Jump to content

EJ20 136 km a 165 km... Jakie różnice???


mlody pulawy
 Share

Recommended Posts

Witam... Jestem nowym użytkownikiem forum więc jeśli wkleiłem temat nie tu gdzie trzeba to z góry przepraszam... a w szukajce nic takiego nie znalazłem:-( Zresztą szukam odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie od dobrego tygodnia i nic nie wydłubałem na necie:-/ a dokładnie chodzi mi o to jakie są różnice w silnikach między 2,0 136 km a 2,0 165 koni... ten pierwszy mam w swojej legacy rok 2005 a drugi miał znajomy w forku.... różnią się one technicznie czy może tylko samym programem sterującym???

Link to comment
Share on other sites

Witam... Jestem nowym użytkownikiem forum więc jeśli wkleiłem temat nie tu gdzie trzeba to z góry przepraszam... a w szukajce nic takiego nie znalazłem:-( Zresztą szukam odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie od dobrego tygodnia i nic nie wydłubałem na necie:-/ a dokładnie chodzi mi o to jakie są różnice w silnikach między 2,0 136 km a 2,0 165 koni... ten pierwszy mam w swojej legacy rok 2005 a drugi miał znajomy w forku.... różnią się one technicznie czy może tylko samym programem sterującym???

 

Między 136km a 165km jest różnica 29 kilometrów ;)

Link to comment
Share on other sites

skąd się wzięła różnica

z kosmosu :D

 

a poważnie, to w przypadku legacy 137 / 165 [KM] = SOHC / DOHC

forek miał 2.0 NA 125KM, 155KM ... nie kojarzę forka 2.0 165KM

Link to comment
Share on other sites

w 2010 roku taki był:-D

 

A ciekaw jestem czy tylko w takim wypadku głowice były inne czy układ korbowotłokowy tez... bo tak kombinuje jakby tu zrobić upgrade-a w swoim subaraku na 165 KM:-D

Edited by mlody pulawy
Link to comment
Share on other sites

bo tak kombinuje jakby tu zrobić upgrade-a w swoim subaraku na 165 KM:-D

nie kombinuj ... napotkasz więcej kłopotów niż Ci się wydaje ... (blok, głowice, osprzęt, komputer ... )

Link to comment
Share on other sites

Najtańszy i najlepszy upgrade to sprzedać 137 i kupić 165, zwłaszcza po lifcie. Rzeźba na istniejącym egzemplarzu wydaje się kosztowna i ryzykowna.

Link to comment
Share on other sites

Jeśli chodzi o tego typu różnice to były mi się zdaje z powodu zmiennych faz rozrządu,upgreit praktycznie nie możliwy (bardzo kosztowny) wiążący się z wymianą silnika(kompletnego) i całej instalacji elekt.,odpuścił bym,pozdro.

Link to comment
Share on other sites

Wepnę się w temat, bo w sumie mnie to męczy od jakiegoś czasu, tak "na przyszłość". Była sobie w JDM'ie Impreza SRX (GC), 165KM owo cudo chyba miało, Wolnyssak. Zmienne fazy, DOHC, całe mnóstwo bajerów. Był sobie też w GD "silniczek" 165KM.

 

I tu pytanie:

Ile zabawy jest wymagane, aby wsadzić 165 konny motor do GC? Kompletny silnik + wiązka, do tego zapewne skrzynia... czy problemów będzie (jeszcze) więcej niż się wydaje?

 

Bo "kiedyś" by to mógł być myślę ciekawy projekt... taki europejski SRX :)

Link to comment
Share on other sites

Poszukuję SRX od kilku lat,miałem jednego rozbitego ale przez pomyłkę został zezłomowany (niektóre części się uratowały),potem jednego znalazłem ale odpuściłem kupna bo ......dupa jestem.Także gdybyś znalazł to do przekładki potrzebujesz kompletny silnik (KOMPLETNY bo wszystko jest inne) wiązkę i komputer,zabawy na dwa dni.Skrzyni nie musisz zmieniać ale gdyby była to posrasz się z wrażenia jakie cudo do tego auta zrobili,obecny użytkownik mojego "ala" SRX-a (właściciel 400KM sti) nie może się do dzisiaj pozbierać jak ta skrzynia jeździ :P .Reasumując zabawy niema dużo (jeśli masz rocznik 99->) ale wkładając 2.5 z amerykańca masz te same konie i łatwiej o silnik,pozdro.

Link to comment
Share on other sites

2.5 właśnie też za mną chodzi (pieśń "bardzo" przyszłości, jako student zbytnio nie poszaleję ^^) - co do SRX'a, to miałem raczej na myśli przełożenie silnika z europejskiej Imprezy GD 2.0 MY07 (pewnie w innych też, tak rozpiska na 4t podaje), który miał 160KM. Wiadomo, to nie był by PRAWDZIWY SRX, ale pod względem kosztów serwisowych, dostępu do części etc. znacznie łatwiej było by go ogarnąć.

 

A czym charakteryzowała się skrzynia z SRX'a? :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...