Wiatrak Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Ktoś się orientuje? Jakieś szkolenia i u producenta i zgoda producenta jest potrzebna? Jakaś kasa za licencje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Tu masz notkę na ten temat: http://www.subaru.pl...s/partnerzy.pdf Ktoś się orientuje? Chyba tylko Dyrekcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 30 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 OK, odpisałeś w duchu forum, broń Boże nic przeciwko Dyrekcji....:-) a nie może być w takim razie konkurencji do SIP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Odpisałem zgodnie z posiadaną wiedzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 a nie może być w takim razie konkurencji do SIP? ostatni który zadał to pytanie , skończyl tak 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 to zależy czyim ASO chcesz być ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 to zależy czyim ASO chcesz być Jeśli pyta na oficjalnym forum SIPu, to chyba chce być jego ASO a nie może być w takim razie konkurencji do SIP? Chyba może... ale w takim przypadku pytanie trzeba by zadać na forum konkurencji SIPu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 30 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 (edytowane) Oczywiście jest to czysto hipotetyczny wątek. Znam osobę z Wrocławia, ma dobry sprzęt, obiekt i wiedzę a przede wszystkim pasję (i nie jest to Edycja moderatora) i by chciał mieć Autoryzowany Serwis Subaru. Nie znam szczegółów, ale takie coś okazało się wręcz nie możliwe. Stąd mój wątek... Trzeba jechać do Japonii po certyfikat i można otwierać warsztat z błogosławieństwem Subaru? Edytowane 30 Października 2013 przez tzd : mimowolne wskazanie nieautoryzowanego warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 OK, odpisałeś w duchu forum, broń Boże nic przeciwko Dyrekcji....:-) a nie może być w takim razie konkurencji do SIP? To chcesz być ASO czy nowym importerem? Bo bycie ASO i jedniocześnie konkurencją dla SIP na razie się wyklucza Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 30 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Nie chce być nikim :-) Ale pytam jak się otwiera autoryzowany serwis obsługi... :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Nie chce być nikim Wiadomo każdy chce być kimś Ale pytam jak się otwiera autoryzowany serwis obsługi... Na takie pytanie odpowie Ci najpełniej chyba tylko Dyrekcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 (edytowane) Startując od zera: znajdujesz działkę, budujesz i wyposażasz obiekt (700 tys. - 1 mln zł), prowadzisz działalność przez kilka lat do momentu zwrotu inwestycji i wysyłasz zgłoszenie do Polskiego przedstawiciela danej marki o chęci wstąpienia do ich grona podpierając doświadczeniem w zawodzie i znajomością marki. Wyślij po prostu zapytanie do przedstawiciela marki, którą chcesz reprezentować i dostaniesz odpowiedź. Pasja tu nie ma nic do rzeczy, wierz mi. Tutaj jest się przedsiębiorcą, zależnym od przedstawiciela marki, liczą się pieniądze. Jak kolega jest pasjonatem, to niech dalej rozwija swoją działalność. Małe, "rodzinne" warsztaty niezależne mają szansę na sukces. Chyba, że ma kasę na ASO, ale z prowadzenia nieaso nie zrezygnuje - w sensie pozostawienia sobie furtki gdyby zabieg z ASO nie wyszedł. Edytowane 30 Października 2013 przez Dark Knight Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Przede wszystkim trzeba spełnić standardy obowiązujące w sieci (szczegółowy wykaz po zgłoszeniu akcesu do importera), plus szkolenia i narzędzia specjalne. Tak czy inaczej Forum nie jest właściwą platformą komunikacji Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Oczywiście jest to czysto hipotetyczny wątek. Znam osobę z Wrocławia, ma dobry sprzęt, obiekt i wiedzę a przede wszystkim pasję (i