tomekk00 Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 Witam Mam problem z uruchomieniem silnika, ale tylko, gdy auto jest rozgrzane np. przejechał powiedzmy 50 km wyłączam zapłon po 5 sekundach próbuję go odpalić a on nic, zaskoczy dopiero za trzecim razem lub gdy przytrzymam go na rozruszniku, ale to trochę denerwujące. Auto mam od nowości jedyne, jakie lałem paliwa to te z górnej półki i nic innego! Problemy pojawiły się przy przebiegu ok 106 tyś km został przeczyszczony układ wtryskowy w ASO Poznań i wyjeździłem już cztery zbiorniki paliwa z różnego rodzaju preparatami proponowanymi przez ASO i co - nic problem pozostał? Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i najważniejsze jak sobie z tym poradził? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 przejechał powiedzmy 50 km wyłączam zapłon po 5 sekundach próbuję go odpalić a on nic, zaskoczy dopiero za trzecim razem lub gdy przytrzymam go na rozruszniku, ale to trochę denerwujące. a po minucie zapala...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomekk00 Posted January 27, 2013 Author Share Posted January 27, 2013 (edited) Różnie raz zapala ale tylko po odczekaniu paru minut a nie raz jest problem po 0,5 godzinie nie ma reguły ale na drugi dzień znowu zapala od strzału. Jestem właśnie po wymianie świec żarowych i kompletnego sprzęgła wszystko w ASO i powiem szczerze jeszcze nie miałem tak kosztownego auta a zapowiada się wyjęcie silnika 3600 zł plus regeneracja wtrysków 1500 zł za sztukę wiem jedno nigdy więcej Subaru Diesla dla mnie jest to skarbonka bez dna ! Na dzień dzisiejszy świece 1200 plus sprzęgło 6100 ! Edited January 27, 2013 by tomekk00 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 zapowiada się wyjęcie silnika 3600 zł plus regeneracja wtrysków 1500 zł za sztukę nie wiem dlaczego wyjecie silnika aż tyle....dosc szybko to się robi...jaki jest cel tej regeneracji wtrysków i co ona ma spowodowac ? zapalania na cieplym silniku nie poprawi... Na dzień dzisiejszy świece 1200 plus sprzęgło 6100 ! znaczy , ze sie daly wykręcić..., sprzeglo kompl. po 108 tyś....zależy jak kto uzytkował ....6100 ? nigdy więcej Subaru Diesla dla mnie jest to skarbonka bez dna jak Pan tak uwaza to sprzedać.....zdrowie najwazniejsze Mam problem z uruchomieniem silnika, ale tylko, gdy auto jest rozgrzane np. przejechał powiedzmy 50 km wyłączam zapłon po 5 sekundach próbuję go odpalić a on nic nie spotkałem się z takim problemem , nikt nie zglaszał ...proponuję zademonstrowac w aso Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomekk00 Posted January 27, 2013 Author Share Posted January 27, 2013 Tak tylko które ASO się podejmie ja z pomorskiego jadę do Poznania bo Gdańsk i Olsztyn to jakaś pomyłka już dawno powinni zabrać i autoryzacje a zwłaszcza Gdańsk gdy przy przeglądzie powiedziałem że auto ma problem z odpaleniem na mrozie dostałem odpowiedz że te silniki nie lubią zimna i tak gdy byłem na nartach w Austrii auto jak już odpaliłem o godz 21 to chodziło do 4 rano żebym mógł wróci do Polski totalna olewka ! A Poznań powiedział że pomysły już im się wyczerpały i pozostaje wyjęcie silnika aby dostać się do wtrysków. Już nie mogę się doczekać coraz bardziej mnie zaskakuje to auto a zarazem przerażają koszty napraw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastian.R Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 zwłaszcza Gdańsk gdy przy przeglądzie powiedziałem że auto ma problem z odpaleniem na mrozie dostałem odpowiedz że te silniki nie lubią zimna i tak gdy byłem na Paranoja. Zglosc to dyrekcji jest tutaj na forum. Jestem pewny ze w tym przypadku szeroko promowany przez dyrekcje KAZIEN zadziala i serwisy dostana dodatkowe przeszkolenie. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
lembke Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Proponuję zacząć od sprawdzenia i ew. wymiany akumulatora. No chyba że jest nowy to nie mam więcej pomysłów. Najlepiej pojechać do jakiegokolwiek warsztatu który ma tester do spr. pod obciążeniem. Jeśli akumulator jest ok to trzeba by się udać do kogoś kto ogarnia diesla i spr. czy przy rozruchu pompa daje odpowiednie ciśnienie. Czyli najpierw sprawdź aku potem ew.rozrusznik, pompę wtryskową a na końcu dopiero wtryski. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomekk00 Posted January 30, 2013 Author Share Posted January 30, 2013 OK coś pokombinuje, ale już mi chodzi po głowie www.Allegro.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
slawek0511 Posted February 4, 2013 Share Posted February 4, 2013 moj kolega mial kiedys taki problem przyczyna byla za pompa jest zaworek ten sie blokowal po wymianie wszystko dziala bez zarzutu Link to comment Share on other sites More sharing options...
