Jump to content

Trudności z odpaleniem na rozgrzanym silniku 2.0 Diesel


tomekk00
 Share

Recommended Posts

Witam

Mam problem z uruchomieniem silnika, ale tylko, gdy auto jest rozgrzane np. przejechał powiedzmy 50 km wyłączam zapłon po 5 sekundach próbuję go odpalić a on nic, zaskoczy dopiero za trzecim razem lub gdy przytrzymam go na rozruszniku, ale to trochę denerwujące. Auto mam od nowości jedyne, jakie lałem paliwa to te z górnej półki i nic innego! Problemy pojawiły się przy przebiegu ok 106 tyś km został przeczyszczony układ wtryskowy w ASO Poznań i wyjeździłem już cztery zbiorniki paliwa z różnego rodzaju preparatami proponowanymi przez ASO i co - nic problem pozostał? Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i najważniejsze jak sobie z tym poradził?

Link to comment
Share on other sites

Różnie raz zapala ale tylko po odczekaniu paru minut a nie raz jest problem po 0,5 godzinie nie ma reguły ale na drugi dzień znowu zapala od strzału. Jestem właśnie po wymianie świec żarowych i kompletnego sprzęgła wszystko w ASO i powiem szczerze jeszcze nie miałem tak kosztownego auta a zapowiada się wyjęcie silnika 3600 zł plus regeneracja wtrysków 1500 zł za sztukę wiem jedno nigdy więcej Subaru Diesla dla mnie jest to skarbonka bez dna ! Na dzień dzisiejszy świece 1200 plus sprzęgło 6100 !

Edited by tomekk00
Link to comment
Share on other sites

zapowiada się wyjęcie silnika 3600 zł plus regeneracja wtrysków 1500 zł za sztukę

 

nie wiem dlaczego wyjecie silnika aż tyle....dosc szybko to się robi...jaki jest cel tej regeneracji wtrysków i co ona ma spowodowac ? zapalania na cieplym silniku nie poprawi...

 

Na dzień dzisiejszy świece 1200 plus sprzęgło 6100 !

 

znaczy , ze sie daly wykręcić..., sprzeglo kompl. po 108 tyś....zależy jak kto uzytkował ....6100 ?

 

nigdy więcej Subaru Diesla dla mnie jest to skarbonka bez dna

 

jak Pan tak uwaza to sprzedać.....zdrowie najwazniejsze

 

Mam problem z uruchomieniem silnika, ale tylko, gdy auto jest rozgrzane np. przejechał powiedzmy 50 km wyłączam zapłon po 5 sekundach próbuję go odpalić a on nic

 

nie spotkałem się z takim problemem , nikt nie zglaszał ...proponuję zademonstrowac w aso

Link to comment
Share on other sites

Tak tylko które ASO się podejmie ja z pomorskiego jadę do Poznania bo Gdańsk i Olsztyn to jakaś pomyłka już dawno powinni zabrać i autoryzacje a zwłaszcza Gdańsk gdy przy przeglądzie powiedziałem że auto ma problem z odpaleniem na mrozie dostałem odpowiedz że te silniki nie lubią zimna i tak gdy byłem na nartach w Austrii auto jak już odpaliłem o godz 21 to chodziło do 4 rano żebym mógł wróci do Polski totalna olewka ! A Poznań powiedział że pomysły już im się wyczerpały i pozostaje wyjęcie silnika aby dostać się do wtrysków. Już nie mogę się doczekać :) coraz bardziej mnie zaskakuje to auto a zarazem przerażają koszty napraw :(

Link to comment
Share on other sites

zwłaszcza Gdańsk gdy przy przeglądzie powiedziałem że auto ma problem z odpaleniem na mrozie dostałem odpowiedz że te silniki nie lubią zimna i tak gdy byłem na

 

Paranoja. Zglosc to dyrekcji jest tutaj na forum. Jestem pewny ze w tym przypadku szeroko promowany przez dyrekcje KAZIEN zadziala i serwisy dostana dodatkowe przeszkolenie. :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

Proponuję zacząć od sprawdzenia i ew. wymiany akumulatora. No chyba że jest nowy to nie mam więcej pomysłów.

Najlepiej pojechać do jakiegokolwiek warsztatu który ma tester do spr. pod obciążeniem. Jeśli akumulator jest ok to trzeba by się udać do kogoś kto ogarnia diesla i spr. czy przy rozruchu pompa daje odpowiednie ciśnienie.

Czyli najpierw sprawdź aku potem ew.rozrusznik, pompę wtryskową a na końcu dopiero wtryski.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
przejechał powiedzmy 50 km wyłączam zapłon po 5 sekundach próbuję go odpalić a on nic, zaskoczy dopiero za trzecim razem lub gdy przytrzymam go na rozruszniku, ale to trochę denerwujące.

 

a po minucie zapala...?

Mam ten sam problem i niedługo jadę z nim do ASO.

 

Panie Andrzeju - tak u mnie po minucie zapala (ale z trudnością) Po kilku sekundach zapala, potem gaśnie, chyba, że od razu dodam gazu.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
moj kolega mial kiedys taki problem przyczyna byla za pompa jest zaworek ten sie blokowal po wymianie wszystko dziala bez zarzutu

 

właśnie w dieslu?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Jakieś nowości w temacie?

 

Bo mnie właśnie też to dotknęło, w postaci dokładnie jak opisane powyżej.

Przebieg 130kkm, wtryskiwacze OK, układ paliwowy czysty, świece wymienione przy 85kkm.

 

Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

A akumulator jest sprawdzony/nowy ?

Hmm, akumulator jest jeszcze na gwarancji (ma niecałe dwa lata). Dawałby problemy tylko na rozgrzanym silniku? Zresztą rozrusznik kręci zwyczajnie czyli ochoczo. Tyle, że silnik zamiast 'zaskoczyć' pada.

 

Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

No u mnie jest podobnie, ale na razie jeżdżę. Dłużej kręce rozrusznikiem.

 

A masz może przy tym troche zmieniony dźwięk przy odpalaniu?

 

 

Pzdr!

Link to comment
Share on other sites

No u mnie jest podobnie, ale na razie jeżdżę. Dłużej kręce rozrusznikiem.

A masz może przy tym troche zmieniony dźwięk przy odpalaniu?

No ba! Takie prychnięcie / chrząknięcie. Oczywiście tylko na ciepłym silniku :rolleyes:

 

czeste obiawy to zawor na pompie padaly czesto

A coś bliżej? Pompa paliwa? Który zawór?
Link to comment
Share on other sites

No to mam to samo :) Też tylko na ciepłym, odpala z chrząknięciem / prychnięciem / brząknięciem czy jakoś tak :)

 

Też poproszę o bardziej szczegółowe info...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...