nie jest to Edycja moderatora) i by chciał mieć Autoryzowany Serwis Subaru. Nie znam szczegółów, ale takie coś okazało się wręcz nie możliwe. Stąd mój wątek... Trzeba jechać do Japonii po certyfikat i można otwierać warsztat z błogosławieństwem Subaru? Ja rozumiem to 'zagadnienie' tak: ASO - autoryzowany serwis obsługi Pytanie przez kogo autoryzowany? Przez producenta/importera marki. W jakim celu i dlaczego autoryzowany? W celu wykonywania przeglądów i napraw m.in. w celu utrzymania gwarancji. ASO wykonuje te czynności zgodnie z zaleceniami producenta/importera co autoryzacja potwierdza Oczywiście można wykonywać przeglądy gwarancyjne i naprawy w innych miejscach (przepisy UE), ale muszą być one wykonane zgodnie z wytycznymi producenta/importera. Czy można być autoryzowanym do obslugi samochodów Subaru na terenie Polski przez kogoś innego? Nie, ponieważ SIP to: W Polsce koncern Emil Frey A.G. obecny jest od 1999 roku wraz z powstaniem w Krakowie spółki Subaru Import Polska- oficjalnego i wyłącznego importera samochodów Subaru na terenie Polski. Więc sami 'Japończycy' udzielili wyłączności na te działania spółce SIP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 30 Października 2013 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Ktoś się orientuje? Tak. Na przykład ja. Jakieś szkolenia i u producenta i zgoda producenta jest potrzebna? Uprawnienia i obowiązki producenta zostały zgodnie z umową pomiędzy FHI i SIP na terenie Polski scedowane na SIP. Szkolenia techniczne ( Serwis ) odbywają się relatywnie regularnie. Szkolenia marketingowe, produktowe etc. odbywają się w uzależnieniu od okoliczności ( nowe modele, systemy etc. ). Jakaś kasa za licencje? Nie. Nie przyjmujemy łapówek. a nie może być w takim razie konkurencji do SIP? Może i jest. Ale nie autoryzowana. Znam osobę z Wrocławia, ma dobry sprzęt, obiekt i wiedzę a przede wszystkim pasję (i nie jest to Edycja moderatora) i by chciał mieć Autoryzowany Serwis Subaru. W takim przypadku sugeruję wysłanie do SIP przez tą "osobę" normalnej aplikacji ( tak jak to robią wszyscy inni zainteresowani autoryzacją serwisową ...) Nie znam szczegółów, ale takie coś okazało się wręcz nie możliwe. Cóż, sama chęć, bez pisania do SIP ( i oczywiście akceptacji zgodnie ze standardami wymaganymi przez FHI !) istotnie może nie być wystarczająca. Trzeba jechać do Japonii po certyfikat i można otwierać warsztat z błogosławieństwem Subaru? Japonia to piękny i bardzo interesujący kraj - polecam Ale o autoryzację w Polsce występuje się w Polsce. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Albo geniusz, albo... :biglol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Może tu chodzi o restrukturyzacje i podziały spółek Emil Frey Polska? Czy to ma to wpływ na SIP i jego "wyłączność" jako importera Subaru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 31 Października 2013 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Czy to ma to wpływ na SIP i jego "wyłączność" jako importera Subaru? Żadnego. Jest to tylko proces wydzielania nieruchomości z całości majątku. Identyczny przeprowadzono już w innych krajach, gdzie EFAG ma swoje córki. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Czy to ma to wpływ na SIP i jego "wyłączność" jako importera Subaru? Żadnego. Jest to tylko proces wydzielania nieruchomości z całości majątku. Identyczny przeprowadzono już w innych krajach, gdzie EFAG ma swoje córki. Pozdrowienia Czyli pewnie Grzegorz Magdziarz miał rację, aż nie do wiary co za wątek na forum, chyba Helloween Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 aż nie do wiary co za wątek na forum Kto pyta nie błądzi… a kto chce przyłączyć się do sieci dealerskiej Subaru powinien kontaktować się z centralą: http://www.subaru.pl/centrala.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi