Skocz do zawartości

utwardzenie wrx'a


kaer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam z powodu niskiego ET felgi i zmiany opony na szerszą (przez co wyższą) w moim WRX 2003r na większych nierównościach i z dwoma osobami na pokładzie zdarza się że tył dotyka mi delikatnie o nadkola.

 

Jak mogę temu zaradzić?

 

Wiem że mogę podgiąć nadkole i będzie dobrze, ale czy np. zmieniając sprężyny na STI uzyskam większą twardość?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam podobny problem w gteku, u kupiłem takie gumy które się wciska pomiędzy sprężyny i one były proszę ja Ciebie z dużego fiata. Pomogło ale nie wyeliminowało całkowicie problemu :D tzn wcześniej przycierało przy jednej osobie z tyłu, teraz przyciera tylko przy 4 pasażerach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z powodu niskiego ET felgi i zmiany opony na szerszą

jakie masz teraz felgi i opony ?

 

 

czy np. zmieniając sprężyny na STI uzyskam większą twardość?

tak

 

ja mam felgi z sti, 7,5"x17" ET53 i opony 225/45/17 i wcześniej na sprężynach z sti i teraz na troszkę niższym zestawie spec-c nic nie obciera, nawet przy kpl pasażerów ... a kombi ma mniej wyprofilowane błotniki niż sedan.

polecam sprężyny z sti, auto się nie obniża, usztywnia na tyle że przestaje się bujać, pozostawiając przy tym sporo komfortu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u kupiłem takie gumy które się wciska pomiędzy sprężyny i one były proszę ja Ciebie z dużego fiata. Pomogło ale nie wyeliminowało całkowicie problemu

Nie powinno się zakładać czegoś takiego. Wyłączasz z pracy zwój spręzyny, zmieniasz jej charakterystykę i szereg innych parametrów. W skrajnych przypadkach może to być niebezpieczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mogę temu zaradzić?

Zmienić felgi na właściwe lub wstawić gwint, dzięki któremu wypełnienie nadkoli wyregulujesz idealnie i samochód przy okazji nabierze ciekawszego wyglądu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie mam ET35 problem pojawił się po zmianie opon z 215/45/17 na 225/45/17

 

Poszukuje zatem sprężyn STI, jak problem nie ustąpi to zainwestuje w gwint, ponieważ póki co wolałbym pozostać przy obecnych felgach.

 

Dzięki wszystkim za podpowiedzi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaer tylko nie wiem czy wiesz ile kosztuje normalny gwint a nie tania chińszczyzna... Najłatwiej i najtaniej zmienić felgi na takie z dobrym ET

 

Jak najbardziej zdaję sobie z tego sprawę :) No właśnie nie chce póki co zmieniać felg dlatego zaczynam od sprężyn, może da to jakiś efekt...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...