Skocz do zawartości

Legacy 2008 Diesel


tomekk00

Rekomendowane odpowiedzi

Dwa pytania :

Jaka jest pojemność oryginalnego akumulatora w Legacy Diesel

Czemy auto zapala na rozgrzanym silniku dopiero za trzecim razem na zimno jest wszystko OK auto jest po wymianie świec żarowych , czyszczeniu układy wtryskowego ASO i synchronizacji wtryskiwaczy a teraz co dalej ? :( już się wyleczyłem z Subru pierwszy i ostatni raz !!! auto mam od nowości przebieg na dzień dzisiejszy 108 tyś km proszę o jakąś podpowiedż :)

Edytowane przez tomekk00
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...auto jest po wymianie świec żarowych , czyszczeniu układy wtryskowego ASO i synchronizacji wtryskiwaczy a teraz co dalej ?...

Zastanawiam się po co to wszystko robiłeś przy tak małym przebiegu? Mam prawie 2 razy tyle kilometrów w tym samym roczniku, a nie musiałem nigdy robić nic z tych rzeczy. Może za dużo grzebane było?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz nalatane ponad 200 kkm? co sie działo z samochodem przez ten czas? jakieś niespodzianki czy tylko ekspoatacja? u mnie skromne 98 kkm i odpukać nic sie nie dzieje też 2008 r.

Eksploatacja tylko. Ostatnio użyłem preparatu Liqui Moly do czyszczenia wtryskiwaczy, bo podobno 3 z 4 działają już poza zakresem (?). Czasami zdarza się, że trzeba dłużej pokręcić silnik zimą z rana, albo klekocze w ekstremalnych mrozach, ale nic poza tym.

Oprócz tego nie miałem problemów np. ze sprzęgłem i innymi "masowo" poruszanymi w mediach bolączakmi tej wersji silnikowej. Auto mam od nowości i zawszę chłodzę turbinę, nie butuję na zimno, nie piłuję na półsprzęgle itd. Robię dużo tras po Polsce, mniej więcej 30% miasto, 70% trasy. Albo mam unikat, albo coś zostało u innych przekombinowane w serwisach lub przy codziennej eksploatacji.

Mimo dystansu zawsze serwisuję w Kocarze, bo tam kupiłem auto. Z innego bliskiego odległościowo mi ASO wyleczyłem się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uważam że moja IV jest o wiele ładniejsza i lepiej się prezentuje niż obecna V

 

obecna ma inf. o nie dzialajacej swiecy żarowej wiec nie ma juz mozliwosci , że w zimie kierowca dowiaduje sie , ze zadna nie dziala bo tak do -2/-4 to zapala bez nich...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, my musimy płacić za dpfy, egry i tym podobne syfy, a większość ciężarowych ( o kamazach i starych autosanach nie wspomnę) wali czarnym dymem ile wlezie, spalając znacznie więcej paliwa i jest git. My sobie możemy co najwyżej obieg zamknięty powietrza włączyć i rozmyślać czy się już dpf wypalił czy jeszcze trzeba jechać pół godziny bez sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie znowu Subaru tylko na litość boską nie diesel !

Ja potrzebowałem dwóch diesli - fordowski 2.0 TDCi i fiatowski 1.9 mJTD - aby się wyleczyć. Przy całym szacunku, kupić Subaru w dieslu to jak założyć kalosze do garnituru. Drożej niż u innych a efekty (przy Subaru stopień niezawodności) najczęściej takie same.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...