mati2610 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Witam Czy jest jakiś sposób zeby zabezpieczyc wydech przed rdzą? nie ma dziur po prostu po zimie widac nalot z rdzy. Czy naprzyklad mozna wyczyscic to szlifirka ze szczotką i pomalowac farba żaroodporną czy trzeba czekac az sie dziura zrobi i wymienic na nwy? Druga sprawa to uszczelki gumowe na nadkolach, wczoraj na myjce jedna mi sie zsunela i na pewno teraz bedzie woda pod nia podchodziła, czy to sie wymienia czy mozna podkleic jakims klejem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebxyz Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Witam. Z uszczelkami na nadkolach mam ten sam problem, więc podpinam się do pytania. Pozdrawiam sebxyz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Uszczelki bez problemu wymienią w serwisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati2610 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 jest sens? bo napewno w serwisie tanio nie bedzie a taka pierdulke mozna chyba samemu wymienic?da sie te uszczelki gdzies poza serwisem kupic a jezeli juz w serwisie to ile sam ich zakup wynosi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Koszt jednej w serwisie to jakieś 100-110 zł z tego co pamiętam. Z jednej strony ona jest potrzebna, bo chroni rant nadkola od uderzań kamyczków które koło wyrzuca, a z drugiej strony zbiera się pod nią woda jednocześnie ma większy problem z odpływem i paruje, co prowadzi do "wolno" postępującej korozji od wewnątrz . Mi brakuje tej gumy z L strony- zima już minęła- czas zakupić A odnośnie wydechu powiem Ci, że przed zimą zrobiłem tak ze swoim: Oczyściłem samą rurę szczotką drucianą, odtłuściłem i pomalowałem farbą w szpraju (taką przeznaczoną do pokrywania spawów gdy robi się coś przy ukł wydechowym) i teraz po zimie widzę, że pojawiają się na nie pojedyncze punkt rdzy. Może Hammerite - prosto na rdzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe2 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Z wydechem to walka z wiatrakami , tylną puszkę to 2 razy w roku maluję żeby nie szpeciła , jak się skończy będzie z nierdzewki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igi_666 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Cały wydech z nierdzewki i zapominasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 I do tego pokochasz nowy dźwięk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonda Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 (...) Z jednej strony ona jest potrzebna, bo chroni rant nadkola od uderzań kamyczków które koło wyrzuca, a z drugiej strony zbiera się pod nią woda jednocześnie ma większy problem z odpływem i paruje, co prowadzi do "wolno" postępującej korozji od wewnątrz . Mi brakuje tej gumy z L strony- zima już minęła- czas zakupić (...) Mi gościu od konserwacji zaleca wyrzucenie ich całkiem ... i pokrycie rantu tym samym środkiem co podwozie i nadkola ... Ponoć tylko Honda i Subaru stosuje takie "uszczelki" ... fajnie to wygląda ale woda siedzi i rdzewieje ... BTW - można gdzieś kupic plastikowe nadkola do Forestera ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZOK Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Mi gościu od konserwacji zaleca wyrzucenie ich całkiem ... i pokrycie rantu tym samym środkiem co podwozie i nadkola ... Ponoć tylko Honda i Subaru stosuje takie "uszczelki" ... fajnie to wygląda ale woda siedzi i rdzewieje ... Dokładnie tak. Kiedyś, jak jeszcze jeździłem hondą, też ktoś mi tak doradził. Jednak ja robiłem i robię teraz w subaraku tak, że na okres jesienno-zimowy zdejmuje tą gumową osłonę rantu, a na miesiące ciepłe zakładam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Może ktoś wrzucić fote tych gumek na naukowych ? Send with my HTC Sensation XL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 gumki to sobie lepiej podaruj. Pociągnij dobrym tworzywem rancik i będzie lepiej niż z gumkami. Niestety w forku ta część jest bardzo newralgiczna. Składa się bowiem z dwóch kawałków blach zgrzanych ze sobą. Ael w kraju kwitnącej wiśni - nie wiedzą co to sól na drogach - więc nie mają problemu z tymi gumkami. Jak zaniedbasz te miejsce to czeka się wymiana poszycia i rekonstrukcja nadkola. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Pociągnij dobrym tworzywem rancik ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się