viking1232 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 tak 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 (edytowane) A więc... orkiestra tusz... zawór zwany SCV! Po wyczyszczeniu działa poprawnie. Jak znowu przestanie trzeba będzie wymienić (co niestety nie będzie najtańsze). @viking1232 - dzięki! Pozdr. Edytowane 27 Sierpnia 2013 przez Knurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertcki Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Witajcie, mam podobny problem z Subaru Foresterem 2,0 D, przebieg 66 tys. Nie chce odpalać na rozgrzanym silniku, zimny pali od ręki. Na rozgrzanym musze go kręcić kilkukrotnie czasami lub przytrzymuję kluczyk w stacyjce dłużej ( co na pewno nie wpływa korzystnie na rozrusznik :-(( ). Serwis ASO rozkłada ręce. Wymieniona została pompa paliwa, nowe wytryski i świece. Wczoraj wymienili zawór CSV, przy pompie. Niestety nadal po odebraniu Forestera z ASO, mam problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku. Ktoś może pomóc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kugi Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 U mnie winny byl akumulator tak jak na poczatku watku pisal lembke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lembke Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Ciesze sie ze moglem pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się