Skocz do zawartości

Japoński Samochód Roku to...


zyga

Rekomendowane odpowiedzi

rzeczywiscie panda to badziewie jakich malo.... jak poszedlem do salonu i wsiadlem do srodka samochodu roku to od razu wysiadlem i nawet nie mialem ochoty odbyc tym jazdy probnej :? Panda moze i powinna wygrac jesli chodzi o stosunek ceny auta do tego co sie otrzymuje ale nie w konkursie "car of the year" chyba ze bylby to konkurs pod nazwa "auto dla ludu" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a moze patrzcie na to z innego punktu widzenia: jakiego samochodu sprzedano najwiecej na swiecie, jaki sprzedaje sie super. czy to subaru, czy to mercedes, bmw, saab, volvo? no nie. Bo to grabus, fiat panada, stary, 2cv maluch i cienkocienko.

a moze nowa panda tez sie tak bedzie sőprzedawac? moze ktos znowu wyprodukuje auto, ktore kazdy kowal naprawi. a nie ze trzeba nowego malucha wyadac na jedna lampe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a moze patrzcie na to z innego punktu widzenia: jakiego samochodu sprzedano najwiecej na swiecie, jaki sprzedaje sie super. czy to subaru, czy to mercedes, bmw, saab, volvo? no nie. Bo to grabus, fiat panada, stary, 2cv maluch i cienkocienko.

a moze nowa panda tez sie tak bedzie sőprzedawac? moze ktos znowu wyprodukuje auto, ktore kazdy kowal naprawi. a nie ze trzeba nowego malucha wyadac na jedna lampe.

 

nie chcę się czepiać, ale wydaje mi się, ze lepiej sie sprzedają JELCZE :-)

 

HI HI HI :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem co wybierajacy widzieli w tej Pandzie...powinni jeszcze wybrac reklame tv pandy jako "advertisement of year" to w ogole bedzie pelen wypas. Poprostu kolejny samochod dla ludu jak wspomnial Welniacz. Pamietam, ze w tej finalowej serii byla Toyota Avensis i bardziej bym sie cieszyl jakby Toya wygrala. Badz co badz , ale takiego nowego Avensisa czesciej spotykam niz Pande. W ogole ta nazwa: "Panda" jak to brzmi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, bedzie Panda Abarth, jak to teraz u Fiata i innych Low-endowych marek bywa: super bolid, zolte nadwozie, naklejki "sporting", progi szerokie, alufelgi, halogeny, obrotomierz (!!!) :D no i prosze panstwa, prosze siadac..................... SERCE BOLIDA TO 1.2 8V 60 KM :lol::lol::lol: tak to juz jest teraz :( A pamietam jak mialem Punciaka, to byly wtedy prawdziwe puto GT - chyba 1,4 turbodoladowany ktory potrafil jechac naprawde ostro... a teraz HGT i wolnossacy 1,8 130 KM. wiec skad ten symbol "hGT" :?:

 

PZDR, Filip D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pandy abarth chcialem zauwazyc ze juz cienkocienko/sajczento sporting byly prawdziwie ekstremalnymi samochodami, samochod wcale nie musi pedzic 200 km/h w zakretach zeby budzic emocje, wystarczy ze przy polowie tej predkosci zaczyna odrywac sie od ziemi. A teraz bedzie panda, wyzsza-jeszcze mniej stabilna niz poprzednicy no i rownie szybka, smiejesz sie filip ze 60 koni... ja bym sie nie smial.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no, a gdzie sie ten 1,4 zmiesci :?: :twisted: A co do ekstremalnosci seicento to sportingiem nie jezdzilem, ale 900 wystarczyla, zebym zmienil styl jazdy - na Zakopiance troche strach przekroczyc 100 :D a i w miescie trzeba uwazac z gwaltownoscia manewrow ;) Tak wiec smieje sie z Pandy niebezpodstawnie :D

 

PZDR, Filip D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dokladnie jak oceniane sa auta w tym konkursie na najlepszy samochod roku, ale podejrzewam ze ten system punktowy jest mocno uposledzony i faworyzuje auta male i tanie. W przeyszlosci bedziemy mieli pewnie podobne wyniki. Sprobuje przytoczyc tu pewna anegdotke, ktora to zobrazuje (dokladnie jej nie pamietam, wiec moga byc jakies pomylki):

Dlaczego Daewoo Lanos jest lepszy od Ferrari?

