mlody pulawy Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Witam... Jestem nowym użytkownikiem forum więc jeśli wkleiłem temat nie tu gdzie trzeba to z góry przepraszam... a w szukajce nic takiego nie znalazłem:-( Zresztą szukam odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie od dobrego tygodnia i nic nie wydłubałem na necie:-/ a dokładnie chodzi mi o to jakie są różnice w silnikach między 2,0 136 km a 2,0 165 koni... ten pierwszy mam w swojej legacy rok 2005 a drugi miał znajomy w forku.... różnią się one technicznie czy może tylko samym programem sterującym??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Witam... Jestem nowym użytkownikiem forum więc jeśli wkleiłem temat nie tu gdzie trzeba to z góry przepraszam... a w szukajce nic takiego nie znalazłem:-( Zresztą szukam odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie od dobrego tygodnia i nic nie wydłubałem na necie:-/ a dokładnie chodzi mi o to jakie są różnice w silnikach między 2,0 136 km a 2,0 165 koni... ten pierwszy mam w swojej legacy rok 2005 a drugi miał znajomy w forku.... różnią się one technicznie czy może tylko samym programem sterującym??? Między 136km a 165km jest różnica 29 kilometrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody pulawy Opublikowano 24 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 chodziło mi o to skąd się wzięła różnica 29 KONI MECHANICZNYCH... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 ten 136 to na pewno SOHC, a wydaje mi się że 165 to już DOHC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 skąd się wzięła różnica z kosmosu a poważnie, to w przypadku legacy 137 / 165 [KM] = SOHC / DOHC forek miał 2.0 NA 125KM, 155KM ... nie kojarzę forka 2.0 165KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody pulawy Opublikowano 24 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 (edytowane) w 2010 roku taki był:-D A ciekaw jestem czy tylko w takim wypadku głowice były inne czy układ korbowotłokowy tez... bo tak kombinuje jakby tu zrobić upgrade-a w swoim subaraku na 165 KM:-D Edytowane 24 Maja 2013 przez mlody pulawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 bo tak kombinuje jakby tu zrobić upgrade-a w swoim subaraku na 165 KM:-D nie kombinuj ... napotkasz więcej kłopotów niż Ci się wydaje ... (blok, głowice, osprzęt, komputer ... ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przymar Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Najtańszy i najlepszy upgrade to sprzedać 137 i kupić 165, zwłaszcza po lifcie. Rzeźba na istniejącym egzemplarzu wydaje się kosztowna i ryzykowna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 w 2010 roku taki był:-D nie było i nie ma po dzień dzisiejszy 2.0 Forka z 165KM odpowiednik 165KM DOHC z Legacy to w Forku DOHC 158KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Jeśli chodzi o tego typu różnice to były mi się zdaje z powodu zmiennych faz rozrządu,upgreit praktycznie nie możliwy (bardzo kosztowny) wiążący się z wymianą silnika(kompletnego) i całej instalacji elekt.,odpuścił bym,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Wepnę się w temat, bo w sumie mnie to męczy od jakiegoś czasu, tak "na przyszłość". Była sobie w JDM'ie Impreza SRX (GC), 165KM owo cudo chyba miało, Wolnyssak. Zmienne fazy, DOHC, całe mnóstwo bajerów. Był sobie też w GD "silniczek" 165KM. I tu pytanie: Ile zabawy jest wymagane, aby wsadzić 165 konny motor do GC? Kompletny silnik + wiązka, do tego zapewne skrzynia... czy problemów będzie (jeszcze) więcej niż się wydaje? Bo "kiedyś" by to mógł być myślę ciekawy projekt... taki europejski SRX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Poszukuję SRX od kilku lat,miałem jednego rozbitego ale przez pomyłkę został zezłomowany (niektóre części się uratowały),potem jednego znalazłem ale odpuściłem kupna bo ......dupa jestem.Także gdybyś znalazł to do przekładki potrzebujesz kompletny silnik (KOMPLETNY bo wszystko jest inne) wiązkę i komputer,zabawy na dwa dni.Skrzyni nie musisz zmieniać ale gdyby była to posrasz się z wrażenia jakie cudo do tego auta zrobili,obecny użytkownik mojego "ala" SRX-a (właściciel 400KM sti) nie może się do dzisiaj pozbierać jak ta skrzynia jeździ .Reasumując zabawy niema dużo (jeśli masz rocznik 99->) ale wkładając 2.5 z amerykańca masz te same konie i łatwiej o silnik,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 2.5 właśnie też za mną chodzi (pieśń "bardzo" przyszłości, jako student zbytnio nie poszaleję ^^) - co do SRX'a, to miałem raczej na myśli przełożenie silnika z europejskiej Imprezy GD 2.0 MY07 (pewnie w innych też, tak rozpiska na 4t podaje), który miał 160KM. Wiadomo, to nie był by PRAWDZIWY SRX, ale pod względem kosztów serwisowych, dostępu do części etc. znacznie łatwiej było by go ogarnąć. A czym charakteryzowała się skrzynia z SRX'a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się