Skocz do zawartości

World of Tanks


Max

Rekomendowane odpowiedzi

Jest dobra zabawa w 8 bitach :D

 

Ciekawe czy ten tryb gry ma wpływ na moje wn8? Regularnie mam bitwy na "fioletowo" :biglol:;)

 

Można zarobić 1250000, fajne załogi na 100% + perki - bardzo szybko się szkolą :) Do patcha 9.6 będę chyba tylko pracował nad załogami w 8 bitach :rolleyes:;)


No dobra, to wracając do tych 8 bitów...koncentrujcie się na grze na dmg, wygrać nie trzeba i w mniej niż 50 bitwach można sobie zrobić załogę na 100% + 1 perki na 100% i drugi na jakieś kilkadziesiąt :D Potem tylko przeszkolenie za gold i jazda :D


Z innej beczki, próbowaliście już World of Warships? Macie może jakieś zaproszenia na zbyciu? :)

Edytowane przez brt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mało czasu mam ostatnio na WOT'a, ale, że wczoraj spać mi się nie chciało, to zrobiłem mały test...cheatów (zaryzykowałem, bo był ostatni dzień 9.5, więc i tak wszystkie mody dziś przestaną działać)

Na serwerach EU nie ma zakazanych modów/cheatów, więc można było poszaleć, zainstalowałem sobie paczkę cheat'ów z ruskiego serwera i potestowałem je w około 5 bitwach ;)

Opiszę parę cheat'ów, które przetestowałem i zapamiętałem ich działanie:

  • AimBot (od Lsdmax) - nie da się z tym grać dobrze, wkurza, próbowałem dać mu szansę i grać z nim na siłę, co się zupełnie nie opłaciło. Słabe to, nie wierzę, żeby ktoś z lepszych graczy go używał.
  • Red dot(dla arty) - cheat pełną gębą, pokazuje kropkę w miejscu skąd wystrzeliła arta przeciwnika, pokazuje tę kropkę bez wyspotowania, tylko po smudze wystrzału.
  • Timer przeładowania przeciwnika - fajny gadżet, aczkolwiek w walce nie ma czasu na niego spojrzeć, po uśmierceniu za to się przyglądałem, pokazuje standardowy czas przeładowania, więc przeciwnik potrafi strzelić kiedy na timerze są jeszcze 2 s. 
  • "neonowy" wskaźnik celów w zasięgu - bez sensu, od tego jest minimapa, rozprasza i wali po ozach strzałeczkami gdzie są przeciwnicy
  • Wskaźnik zniszczenia obiektów na minimapie - kolejny cheat - jak ktoś zniszczy płotek, domek czy drzewko pojawia się namiar na minimapie, a na ekranie głównym "oko" z kierunkiem i odległością do tego "niszczyciela terenu" ;)
  • cień przeciwnika - przez 20 sek. pozostaje po przeciwniku przezroczysty ślad jego czołgu w miejscu ostatniego wyspotowania, dla arty mocno pomocny, dla reszty czołgów też daje lekką przewagę
  • rentgen - kontury przeciwnika są zaznaczone na żółto gdy ten znajduje się za przeszkodą - mi bardziej przeszkadzał niż pomagał, ale po przyzwyczajeniu się do modu pewnie daje więcej niż "zoom out" ;)
  • indykator dinga - na celowniku snajperskim pojawia się napis "popadanie" jak celujemy w nieprzebijalnego przeciwnika(lub pod złym kątem), dla noobów pomocny, średnio doświadczony gracz już wie jak i gdzie strzelać ;)
  • Tracery pocisków  - dostawałem od tego oczopląsu, nic więcej, raczej szkodzi niż pomaga
  • Mod wspomagający celowanie w przeciwnika chowającego się za przeszkodą, gdy obok przeszkody nie ma żadnej ściany/obiektu do przycelowania(jak na obrazku, jak celujemy w odległą górę urządzenia ustawione są na 600m, jak wyjedzie przeciwnik czasem ustawiony kąt jest zbyt duży i pocisk idzie górą , ten mod to podobno poprawia - nie zaobserwowałem działania ;) )
  • image.php?di=8Y8E
  • automatyczne gaszenie pożaru małą gaśnicą - no fajny mod :D
  • przyklejenie autoaima do miejsca na czołgu w które kliknęliśmy RPM - to może być bardziej złowrogi cheat od aimbota, ale ponieważ testowałem aimbota to nie wiem jak działa ten ;)

Tyle przetestowałem, więcej testów raczej nie będzie, dziś 9.6 i czekam na paczkę Aslaina :)

Edytowane przez brt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale miałem przed chwilą eicką bitewkę GWpanterem.Nie dość że praktycznie sam ogarnąłem losy bitwy ,to jeszcze na końcu pojedynek z E75,on totalny noob,ja mu z półobrotu z kilku metrów-weszło,on i-tylko gąska :D ,ja mu-weszło i zostało mu 3hp :| On mi z kilku metrów-pudło hahaha  zostało mi 4sek do załadowania pocisku i koniec czasu...

post-16888-0-95564800-1423647095_thumb.jpg

post-16888-0-34248100-1423647107_thumb.jpg

post-16888-0-65346600-1423647117_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj mi się trafił najgorszy jak do tej pory MM. "Chance to win" - 9%... :facepalm:  12 mocno czerwonych pomidorów (w tym boty) w teamie vs praktycznie sami zieloni i niebiescy. Tier 5-8. Cudu nad Wisłą nie było. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja wczoraj miałem buga,którego raportowałem już do WG...

