Fabio Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 (edytowane) ... Edytowane 13 Kwietnia 2013 przez Fabio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kfiatek Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 o której stage 9 startuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 16:09 : ES 9 - Santana da Serra 2 - 31,12 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 (edytowane) Obaczymy jak sie serwis spisał. Edytowane 13 Kwietnia 2013 przez bukmacerek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 do obejrzenia w przerwie http://www.youtube.com/watch?v=CIaE9KrrOZQ&feature=player_embedded w 21:00 jest robert podczas zwiedzania rowu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucu Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 http://www.youtube.com/watch?v=GCdLUAnVhI0&feature=player_embedded Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 A tu jak ktoś woli po angielsku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 nie ma żadnego live p za parkiem ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucu Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 (edytowane) Opis rajdówki Roberta żeby już nie było wątpliwości Regional Rally Car – powstają na bazie rajdówek królewskiej kategorii, czyli WRC (World Rally Car). Przeznaczone są do startów w międzynarodowych i krajowych seriach, jak mistrzostwa świata WRC-2, mistrzostwa Europy czy innych regionów. Citroën DS3 RRC wywodzi się bezpośrednio z mistrzowskiego Citroëna DS3 WRC. Narzucone regulaminem zmiany obejmują: mniejszą zwężkę w turbosprężarce, inne koło zamachowe silnika, oraz mniejsze tarcze hamulcowe w wersji asfaltowej. Zabronione jest także chłodzenie hamulców cieczą. Z zewnątrz niewielkie modyfikacje obejmują aerodynamikę (tylny spoiler jest mniejszy, zgodny ze standardami kategorii Super 2000, którą w założeniu ma zastąpić kategoria RRC) oraz wloty powietrza w przedniej części nadwozia – także zmniejszone, co ma wpływ na wydajność układu chłodzenia. Pozostałe elementy pozostają bez zmian w stosunku do samochodu WRC. Samochody RRC mają wzmocnione, zbudowane specjalnie do rajdów nadwozie z klatką bezpieczeństwa, silnik o pojemności 1,6 litra z turbosprężarką, napęd na cztery koła oraz niezależne zawieszenie o regulowanych parametrach pracy i sześciobiegową, sekwencyjną skrzynię biegów. Egzemplarz użytkowany przez Roberta Kubicę został wyposażony w łopatkę zmiany biegów umieszczoną po lewej stronie kierownicy. Czas zmiany przełożenia został elektronicznie dostosowany w taki sposób, aby nie dawać zawodnikowi przewagi nad rywalami, korzystającymi z przekładni obsługiwanej drążkiem. Dane techniczne Citroëna DS3 RRC (źródło: Citroën Racing) Silnik: 1598 cm³, turbodoładowany, bezpośredni wtrysk benzyny Moc maksymalna 275 KM przy 6000 obr/min Maksymalny moment: 357 Nm przy 3250 obr/min Średnica zwężki w turbosprężarce: 30 mm Napęd Na cztery koła Skrzynia biegów Sekwencyjna 6-biegowa Mechanizm różnicowy Przedni i tylny mechaniczny, samoblokujący Hamulce przednie Asfalt: wentylowane tarcze o średnicy 350 mm szuter: wentylowane tarcze o średnicy 300 mm Hamulce tylne Wentylowane tarcze o średnicy 300 mm Podział siły hamowania Sterowany z kokpitu Hamulec ręczny Hydrauliczny Zawieszenie Niezależne MacPherson, amortyzatory regulowane w trzech zakresach (kompresja przy małej i dużej prędkości, odbicie) Układ kierowniczy Wspomaganie hydrauliczne Opony na asfalt 8x18 cali / Michelin Opony na szuter/śnieg 7x15 cali / Michelin Długość 3948 mm Szerokość 1820 mm Rozstaw osi 2461 mm Rozstaw kół 1618 mm (przód i tył) Pojemność zbiornika paliwa 75 litrów Waga minimalna 1200 kg / 1350 kg z załogą Źródło: http://www.kubica.pl/ Edytowane 13 Kwietnia 2013 przez Pucu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Ostberg poszedł jak pocisk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac_Williams Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Cezary Gutowski: Robert dostał też ważne pytanie, jak tam jego forma fizyczna. I tu padły bardzo budujące słowa: "Wczoraj byłem rozczarowany, że stanęliśmy na dojazdówce po tak udanym początku dnia. Byłem za to bardzo zadowolony ze swojej ręki. Kiedy oglądałem nagrania z kokpitu bardzo zaskoczyło mnie kilka rzeczy, które udało mi się wykonać. Pod tym względem jest bardzo dobrze." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Rebecca Wlliams z WRC Live rozmawiała z Robertem Kubicą o jego sobotnich problemach z samochodem przed wjazdem na serwis. - To był jak do tej pory trudny dzień - mówi Kubica. - Mamy problem z hydrauliką od pierwszego oesu. W połowie próby uległ awarii dodatkowy system zmiany biegów. - Przy moich ograniczeniach już to byłby kłopot, ale są problemy też z innymi systemami. Nie mamy hamulca ręcznego i chyba jest też problem z dyferencjałem. Na krętych oesach, bez ręcznego i nie czując się pewnie w aucie, było trudno. - Dotoczyliśmy się do strefy, mam nadzieję, że uda się to naprawić i pojedziemy dalej. Ja czuję się całkiem dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac_Williams Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 (edytowane) Ostberg poszedł jak pocisk Poprawil sie o 2s w stosunku do pierwszej petli, zaraz zobaczymy jak reszta Edytowane 13 Kwietnia 2013 przez wiechu100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 co jest z Michałem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac_Williams Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 co jest z Michałem?? Od poczatku dnia ma problemy ze splitami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Chyba naprawili. Na 2 splicie minimalnie szybciej od Lappiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Rpbert 1,9 do Lappiego na pierwszym punkcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 I juz szybszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac_Williams Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 (edytowane) jednak wolniej od Wieganda. Kosciuszko slabo cos Juz wiem ;/ Damaged suspension maybe (said Colin) - We hit something on the right rear. Edytowane 13 Kwietnia 2013 przez wiechu100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kfiatek Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 no ladnie Michał rozwalił auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Robert robi progres!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Ale tylko o 4 sekundy lepiej od poprzedniego przejazdu. Lappi odpuszcza, zaczyna już kontrolować wynik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 na trzecim tez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Juz szybciej i od Wieganda i Lappiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się