obcy17 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Jako iż jestem na wakacjach a problem się pojawił taki: Po deszczu, na zimnym silniku lekko się żarzy kontrolka ciśnienia oleju. pozwolę się zapytać czy czujnik ciśnienia działa jako zero/jeden czy też mam już robić w gacie? Jak jest ciepło i/lub sucho problemu nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Jak raz umyłem silnik, to miałem podobnie do czasu aż wszystko dobrze nie wyschło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Gdybyś faktycznie miał problem z ciśnieniem oleju,już liczyłbyś dutki na naprawę. Sprawdź kabelki na czujniku ciśnienia,zabrudzenia,śniedź itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obcy17 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Nie ma to jak na wakacjach oddawać się grzebaniu przy aucie Właśnie przed sekundą wróciłem ubabrany po pachy i zobaczymy jakie będą efekty. Zapytałem gdyż pierwszy raz mi się co takie pojawiło.Oleju zawsze około 5 mm poniżej maks, silnik się nie grzeje, płyn w zbiorniczku okej, silnik normalnie działa......... A tutaj takie co. Ciężko złaziła wtyczka od czujnika ciśnienia, jednak po kilku I/O już ok. Zobaczymy czy się co poprawi. Czy jakiś przekaźnik za to odpowiada czy idzie 1 do 1 na tablicę? Bo jak rozumiem sam czujnik jest 0/1 ? pozdrawiam Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obcy17 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 (edytowane) Well...... Auto stało dwa dni i znowu to samo Od pierwszego posta do przedwczoraj nabiłem ze 400 km i wszystko działa za wyjątkiem tej pierniczonej kontrolki. Ponawiam więc pytanie: "Czy czujnik ciśnienia działa na zasadzie jest - nie ma", czy może ma jakiś opornik (czy inną duperszwancę) co to potrafi żarzyć ową kontrolkę. Może macie jakieś pomysły gdzie poszukać ewentualnej wilgoci, przebicia czy kij wie co. Nadmieniam iż sama gaśnie po jakiś 2 minutach pracy silnika. Pozdrawiam Marcin Edyta : Ciśnienie jakieś tam musi być gdyż nim miną te dwie cholerne minuty to jak wyłącze silnik i włącze zapłon to kontrolka zapala się po około 5 sekundach. Domniemuję wiec iż ciśnienie jest. Po uruchomieniu wspaniałego ej204 znowu się lekko świeci. Edytowane 28 Sierpnia 2013 przez obcy17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grooby78 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Nie chciał bym tutaj czarnych wizji rozsiewać ale podobnie miałem kiedyś w Hondzie. Też na wolnych obrotach się zaczynała lekko tlić kontrolka ciśnienia oleju. Jak się okazało po rozebraniu silnika powodem była panewka, a nie było żadnych innych objawów. Jednak życzę aby to nie było to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obcy17 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Ale tylko na zimnym silniku czy na ciepłym też? U mnie tylko na zimnym się tak dzieje i to nie zawsze.... Jak postoi dłużej to jest (dwie nocki) wnerw. Duże różnice temperatur są nad morzem więc poranna rosa jest wszechobecna i liczę że się coś gdzieś...... Nie lubię takich sytuacji i się martwię czy dojadę i czy będą duuuuuże wydatki czy to tylko pierdoła.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grooby78 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Działo się tak na zimnym i na ciepłym. A może tak ogólnie warto by było zacząć od wymiany oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obcy17 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 U mnie tylko na zimno i to po długim postoju (rano) ..... Olej wymieniany był około 1500 km temu i na taki jak zwykle. Jedyne co mi teraz przyszło do głowy to filtr oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 @@obcy17 wymień ten czujnik,wygląda na jego uszkodzenie. Może jeszcze wchodzić w grę oberwanie smoka oleju,niezwykle rzadkie w wolnych ssakach,ale zdarzające się.Tylko stwierdzenie tego w polowych warunkach raczej trudne. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obcy17 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Tak też zrobię jak mówisz/piszesz.... W poniedziałek będę w domu i się umówię na jego wymianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 (edytowane) Też jestem po wymianie czujnika. U mnie wcale się nie zapalała. Obejrzyj dokładnie czujnik, u mnie widać było że puszczał olej. Napięcie na zegarach było tylko 7V i wcale się nie zapalała. Po wymianie jak ręką odjął. Jak masz gdzie kupić to wymiana zajmuje 10min tylko musisz mieć nasadkę 24, przegub i przedłużkę do grzechotki Edytowane 28 Sierpnia 2013 przez dodo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się