Cromwell wjechał im w bok i próbował spychać i w tym momencie znikł na sekundę jakbym stracił spota :/

Coraz gorsze są te poprawki :(

Jak wam się gra TD'kami po updacie? Ja nie miałem jeszcze czasu na spróbowanie gry TD'kiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tragedia jest teraz w tej grze. Wczoraj wieczorem prawie rozwaliłem biurko, kubek i klawiaturę (a jestem spokojny zazwyczaj), dosłownie szlag mnie trafił na nerf celności. JT z załogą kończącą trzeci perk, wrogi pojazd w całości w obrębie kółka celowniczego - pocisk leci Panu Bogu w okno. I tak z 5-6 razy na meczu. Trafiłem raz albo dwa razy - i to z jednego z najcelniejszych dział w grze. Wszystkie strzały oddane bez w pełni skupionego celownika (gdzie wcześniej, dzięki doświadczeniu i braniu dobrej poprawki, mogłem lać frajerów na prawo i lewo) lecą zupełnie poza obręb celownika. Tak oto na moim ukochanym pojeździe nie umiem już za diabła grać...

 

... natomiast snapshoty na VK3002DB z krótkiej 88, z kiepską załogą, w ruchu, z rozbieganym celownikiem wchodziły mi w IS'a-3 i T34. No kurdeblade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh ja wczoraj zabawiłem się w snajpera ISem6. Z 250 metrów waliłem w dolną płytę JGTig8.8 i weszło 3 razy z rzędu. On mnie przebił chyba tylko 3 razy w ciągu niespełna 30 sekund, po czym poszedł do garażu.

 

Ta gra jest momentami przekomiczna :)

 

Co do TD - zagrałem wczoraj tylko t67 i RHM i jakoś wielkiej różnicy nie odczułem. Ale co do założeń to zgadzam się, że ten nerf zasięgu widzenia wyjdzie na plus. Wreszcie lajty się do czegoś przydadzą w bitwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do TD - zagrałem wczoraj tylko t67 i RHM i jakoś wielkiej różnicy nie odczułem. Ale co do założeń to zgadzam się, że ten nerf zasięgu widzenia wyjdzie na plus. Wreszcie lajty się do czegoś przydadzą w bitwie.

Niestety update dla TD (które bardzo lubię) na duży minus. Su122-44  - na najgorszym kacu i z trzęsącymi się łapami nie miałem rozrzutu jak wczoraj. Na JGT 88, przebicia Tigera I - 1 raz /3 strzały. Jak dla mnie grubo w dół.  

Niestety - jak dla mnie pompowanie "lajtów", które mają po 1200-1300 HP i magazynki x6 z DMG po 130-150/strzał powoduje, że gra niedługo będzie odbywała się nie taktycznie, a na tzw. ekspresówkę na 3-5 minut. W takim układzie np. Loewe - jako HT z damagem po 250 i przeładowaniem po 12 sekund staje się czymś czym nawet nie warto grać, mimo że to premka. To samo arty. Scouta się nie trafi, a ten załatwi 3 arty jednym magazynkiem.  5-6 scoutów 6-9 Tieru i pozamiatane.

 

Jeszcze parę nerfów i będą czołgi podjeżdzały do siebie, a załoga będzie wychodziła i kijami się okładała - bo będzie większy efekt. Zamiast zrobić wreszcie obsługę wielu rdzeni i zlikwidować lagowanie, to dłubią przy czołgach na zasadzie - teraz temu obniżymy, to za chwilę tamten co był słabszy, teraz jest mocniejszy - to jemu też następnym razem obniżymy - i będzie jak poprzednio - tyle, że trzeba zapakować 10 hitów, a nie 6. Dla traci to realizm, bo czołgi które faktycznie rządziły na polach bitew, stają się jakimiś popierdółkami, które nie powinny w ogóle się na wojnie pojawiać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dla traci to realizm, bo czołgi które faktycznie rządziły na polach bitew, stają się jakimiś popierdółkami, które nie powinny w ogóle się na wojnie pojawiać.

