lyssy23 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Jak w temacie. Czy przy demontaż kolektora dolotowego trzeba wymienić uszczelki na NOWE ? (tzn przy ponownym montażu kolektora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Zawsze tak,ponieważ uszczelki te "przyklejają się" i nie da się ich ściągnąć w takim stanie żeby ponownie dało się założyć,pozdro. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lyssy23 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil123 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Zawsze tak,ponieważ uszczelki te "przyklejają się" i nie da się ich ściągnąć w takim stanie żeby ponownie dało się założyć,pozdro. u mnie się tak dało ściągnąć żeby się nadawały, ale i tak założyłem nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basta85 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 zalezy czy juz kiedys wymieniana byla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 (edytowane) Jeżeli zrzucasz kolektor dwa razy w małych odstępach czasu, to uszczelki przeżyją. Ja to robiłem bodajże tydzień po tygodniu, bo pan sprzedawca za pierwszym razem wcisnął mi dziadowskie wężyki paliwowe Ale między wymianami zrobiłem może z 10km, więc nawet się silnik porządnie nie nagrzał Edytowane 14 Grudnia 2012 przez mzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lyssy23 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Czy muszę przy ponownym montażu kolektora wymienić uszczelki o nr 14035AA421 czyli nr 6 na obrazku: http://opposedforces.com/parts/impreza/us_g11/type_3/intake_and_supply_system_turbocharger/intake_manifold/illustration_1/ czy również uszczelki 14075AA160czyli nr 11 na tym obrazku: http://opposedforces.com/parts/impreza/us_g11/type_3/intake_and_supply_system_turbocharger/intake_manifold/illustration_2/ Demontaż kolektora w celu wymiany wężyka paliwowego - przypadłość MY02, czyli smród paliwa w kabinie przy niższych temperaturach. Qrcze, ktoś rozwieje moje wątpliwości co do tych 2 typów uszczelek? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Qrcze, ktoś rozwieje moje wątpliwości co do tych 2 typów uszczelek? 14035AA421, chyba że przy okazji zajmiesz się usunięciem TGV, to również wymienisz te drugie uszczelki. W uproszczeniu: wymieniasz te uszczelki, w którym miejscu odkręcisz kolektor od głowic ;-) PS. jak wymieniasz sam przewody - zwróć uwagę na opaski. NIE takie : http://www.lantis.pl/allegro/opaska.jpg tylko TAKIE: http://www.gates.com/europe/images/ezlit/AR_C_02_LR_verkleind.jpg (lub podobne) U mnie za pierwszym razem, serwis założył te pierwsze, zwykłe ... i ponacinały się przewody ... dzięki temu miałem okazję ponownie je zmienić ... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 a mnie udało się wymienić te wężyki(koło alternatora)bez ściągania kolektora,ale przyznam nie było to proste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablodc Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Również przymierzam się do demontażu kolektora w celu wymiany przewodów paliwowych. Przeczytałem manual, faktycznie trzeba spuszczać płyn chłodzący? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Chodzi oto że płyn chłodzący przechodzi poprzez przepustnicę,jeśli ją odkręcisz i odsuniesz wraz z przewodami wodnymi to nie musisz płynu spuszczać,ale będziesz musiał wymienić uszczelkę pomiędzy kolektorem a przepustnicą,a ta jest droższa niż płyn,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablodc Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 (edytowane) Dzięki za odpowiedź. Tak właśnie myślałem, chociaż sądziłem że uszczelka nie będzie taka droga. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4 Edytowane 1 Października 2013 przez pablodc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się