Jump to content

Sprzeglo


furia
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

w Imprezie WRX 2.0 slizga sie sprzeglo. Dzwonilem do JCAUTO i podali mi ze maja ale dedykowane do silnika EJ20T...Czy to sprzeglo pasuje do WRX 2003-2005?

 

BTW: 1820 zl calosc, ugh :)

 

F

Link to comment
Share on other sites

Czy to sprzeglo pasuje do WRX 2003-2005?

 

Tak. Ty też masz silnik EJ20. Ale moim zdaniem lepiej zaiinwestuj w porządne sprzęgło np. AP Racing.

Link to comment
Share on other sites

Witam,

 

w Imprezie WRX 2.0 slizga sie sprzeglo. Dzwonilem do JCAUTO i podali mi ze maja ale dedykowane do silnika EJ20T...Czy to sprzeglo pasuje do WRX 2003-2005?

 

BTW: 1820 zl calosc, ugh :)

 

F

 

Witam

 

Ceny ASO Tarcza-616, Docisk-717, Łożysko 547 = 1880 pln z VAT -10% na kartę Subaru :mrgreen: wymiana ok 700.

 

tak dla przykładu .... :mrgreen:

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Witam,

 

w Imprezie WRX 2.0 slizga sie sprzeglo. Dzwonilem do JCAUTO i podali mi ze maja ale dedykowane do silnika EJ20T...Czy to sprzeglo pasuje do WRX 2003-2005?

 

BTW: 1820 zl calosc, ugh :)

 

F

 

Witam

 

Ceny ASO Tarcza-616, Docisk-717, Łożysko 547 = 1880 pln z VAT -10% na kartę Subaru :mrgreen: wymiana ok 700.

 

tak dla przykładu .... :mrgreen:

 

Pozdrawiam

 

A mi powiedzili 1000zl robocizna i wymiana za tydzien dopiero....

Link to comment
Share on other sites

no to ja mam pytanie (zywotne dla mnie gdyz tez czeka mnie wymiana sprzegla) - byc moze jest to pytanie do SIP : skoro subaru montuje fabrycznie sprzegla exedy to jakiej marki jest sprzeglo oferowane przez ASO jako czesc zamienna? gdyby bylo to sprzeglo marki exedy to cena w ASO bylaby taka sama jak w JCauto ( jakis ewenement!), no chyba ze to jakis inny model. w ASO uzyskalem tylko informacje ze sprzeglo przez nich oferowane ma tarcze spiekana, co do marki to "subaru".

???

pytanie dodatkowe: w tej chwili mam fabryczne 218KM ale w "jakiejstam przyszlosci" planuje podkrecic w mapteku do 250-260KM . czy sensowne jest w tej sytuacji inwestowanie w jakies mocniejsze sprzeglo?

Link to comment
Share on other sites

przepraszam zle napisalem. cena JEST taka sama. w ASO jak ktos wczesniej napisal sprzeglo 1800 (ja tez w ASO uzyskalem taka info) a w JCauto ,jak ktos napisal sprzeglo exedy tez 1800 (tego osobiscie nie weryfikowalem i dlatego napisalem BYLABY) :)

Link to comment
Share on other sites

A mi powiedzili 1000zl robocizna i wymiana za tydzien dopiero....

 

 

A u mnie może być jutro wszystko za 2.500 pln :mrgreen:

 

ps. jak się umówisz ....

 

Pozdrawiam

 

Ale 2500 -10% za kartę? Czy od ostatniego Twojego posta notowania wzrosły :twisted:

Link to comment
Share on other sites

ponawiam pytania:

1. czy ktos wie jakiej marki jest sprzeglo oferowane przez ASO jako czesc zamienna?

2. pyt do adamusmax: czy wspomniane sprzeglo exedy z JCauto ma tarcze spiekana?

3. czy sensowne jest inwestowanie w mocniejsze sprzeglo w razie podkrecania do 260KM?

Link to comment
Share on other sites

ewert, jak ci sie konczy i i tak musisz wymienic to zdecydowanie tak.Matiemu w VTG juz przy 269KM zaczynao ponoc slizgac od 4000 tys. a wszyscy wiemy ze sprzega w si nie sa mocna strona.

Link to comment
Share on other sites

ponawiam pytania:

1. czy ktos wie jakiej marki jest sprzeglo oferowane przez ASO jako czesc zamienna?

2. pyt do adamusmax: czy wspomniane sprzeglo exedy z JCauto ma tarcze spiekana?

3. czy sensowne jest inwestowanie w mocniejsze sprzeglo w razie podkrecania do 260KM?

 

Mimochodem ci odpowiem.....

 

1. różnych marek sygnowane przez Subaru

2. nie

3. nie (dobre sprzęgło + 260KM = ogolony drugi bieg) :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

3. nie (dobre sprzęgło + 260KM = ogolony drugi bieg)

He he czyli jak nie urok to sraczka.Lepiej nic nie tykac :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

3. nie (dobre sprzęgło + 260KM = ogolony drugi bieg)

 

S[ore znaczenie ma jednak kto jeździ. Słyszałem o mordercy, który przy seryjnym silniku zdołał ukręcić wał napędowy.....

Link to comment
Share on other sites

3. nie (dobre sprzęgło + 260KM = ogolony drugi bieg)

 

S[ore znaczenie ma jednak kto jeździ. Słyszałem o mordercy, który przy seryjnym silniku zdołał ukręcić wał napędowy.....

 

Dokładnie, u mnie oryginalne sprzęgło przy 265KM/360Nm wytrzymało 50 kkm i o ile mi wiadomo nowy właściciel zrobił juz kolejne 20 kkm na tym sprzegle.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...