Grałem w WoT-a od początku, bo jeszcze od czasów ZAMKNIĘTYCH testów beta (obecnie nie gram z uwagi na brak czasu). Muszę powiedzieć, że w becie bywało naprawdę sensownie: miałem np. niewielki czołg premium (francuski, "przejęty" przez Niemców), który w tamtych latach (mówię o wojnie) uchodził za dość mocny. Faktycznie, mój rekord na nim to 9 fragów :-) Zazwyczaj 4-5 utłukłem, zanim mnie otoczyli i pognębili ;-) Tak było w rzeczywistości na tym czołgu. W miarę wchodzenia gry na rynek działo się coraz gorzej. To, na co zawsze psioczyłem: czołgi, które w swoim czasie były jednymi z najsilniejszych, w WoT wyglądają (i padają) jak plastikowe zabawki. Przecież żeby zniszczyć Panterę czy Tygrysa, potrzeba było średnio 6 T-34: 5 padało, a szósty w tym czasie zajeżdżał Tygrysa od tyłu z bliska ;-) A Tygrys Królewski był praktycznie nie do dojechania! Na początku II w.św., gdy Niemcy zaatakowali ZSRR, to nie mieli sposobu na KW, nawet pociski z dział "przeciwpancernych" się odbijały!

Cyt.: "ich pancerz był tak silny, że niemieccy żołnierze nie byli w stanie zniszczyć tych czołgów za pomocą własnego uzbrojenia przeciwpancernego, czy swoich czołgów i musieli polegać na wsparciu lotniczym oraz na zastosowanym nietypowo uzbrojeniu przeciwlotniczym (głównie na armacie Flak 18, czyli słynnej "osiemdziesiątce ósemce" w wersji przeciwlotniczej)."

Cyt.: "Po bitwie załoga czołgu Kołobanowa naliczyła 135 śladów po trafieniach w pancerz swojej maszyny, żaden pocisk jednak go nie przebił."

W WoT jest tak, że jak już się człowiek dorobi tego Tygrysa z 88 mm czy KW-1, to nagle okazuje się, że nie jest wcale królem bitwy, że losuje go np. do pojazdów produkowanych po 1945 r.! To wiadomo, że z nimi nie ma szans! W prawdziwych walkach te pojazdy się nigdy nie spotkały! Tryb bitew historycznych też jest do bani, bo tam nie ma wyboru wszelkich możliwych pojazdów z danego (na przykład) roku. Po WoT od początku oczekiwałem, że będzie to mniej więcej możliwość porównania, jak to było podczas wojny w T-34, a jak w Tygrysie czy PzIII, tymczasem po udanych początkach (kiedy np. potrafiłem zdziałać cuda dobrze doposażonym PzIII z wypasioną załogą) wszystko zostało zmienione. Poza tym podczas wojny czołg po "penetracji" nie tracił HP i nie jechał dalej ;-)

Próbowałem War Thunder, bardziej realistycznie, ale z kolei jakoś nie mogę się połapać w tym ich systemie doposażania pojazdu, premiowania itp. Chciałbym połączenia fizyki i realizmu gry z War Thunder z "zapleczem" z WoT :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety trzeba przyjac zasady gry takie jakie sa i nie odnosic ich do rzeczywistosci tamtych czasow.

pamietam mega zawod jak sie w koncu dorobilem pantery i zbieralem kolejno od wszystkich, masakra !

jak sie dorobilem tygrysa to juz wiedzialem, ze to chlopak do bicia, takze przeszlo bez bolu.

lipa, ze w wiekszosci realne czolgi 2 wojny swiatowej zbieraja bencki od jakis protypow poznych lat powojennych.

no, ale dzieki temu w grze mamy zylion roznych czolgow i kazdy podpasuje cos pod siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Oj tam oj tam, fajny czołg, grinduję go ;)

a tak BTW w 9.6 prawie nie gram, z jednej strony brak czasu, ale nawet jak się zdarzy chwila, to zbijam 3 gwiazdki i zamykam wota, nie podoba mi się, też macie takie wrażenie, że sporo zepsuli w tej łacie? Czekam na statki i AW :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@brt, napisałem do WOT. Jesli tak ma wyglądać ich polityka, to faktycznie - no more cash. Tylko pompowanie lajtów. W końcu 1200HP, działo 152 mm, spped 80km/h.... To po co HT czy TD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@brt, napisałem do WOT. Jesli tak ma wyglądać ich polityka, to faktycznie - no more cash. Tylko pompowanie lajtów. W końcu 1200HP, działo 152 mm, spped 80km/h.... To po co HT czy TD?

Działo 152mm... z niską penetracją, fatalnym reloadem i koszmarną penetracją. 1200HP na VIII tierze nie powala na ziemię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

@@brt, napisałem do WOT. Jesli tak ma wyglądać ich polityka, to faktycznie - no more cash. Tylko pompowanie lajtów. W końcu 1200HP, działo 152 mm, spped 80km/h.... To po co HT czy TD?

Działo 152mm... z niską penetracją, fatalnym reloadem i koszmarną penetracją. 1200HP na VIII tierze nie powala na ziemię.

niska penetracja, ale można metr od celu strzelić ;)

Taki szybki KV-2 z trollem :biglol:

tylko ten reload :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...