do diesli. Rozpracowanie takiego komputera, wymaga wiele pracy i wiedzy, dodatkowo producenci samochodow bardzo strzega oprogramowanie przed tunerami. Obecnie dla Subaru, poza fabrycznym oprogramowanien do reflashu istnieje tylko Ecutek, Cobb i darmowy (ale jeszcze bardzo niedoskonaly) OpenEcu. W przypadku tych dwuch pierwszych firm trzeba zaplacic najpierw za licencje do oprogramowanie, samo strojenie to juz kwestia firmy tuningowej. Z tego co tu pisano na forum, nie-ASO bierze juz duzo mniej kasy za nastepne zmiany map po zainstalowaniu oprogramowania Ecutek.

Taka swinke to tez trzeba wystroic conajmniej dwa razy w roku, bo sa inne mapy na lato i zime.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze np. powertronic moglby sie zajac strojeniem tego

 

Pewnie tak.

 

dlaczego ma nie miec map korekcji ? przecierz zawsze modyfikuje sygnal o tyle samo wiec map korekcji powinna dzialac

 

 

Nie jestem pewien czy to tak liniowo działa szczególnie przy dużo mocniejszym aucie niż seria i ekstremalnych warunkach atmosferycznych. Ja się zetknąłem z ludźmi przeklinającymi świnki i jakośnie przypadkowo na zachodzie sa one zdecydowanie mniej popularne niż u nas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba ja w gt nie chce wiecej niz 250 km.

 

dlatego nie widze sensu pakowania sie w remap, ktory kosztuje 3660 (tyle kosztuje bo taki juz jestem, ze biore faktury)

 

wg mnie wszystkie mapy korekcji beda w 100% dzialac bo sygna jest oszukiwany zawsze o zadana wartosc, wchodzi do ecu juz zmieniony a przecierz to w ecu sa mapy korekcyjne wiec juz sie tym zajma.

 

w moim przypadku smt7 ma dzialac zupelnie lajtowo bo wydaje mi sie ze seria + 2,5 cala + pompa paliwa + drobne korekcje za pomoca smt7 wystarcza - oczywiscie jesli moj gt ma moc podobna do serii ale to niedlugo sprawdze.

 

chce tez aby to dzialalo na zasadzie on-off a tak moze byc w przypadku swinki

 

uwazam, ze to bedzie duzo lepszym rozwiazaniem niz mbc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uwazam, ze to bedzie duzo lepszym rozwiazaniem niz mbc

 

MBC nie jest żadnym rozwiązaniem bo to tylko sposób podkręcenia dołądowania a nie przemapowania auta.

 

 

A co do tego co będize dla Ciebie najlepsze hmm wydaje mi się że już sam wiesz to po co Ci nasze opinie? Dla mnie nadal sinka to taki torchę bardziej zaawansowany tuning za pomocą opornika, ogromnej masie ludzi to działa ale ja bym się miliard razy zastanowił zanim bym sobie założył coś takiego do auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się w 100% z Adam.em.

"Świnka" powinna świetnie sobie poradzi ze zmuszeniem ECU do wygenerowania dodatkowych koników bez konieczności martwienia się o całą mechanikę, oczywiście przy założeniu, że "kierownik" i "mechanik" są rozsądni :lol:

Na wszelki wypadek, żeby mieć wszystko pod kontrolą, należałoby założyć takie gauge'i jak BOOST, EGT i AFR, ale komu ja to piszę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MBC nie jest żadnym rozwiązaniem bo to tylko sposób podkręcenia dołądowania a nie przemapowania auta.

 

a po co myslisz pisalem o smt7, ktore ma kontrole boostu ? po to ze zapewne bede chcial podniesc. tak elementarna wiedze posiadam i wiem ze mbc nie jest do przemapowania jednostki

 

A co do tego co będize dla Ciebie najlepsze hmm wydaje mi się że już sam wiesz to po co Ci nasze opinie? Dla mnie nadal sinka to taki torchę bardziej zaawansowany tuning za pomocą opornika, ogromnej masie ludzi to działa ale ja bym się miliard razy zastanowił zanim bym sobie założył coś takiego do auta.

 

ja tez sie zastanawiam miliard razy i dla tego zbieram opinie - nigdzie nie napisalem, ze montuje. dla tego jesli bym zakladal smt7 to na pewno sprawdzil bym afr i egt

 

A co do tego co będize dla Ciebie najlepsze hmm wydaje mi się że już sam wiesz to po co Ci nasze opinie?

 

zle Ci sie wydaje, jeszcze sam nie wiem i nie predko sie dowiem ale

jesli nie chcesz odpowiadac na moje posty a widze, ze chyba nie to nie odpowiadaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po co myslisz pisalem o smt7, ktore ma kontrole boostu ? po to ze zapewne bede chcial podniesc. tak elementarna wiedze posiadam i wiem ze mbc nie jest do przemapowania jednostki

 

SMT-6 też się to dawało jakoś zrobić, w każdym razie ludzie to mieli jakoś porobione.

 

 

zle Ci sie wydaje, jeszcze sam nie wiem i nie predko sie dowiem ale

jesli nie chcesz odpowiadac na moje posty a widze, ze chyba nie to nie odpowiadaj

 

Chcę, ale jak na razie to z tej dyskusji wyglądało jednak na to że wiesz co byś chciał.

"nie widze sensu pakowania sie w remap, ktory kosztuje 3660"

 

Ponieważ żadna trzecia opcja się nie pojawiła to chyba jednoznaczne. Znasz za i przeciw tak naprade każdej z opcji więc myślę że dobrze zdecydujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się w 100% z Adam.em.

"Świnka" powinna świetnie sobie poradzi ze zmuszeniem ECU do wygenerowania dodatkowych koników bez konieczności martwienia się o całą mechanikę, oczywiście przy założeniu, że "kierownik" i "mechanik" są rozsądni :lol:

Na wszelki wypadek, żeby mieć wszystko pod kontrolą, należałoby założyć takie gauge'i jak BOOST, EGT i AFR, ale komu ja to piszę...

 

Nie ma większego sensu montowania razem zegarów EGT i AFR,ja osobiscie preferuje EGT po zestrojeniu samochodu za pomocą AFR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Był ktoś może wczoraj na zawodach w Pruszczu ? Subaru Impreza z Bydgoszczy przygotowana przez Yakuzę , na SMT zdobylo 2-gie miejsce w swojej klasie :) . Nawet dała rade z Evo9 340 PS . Fakt że nad elektronika siedzialem prawie tydzień , ale bylo warto :). Tak wiec śmialo można powiedziec ze SMT spokojnie sie nadaje do modyfikacji SI . Teraz będą kolejne spore zmiany w mechanice auta i mamy nadzieje na kolejne 50-70 PS :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...