-Lanos jest kilkanascie razy tanszy od Ferrari

-Lanos miesci 5 osob, Ferrari tylko 2

-Lanosa mozna miec w kilku roznych kolorach, Ferrai tylko w jednym

-Lanos spala 3-4 razy mniej paliwa niz Ferrai

-Lanos ma przyspieszenie od 0-100km/h tylko o 6 sekund gorsze od Ferrari

itd

Jak widac, Lanos jest duzo lepszym autem niz Ferrari :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No. Racja z tym Lanosem. Poza tym, czy ferrari dojedziesz do Hajnowki, albo Brzesca po polskich drogach?

Albo do Moskwy?

Ale Panowie czytajta co znalazlem:

 

 

 

Ultimate Evo Is The Light Fantastic

 

 

f the Mitsubishi Evolution VIII isn't extreme enough for you, Auto Express can reveal that a hardcore lightweight version of the rally-bred car will join the range in March.

 

An aluminium roof and other low-mass body panels have been fitted to the new model to slim it down, while the suspension settings have been tweaked to give the Evo even more responsive handling.

 

The result will be a sharper feel to the steering and a slight reduction in the 0-60mph time. For many, however, the attraction will be the chance to own the ultimate Evo.

 

This latest model, referred to within the firm as the Evo eight-and-a-half, will be sold through Ralliart dealers, and is likely to be available in either 300bhp or 330bhp tune. Visual differences will include some exclusive lightweight black alloys, but don't expect a stripped-out interior - leather trim will be fitted as standard. Bosses are being cagey about prices, but lightweight versions are tipped to carry a £2,000 premium over the standard car.

 

Meanwhile, Mitsubishi has big ideas for the Evo brand, with plans to create a sporty flagship version of practically every model in the range. Next year, the line-up will be expanded with the introduction of the new Colt, and a range-topping hot model is likely to wear the coveted Evo badge. That will be joined later by a high-performance version of the Shogun off-roader, and maybe even a tuned L200 pick-up!

 

The traditional four-door saloon base for the Evo will remain in the shape of the Lancer, with the all-new saloon, based on a Mercedes platform, due in showrooms in 2006.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

....i o to jest, doczekalismy sie panowie :twisted: (materialy z interii):

 

moto404360.jpg

 

Panda Abarth Rally z silnikiem turbodiesel:

 

Panda Abarth Rally eksponowana w Bolonii została zaprojektowana jako pojazd rajdowy z silnikiem wysokoprężnym, stanowiący ostatni rozdział długiej historii aut rajdowych przeznaczonych dla debiutujących kierowców.

 

Bogate wyposażenie spod znaku skorpiona oferuje spoilery (przedni i tylny) i boczne nakładki plastikowe. Ponadto, aby umożliwić zastosowanie w kołach obręczy o wymiarach 7x16, należało przewidzieć dodatkowe zakończenia zintegrowane ze spoilerem przednim i nakładkami. Jeśli chodzi o wyposażenie wnętrza, mamy tu roll-bar ze stopowej stali chromowo-molibdenowej (zgodny z normami FIA 2005) oraz różne akcesoria znane już z innych wersji sportowych.

 

Jest to samochód sportowy nie tylko z nazwy i wyglądu, ale również z osiągów, dzięki silnikowi 1.3 Multijet 16V, osiągającemu moc 102 KM przy 4200 obr/min. Jednostka ta została wzmocniona poprzez zastosowanie turbosprężarki o nieco większych wymiarach i zmiennej geometrii, wyścigowy układ wydechowy z katalizatorem i dostosowanym mapowaniem seryjnego wyposażenia ECU. Ponadto, w zestawieniu z silnikiem 1.3 Multijet 102 KM występuje nowa, pięciobiegowa skrzynia biegów (wywodząca się z Punto JTD). Została ona dostosowana do większego momentu i przygotowana pod zamontowanie blokady hydrokinetycznej.

 

Na zakończenie, jeśli chodzi o zawieszenia, samochód posiada te same cechy co pozostałe wersje wyścigowe Abarth: budowę dostosowaną do potrzeb aut rajdowych, amortyzatory hydropneumatyczne Bilstein, podwójne sprężyny Eibach, z możliwością regulacji ich wysokości i ustawienia. Fiat Abarth Rally został wykonany przez NTechnology, spółkę zajmującą się wszystkimi samochodami wyścigowymi Grupy Fiat.

 

pelny news na: http://motoryzacja.interia.pl/news?inf=451200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...