maric1 Posted February 25, 2013 Share Posted February 25, 2013 Mam ten sam problem i niedługo jadę z nim do ASO. Jeżeli auto po gwarancji, to niestety sporo przepłaciłeś za sprzęgło i wymianę świec. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wielki Szu Posted February 26, 2013 Share Posted February 26, 2013 OK coś pokombinuje, ale już mi chodzi po głowie www.Allegro.pl Może warto poświęcić dzień i odwiedzić inne ASO np.w stolicy Link to comment Share on other sites More sharing options...
maric1 Posted February 26, 2013 Share Posted February 26, 2013 przejechał powiedzmy 50 km wyłączam zapłon po 5 sekundach próbuję go odpalić a on nic, zaskoczy dopiero za trzecim razem lub gdy przytrzymam go na rozruszniku, ale to trochę denerwujące. a po minucie zapala...? Mam ten sam problem i niedługo jadę z nim do ASO. Panie Andrzeju - tak u mnie po minucie zapala (ale z trudnością) Po kilku sekundach zapala, potem gaśnie, chyba, że od razu dodam gazu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liss Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Mam dokladnie ten sam problem, wtryski w normie, czyszczone regularnie w MTS. Swiece zarowe juz padniete ale teraz jest cieplo...Ktos mam jaki pomysl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kugi Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 moj kolega mial kiedys taki problem przyczyna byla za pompa jest zaworek ten sie blokowal po wymianie wszystko dziala bez zarzutu właśnie w dieslu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knurek1111 Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Jakieś nowości w temacie? Bo mnie właśnie też to dotknęło, w postaci dokładnie jak opisane powyżej. Przebieg 130kkm, wtryskiwacze OK, układ paliwowy czysty, świece wymienione przy 85kkm. Pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lembke Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 A akumulator jest sprawdzony/nowy ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knurek1111 Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 A akumulator jest sprawdzony/nowy ? Hmm, akumulator jest jeszcze na gwarancji (ma niecałe dwa lata). Dawałby problemy tylko na rozgrzanym silniku? Zresztą rozrusznik kręci zwyczajnie czyli ochoczo. Tyle, że silnik zamiast 'zaskoczyć' pada. Pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kugi Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 No u mnie jest podobnie, ale na razie jeżdżę. Dłużej kręce rozrusznikiem. A masz może przy tym troche zmieniony dźwięk przy odpalaniu? Pzdr! Link to comment Share on other sites More sharing options...
viking1232 Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 czeste obiawy to zawor na pompie padaly czesto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knurek1111 Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 No u mnie jest podobnie, ale na razie jeżdżę. Dłużej kręce rozrusznikiem. A masz może przy tym troche zmieniony dźwięk przy odpalaniu? No ba! Takie prychnięcie / chrząknięcie. Oczywiście tylko na ciepłym silniku czeste obiawy to zawor na pompie padaly czesto A coś bliżej? Pompa paliwa? Który zawór? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kugi Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 No to mam to samo Też tylko na ciepłym, odpala z chrząknięciem / prychnięciem / brząknięciem czy jakoś tak Też poproszę o bardziej szczegółowe info... Link to comment Share on other sites More sharing options...
viking1232 Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 w tylnej czesci jest zawor przykrecony do pompy i zasilany kostka Link to comment Share on other sites More sharing options...
kugi Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Wymienialny sam, czy z calą pompą, jakie koszty? Link to comment Share on other sites More sharing options...
viking1232 Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 mozna wymienic sam zawor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knurek1111 Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 mozna wymienic sam zawor Jeśli dobrze zgaduje, to pompa wtryskowa przy silniku? Pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now