UKIMANI Posted April 21, 2013 Share Posted April 21, 2013 Witam . mam problem posiadam OTB 2001 2.5 AT . Zapalił mi się żółty silniczek jakie są standardowe broblemy z tym zwiazane . Dodam że silnik pracuje bez zmian , płynie i bezproblemowo. Może ktośmiał taką sytuacje . Kazda wskazówka mile widziana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted April 21, 2013 Share Posted April 21, 2013 żółty silniczek musisz pojechać do serwisu, podłączyć po komputer i odczytać błąd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted April 21, 2013 Share Posted April 21, 2013 Może być katalizator, a może być coś innego Jak pisał piter, podłącz pod komputer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UKIMANI Posted April 21, 2013 Author Share Posted April 21, 2013 Wielkie dzięki za info jak będę coś więcej wiedział dam znać co się stało. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebxyz Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 (edited) Witam. W Olsztynie w ASO w Solixie lub u Stefanowicza ta przyjemność ponad 200 zł. Przeszedłem przez to, ale nie u nich. Sebxyz Edited April 22, 2013 by sebxyz Link to comment Share on other sites More sharing options...
boorek Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Kup kabel za 40zł i sam sie podłącz przez komputer czy smartfona... odczytasz błędy bez problemu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stozek Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 żółty silnik na desce to błąd układu wydechowego, więc moze to być katalizator, bądź którąś z sond lambda. To auto ma gniazdo OBD 2 jak sie nie mylę, więc każdy warsztat z komputerem powinien go podłączyć i sprawdzić za kilkadziesiąt złotych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 żółty silnik na desce to błąd układu wydechowego bezedura. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stozek Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 tak mi pokazał ostatnio komputer i taki jest opis w instrukcji obsługi mojego Legacy (05r). U mnie była sonda do wymiany, więc nie neguj czegoś,co miało miejsce... Link to comment Share on other sites More sharing options...
drZ Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Ja myślę, że coś żółtego musiało Ci się wylać na silnik i kontrolka Cię o tym informuje Bez sprawdzenia błędu przyczyn może być pierdyliard, jakby były chociaż jakieś objawy to byśmy wybierali z pierdylinona Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 nie neguj czegoś,co miało miejsce... Neguję tylko Twoje przekonanie, że piszesz prawdę. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 tak mi pokazał ostatnio komputer i taki jest opis w instrukcji obsługi mojego Legacy (05r). U mnie była sonda do wymiany, więc nie neguj czegoś,co miało miejsce... A wiesz co ta kontrolka oznacza? Ta żółta? Nie jest to kontrolka tylko od wydechu. http://www.jazdamiejska.pl/technika/kontrolka-check-engine,2.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stozek Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 logiczne ze wiem co to za kontrolka. Kazdy wie, co to jest check engine i jesli silnik chodzi poprawnie to cos jest nie tak ze spalinami.. Ja tylko napisalem to, co jest czarno na bialym napisane w instrukcji.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 logiczne ze wiem co to za kontrolka. Kazdy wie, co to jest check engine i jesli silnik chodzi poprawnie to cos jest nie tak ze spalinami.. Jednak nie wiesz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubeusz Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 (edited) A mi się check zapalił, gdy mi się przerwał przewodzik od czujnika oparów w zbiorniku paliwa (czy jakoś tak). Świnia jeździła normalnie. Nie jest to element układu wydechowego, ani też nie dotyczy spalin, więc: nie neguj czegoś,co miało miejsce... Edited April 23, 2013 by elmo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Action Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 dobra piaskownica Link to comment Share on other sites More sharing options...
boorek Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 mi, co prawda w Imprezie zapalił się bo przez chwilę miałem misfire na jednym z cylindrów.... zgasić musiałem przez komputer... odczytaj błędy- inaczej się nie dowiesz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dehnel Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 przez chwilę miałem misfire na jednym z cylindrów pewnie coś z wydechem...albo spalinami Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now