Jump to content

Legacy 2008 Diesel


tomekk00
 Share

Recommended Posts

Dwa pytania :

Jaka jest pojemność oryginalnego akumulatora w Legacy Diesel

Czemy auto zapala na rozgrzanym silniku dopiero za trzecim razem na zimno jest wszystko OK auto jest po wymianie świec żarowych , czyszczeniu układy wtryskowego ASO i synchronizacji wtryskiwaczy a teraz co dalej ? :( już się wyleczyłem z Subru pierwszy i ostatni raz !!! auto mam od nowości przebieg na dzień dzisiejszy 108 tyś km proszę o jakąś podpowiedż :)

Edited by tomekk00
Link to comment
Share on other sites

...auto jest po wymianie świec żarowych , czyszczeniu układy wtryskowego ASO i synchronizacji wtryskiwaczy a teraz co dalej ?...

Zastanawiam się po co to wszystko robiłeś przy tak małym przebiegu? Mam prawie 2 razy tyle kilometrów w tym samym roczniku, a nie musiałem nigdy robić nic z tych rzeczy. Może za dużo grzebane było?

Link to comment
Share on other sites

Masz nalatane ponad 200 kkm? co sie działo z samochodem przez ten czas? jakieś niespodzianki czy tylko ekspoatacja? u mnie skromne 98 kkm i odpukać nic sie nie dzieje też 2008 r.

Eksploatacja tylko. Ostatnio użyłem preparatu Liqui Moly do czyszczenia wtryskiwaczy, bo podobno 3 z 4 działają już poza zakresem (?). Czasami zdarza się, że trzeba dłużej pokręcić silnik zimą z rana, albo klekocze w ekstremalnych mrozach, ale nic poza tym.

Oprócz tego nie miałem problemów np. ze sprzęgłem i innymi "masowo" poruszanymi w mediach bolączakmi tej wersji silnikowej. Auto mam od nowości i zawszę chłodzę turbinę, nie butuję na zimno, nie piłuję na półsprzęgle itd. Robię dużo tras po Polsce, mniej więcej 30% miasto, 70% trasy. Albo mam unikat, albo coś zostało u innych przekombinowane w serwisach lub przy codziennej eksploatacji.

Mimo dystansu zawsze serwisuję w Kocarze, bo tam kupiłem auto. Z innego bliskiego odległościowo mi ASO wyleczyłem się.

Link to comment
Share on other sites

Świece żarowe 4 szt 1200 zł w tym jedna się ukręciła dla niektórych ASO wielki problem dla Poznania błahostka sprzęgło komplet 6100 zł wszystko przy przebiegu 105 - 108 tyś km i czar prysł o trwałym Subaru :(

Link to comment
Share on other sites

uważam że moja IV jest o wiele ładniejsza i lepiej się prezentuje niż obecna V

 

obecna ma inf. o nie dzialajacej swiecy żarowej wiec nie ma juz mozliwosci , że w zimie kierowca dowiaduje sie , ze zadna nie dziala bo tak do -2/-4 to zapala bez nich...

Link to comment
Share on other sites

Jasne, my musimy płacić za dpfy, egry i tym podobne syfy, a większość ciężarowych ( o kamazach i starych autosanach nie wspomnę) wali czarnym dymem ile wlezie, spalając znacznie więcej paliwa i jest git. My sobie możemy co najwyżej obieg zamknięty powietrza włączyć i rozmyślać czy się już dpf wypalił czy jeszcze trzeba jechać pół godziny bez sensu.

Link to comment
Share on other sites

Pewnie znowu Subaru tylko na litość boską nie diesel !

Ja potrzebowałem dwóch diesli - fordowski 2.0 TDCi i fiatowski 1.9 mJTD - aby się wyleczyć. Przy całym szacunku, kupić Subaru w dieslu to jak założyć kalosze do garnituru. Drożej niż u innych a efekty (przy Subaru stopień niezawodności) najczęściej takie same.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...