Skocz do zawartości

EJ20 136 km a 165 km... Jakie różnice???


mlody pulawy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam... Jestem nowym użytkownikiem forum więc jeśli wkleiłem temat nie tu gdzie trzeba to z góry przepraszam... a w szukajce nic takiego nie znalazłem:-( Zresztą szukam odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie od dobrego tygodnia i nic nie wydłubałem na necie:-/ a dokładnie chodzi mi o to jakie są różnice w silnikach między 2,0 136 km a 2,0 165 koni... ten pierwszy mam w swojej legacy rok 2005 a drugi miał znajomy w forku.... różnią się one technicznie czy może tylko samym programem sterującym???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam... Jestem nowym użytkownikiem forum więc jeśli wkleiłem temat nie tu gdzie trzeba to z góry przepraszam... a w szukajce nic takiego nie znalazłem:-( Zresztą szukam odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie od dobrego tygodnia i nic nie wydłubałem na necie:-/ a dokładnie chodzi mi o to jakie są różnice w silnikach między 2,0 136 km a 2,0 165 koni... ten pierwszy mam w swojej legacy rok 2005 a drugi miał znajomy w forku.... różnią się one technicznie czy może tylko samym programem sterującym???

 

Między 136km a 165km jest różnica 29 kilometrów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 2010 roku taki był:-D

 

A ciekaw jestem czy tylko w takim wypadku głowice były inne czy układ korbowotłokowy tez... bo tak kombinuje jakby tu zrobić upgrade-a w swoim subaraku na 165 KM:-D

Edytowane przez mlody pulawy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o tego typu różnice to były mi się zdaje z powodu zmiennych faz rozrządu,upgreit praktycznie nie możliwy (bardzo kosztowny) wiążący się z wymianą silnika(kompletnego) i całej instalacji elekt.,odpuścił bym,pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wepnę się w temat, bo w sumie mnie to męczy od jakiegoś czasu, tak "na przyszłość". Była sobie w JDM'ie Impreza SRX (GC), 165KM owo cudo chyba miało, Wolnyssak. Zmienne fazy, DOHC, całe mnóstwo bajerów. Był sobie też w GD "silniczek" 165KM.

 

I tu pytanie:

Ile zabawy jest wymagane, aby wsadzić 165 konny motor do GC? Kompletny silnik + wiązka, do tego zapewne skrzynia... czy problemów będzie (jeszcze) więcej niż się wydaje?

 

Bo "kiedyś" by to mógł być myślę ciekawy projekt... taki europejski SRX :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukuję SRX od kilku lat,miałem jednego rozbitego ale przez pomyłkę został zezłomowany (niektóre części się uratowały),potem jednego znalazłem ale odpuściłem kupna bo ......dupa jestem.Także gdybyś znalazł to do przekładki potrzebujesz kompletny silnik (KOMPLETNY bo wszystko jest inne) wiązkę i komputer,zabawy na dwa dni.Skrzyni nie musisz zmieniać ale gdyby była to posrasz się z wrażenia jakie cudo do tego auta zrobili,obecny użytkownik mojego "ala" SRX-a (właściciel 400KM sti) nie może się do dzisiaj pozbierać jak ta skrzynia jeździ :P .Reasumując zabawy niema dużo (jeśli masz rocznik 99->) ale wkładając 2.5 z amerykańca masz te same konie i łatwiej o silnik,pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.5 właśnie też za mną chodzi (pieśń "bardzo" przyszłości, jako student zbytnio nie poszaleję ^^) - co do SRX'a, to miałem raczej na myśli przełożenie silnika z europejskiej Imprezy GD 2.0 MY07 (pewnie w innych też, tak rozpiska na 4t podaje), który miał 160KM. Wiadomo, to nie był by PRAWDZIWY SRX, ale pod względem kosztów serwisowych, dostępu do części etc. znacznie łatwiej było by go ogarnąć.

 

A czym charakteryzowała się skrzynia z SRX'a? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...