mcbeth Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Ile lat/km wytrzymuje wydech ? Ostatnio miałem okazję przejechać się z tyłu i mam wrażenie, że wydech buczy dziwnie. Czy to już ten czas ? Nie mam jeszcze 100kkm nawet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Na wyspie, gdzie do niedawna niewiele soli sypali, subarowe wydechy seryjne widzialem w autach 10-letnich (impreza) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBA_M Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 179kkm i oryginał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 (edytowane) Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Wydechy w autach eksploatowanych w mieście wytrzymują znacznie krócej, niż w tych eksploatowanych w długich trasach. Dlaczego? Bo woda kondensacyjna (widać czasem, jak coś "kapie" z wydechu) wchodzi w reakcję ze spalinami i tworzy się kwas, który przeżera tłumik od środka. Z drugiej strony tłumik zżerany jest przez chemię z dróg. Tak więc na stan tłumika mają wpływ styl jazdy (jak ktoś jeździ łagodnie, to później dogrzewa tłumik), miejsce jazdy (miasto/trasa), jakość i typ paliwa (zawartość siarki), sposób utrzymania dróg (na biało/chemia).,, Znaczenia ma również jakość tłumików, materiał z którego je wykonano. No i ciężko oceniać, co ważniejsze: przebieg, czy wiek... Edytowane 7 Kwietnia 2013 przez Qba25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe2 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 I jeszcze czy jest LPG . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 209 000 i jeszcze oryginał, choć coraz fajniej burczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 W OBKu wymieniłam już obydwa tłumiki i musiałam w dwóch miejscach naprawiać rurę wydechową. Problemy pojawiły się jakoś przy 180 tys. km ztcp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mus Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Przeważnie puszcza najpierw na flanszach, podjedź do serwisu tłumików to sprawdzą i ewentualnie wymienią. Też tak miałem przy ok. 120 tys wymieniłem flansze za coś około 40 zł. Poza tym czasami obijają się o tłumik osłony, zdarza się też że dzwonią osłony od katalizatorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbigniew Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 7 lat, 120 tys i lekka pomoc w postaci zawieszenia się na miedzy;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 220kkm. Auto z 2000r. Cały fabryczny. auto znajomego. 220kkm. Auto z 2000r. Cały fabryczny. auto znajomego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się