kaer Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Witam z powodu niskiego ET felgi i zmiany opony na szerszą (przez co wyższą) w moim WRX 2003r na większych nierównościach i z dwoma osobami na pokładzie zdarza się że tył dotyka mi delikatnie o nadkola. Jak mogę temu zaradzić? Wiem że mogę podgiąć nadkole i będzie dobrze, ale czy np. zmieniając sprężyny na STI uzyskam większą twardość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bierny Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 będzie twardziej, ale wątpie żeby to pomogło musisz pomyśleć o nowych kółkach lub zabawie z błotnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaer Opublikowano 18 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Twardziej ale nie niżej? problem występuje rzadko i tylko jak jadę zapakowany w 4osoby, myślę że nawet delikatne utwardzenie może pomóc... dzięki za odopowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.kupczak Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 ja mam podobny problem w gteku, u kupiłem takie gumy które się wciska pomiędzy sprężyny i one były proszę ja Ciebie z dużego fiata. Pomogło ale nie wyeliminowało całkowicie problemu tzn wcześniej przycierało przy jednej osobie z tyłu, teraz przyciera tylko przy 4 pasażerach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 z powodu niskiego ET felgi i zmiany opony na szerszą jakie masz teraz felgi i opony ? czy np. zmieniając sprężyny na STI uzyskam większą twardość? tak ja mam felgi z sti, 7,5"x17" ET53 i opony 225/45/17 i wcześniej na sprężynach z sti i teraz na troszkę niższym zestawie spec-c nic nie obciera, nawet przy kpl pasażerów ... a kombi ma mniej wyprofilowane błotniki niż sedan. polecam sprężyny z sti, auto się nie obniża, usztywnia na tyle że przestaje się bujać, pozostawiając przy tym sporo komfortu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 u kupiłem takie gumy które się wciska pomiędzy sprężyny i one były proszę ja Ciebie z dużego fiata. Pomogło ale nie wyeliminowało całkowicie problemu Nie powinno się zakładać czegoś takiego. Wyłączasz z pracy zwój spręzyny, zmieniasz jej charakterystykę i szereg innych parametrów. W skrajnych przypadkach może to być niebezpieczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Jak mogę temu zaradzić? Kup felgi z odpowiednim ET. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bierny Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 ja mam podobny problem w gteku, u kupiłem takie gumy które się wciska pomiędzy sprężyny i one były proszę ja Ciebie z dużego fiata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.kupczak Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 na swoją obronę napisze tylko, że to rozwiązanie tymczasowe bo auto strasznie pieje i na kolejny sezon mam zamiar kupić inne spręzyny, obniżające Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Jak mogę temu zaradzić? Zmienić felgi na właściwe lub wstawić gwint, dzięki któremu wypełnienie nadkoli wyregulujesz idealnie i samochód przy okazji nabierze ciekawszego wyglądu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaer Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Obecnie mam ET35 problem pojawił się po zmianie opon z 215/45/17 na 225/45/17 Poszukuje zatem sprężyn STI, jak problem nie ustąpi to zainwestuje w gwint, ponieważ póki co wolałbym pozostać przy obecnych felgach. Dzięki wszystkim za podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 lub wstawić gwint, dzięki któremu wypełnienie nadkoli wyregulujesz idealnie i samochód przy okazji nabierze ciekawszego wyglądu bo gwint się kupuje dla ciekawszego wyglądu ... . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Kaer tylko nie wiem czy wiesz ile kosztuje normalny gwint a nie tania chińszczyzna... Najłatwiej i najtaniej zmienić felgi na takie z dobrym ET Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaer Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Kaer tylko nie wiem czy wiesz ile kosztuje normalny gwint a nie tania chińszczyzna... Najłatwiej i najtaniej zmienić felgi na takie z dobrym ET Jak najbardziej zdaję sobie z tego sprawę No właśnie nie chce póki co zmieniać felg dlatego zaczynam od sprężyn, może da to jakiś efekt... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się