tomekk00 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 (edytowane) Dwa pytania : Jaka jest pojemność oryginalnego akumulatora w Legacy Diesel Czemy auto zapala na rozgrzanym silniku dopiero za trzecim razem na zimno jest wszystko OK auto jest po wymianie świec żarowych , czyszczeniu układy wtryskowego ASO i synchronizacji wtryskiwaczy a teraz co dalej ? już się wyleczyłem z Subru pierwszy i ostatni raz !!! auto mam od nowości przebieg na dzień dzisiejszy 108 tyś km proszę o jakąś podpowiedż Edytowane 24 Stycznia 2013 przez tomekk00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 ani be ani me ani kukuryku..... Witaj! już się wyleczyłem z Subru pierwszy i ostatni raz !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciasd Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 ...auto jest po wymianie świec żarowych , czyszczeniu układy wtryskowego ASO i synchronizacji wtryskiwaczy a teraz co dalej ?... Zastanawiam się po co to wszystko robiłeś przy tak małym przebiegu? Mam prawie 2 razy tyle kilometrów w tym samym roczniku, a nie musiałem nigdy robić nic z tych rzeczy. Może za dużo grzebane było? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Masz nalatane ponad 200 kkm? co sie działo z samochodem przez ten czas? jakieś niespodzianki czy tylko ekspoatacja? u mnie skromne 98 kkm i odpukać nic sie nie dzieje też 2008 r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciasd Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Masz nalatane ponad 200 kkm? co sie działo z samochodem przez ten czas? jakieś niespodzianki czy tylko ekspoatacja? u mnie skromne 98 kkm i odpukać nic sie nie dzieje też 2008 r. Eksploatacja tylko. Ostatnio użyłem preparatu Liqui Moly do czyszczenia wtryskiwaczy, bo podobno 3 z 4 działają już poza zakresem (?). Czasami zdarza się, że trzeba dłużej pokręcić silnik zimą z rana, albo klekocze w ekstremalnych mrozach, ale nic poza tym. Oprócz tego nie miałem problemów np. ze sprzęgłem i innymi "masowo" poruszanymi w mediach bolączakmi tej wersji silnikowej. Auto mam od nowości i zawszę chłodzę turbinę, nie butuję na zimno, nie piłuję na półsprzęgle itd. Robię dużo tras po Polsce, mniej więcej 30% miasto, 70% trasy. Albo mam unikat, albo coś zostało u innych przekombinowane w serwisach lub przy codziennej eksploatacji. Mimo dystansu zawsze serwisuję w Kocarze, bo tam kupiłem auto. Z innego bliskiego odległościowo mi ASO wyleczyłem się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 dzięki można wiedzeć jak przebieg i czy wymieniałeś sprzęgło i swiece żarowe itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk00 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Świece żarowe 4 szt 1200 zł w tym jedna się ukręciła dla niektórych ASO wielki problem dla Poznania błahostka sprzęgło komplet 6100 zł wszystko przy przebiegu 105 - 108 tyś km i czar prysł o trwałym Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 czar prysł o trwałym Subaru no i co teraz bedzie...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk00 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Pewnie znowu Subaru tylko na litość boską nie diesel ! A i poczekam na Legacy VI bo osobiście uważam że moja IV jest o wiele ładniejsza i lepiej się prezentuje niż obecna V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 uważam że moja IV jest o wiele ładniejsza i lepiej się prezentuje niż obecna V obecna ma inf. o nie dzialajacej swiecy żarowej wiec nie ma juz mozliwosci , że w zimie kierowca dowiaduje sie , ze zadna nie dziala bo tak do -2/-4 to zapala bez nich... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk00 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Ale prawda jest taka diesle do ciężarówek i ciągników rolniczych a benzyna do osobówek minęły czasy 1, 9 TDI i rzędowej piątki 2, 5 TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toks Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Jasne, my musimy płacić za dpfy, egry i tym podobne syfy, a większość ciężarowych ( o kamazach i starych autosanach nie wspomnę) wali czarnym dymem ile wlezie, spalając znacznie więcej paliwa i jest git. My sobie możemy co najwyżej obieg zamknięty powietrza włączyć i rozmyślać czy się już dpf wypalił czy jeszcze trzeba jechać pół godziny bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przymar Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Pewnie znowu Subaru tylko na litość boską nie diesel ! Ja potrzebowałem dwóch diesli - fordowski 2.0 TDCi i fiatowski 1.9 mJTD - aby się wyleczyć. Przy całym szacunku, kupić Subaru w dieslu to jak założyć kalosze do garnituru. Drożej niż u innych a efekty (przy Subaru stopień niezawodności) najczęściej takie same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się