krazek1221 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Witam, jakiś czas temu mrugnął mi check engine, mruganie występowało co raz częściej i dłużej jednak bez konsekwencji. Wczoraj kontrolka zapaliła się na stałe i pojawiły się problemy z odpaleniem kompletnie ostudzonego silnika (nie chce załapać, pomagam gazem, jak już załapie to nie na wszystkie cylindry) gdy już uda mi się go pobudzić do życia jest tak jak gdyby nigdy nic (przy czym kontrolka świeci się cały czas). Auto: Legacy 2.0 16v turbo- TURBODZIADEK. Proszę o niezwłoczną pomoc ze względu na śnieg który zaczął padać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Wymrugaj błędy. Instrukcja jest w FAQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krazek1221 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Pierwsze mrygnięcie było za raz po wymianie oleju i filtra, ale nie sądziłem, że to może być istotne. Subaru jeszcze nie raz mnie zadziwi... Chociaż piszą, że wersji turbo to nie dotyczy. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/13812-garys-fix-by-bergen/page__st__25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Chociaż piszą, że wersji turbo to nie dotyczy I mają rację. U Ciebie jestem zdecydowanie inny problem. Skoro świeci się CE to zamiast szukać odpowiedzi w szklanej kuli :wink: wymrugaj błędy. Nurkujesz pod kierownicą i szukasz dwóch czarnych wtyczek. Złączasz je. Włączasz zapłon i liczysz mrugnięcia kontrolki check engine. Długie mignięcie (ok sekundy) oznacza "dziesiątkę" Krótkie mignięcie (pół sekundy) oznacza "jedynkę" I tak np dwa długie mignięcia i pięć krótkich oznacza 25. Liczysz do momentu kiedy pierwszy z kodów się powtórzy. Wrzuć tu wyniki mrugania. Po odczytaniu rozłącz czarne wtyczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krazek1221 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Ide czytać. Nie ma wtyczek... znalazłem tylko testowe zielone :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Szukaj dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Dokładnie. Muszą być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 na pewno są czarne chyba ze ktoś wyrwał , a problem podobny do źle działającego czujnika temperatury silnika, ale to się okaże po wystukaniu błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krazek1221 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Szukałem bardzo skrupulatnie i zdziwił bym się gdyby ktoś znalazł. Chyba że kable są przedłużone i podciągną je ktoś do tylnej popielniczki dla wygody... Tymczasem nastąpiła dziwna sprawa bo z rana autkiem zajął się mój tatko, sprawdził płyny i dolał oleju (którego poziom mieścił się w normie, ale postanowił dolać). Póki co jak ręką odjął... Dziwi mnie to tym bardziej, że jeśli bezpośrednią przyczyną był by stan oleju bądź brak ciśnienia oleju to spodziewał bym się kontrolki smarowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 jeśli bezpośrednią przyczyną był by stan oleju bądź brak ciśnienia oleju to spodziewał bym się kontrolki smarowania. To nie jest kontrolka smarowania tylko remontu silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 jeśli bezpośrednią przyczyną był by stan oleju bądź brak ciśnienia oleju to spodziewał bym się kontrolki smarowania. To nie jest kontrolka smarowania tylko remontu silnika Lub też jak mówią kobiety - czerwona lampa Alladyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_20vt Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 w turbodziadku bledy mruga sie wlasnie zielonymi kabelkami, a nie czarnymi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 @@pawel_20vt, o widzisz, nie wiedziałem Aż plusika dam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krazek1221 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 w turbodziadku bledy mruga sie wlasnie zielonymi kabelkami, a nie czarnymi Nie powiedziałbym bo gdy je złączyłem auto było w trybie testowym (uruchamiała się pompa paliwa i wentylator co chwila, oraz zapewne cała reszta urządzeń, których akurat nie słychać.) Teraz tak akurat pomyślałem, że po przeprowadzeniu trybu testowego byłem tak smutny nie znalezieniem czarnych kostek, że nie spróbowałem go odpalić. Możliwe, że uruchomienie trybu testowego skorygowało błąd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_20vt Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 @pawel_20vt, o widzisz, nie wiedziałem Aż plusika dam nie ma za co, dzieki Nie powiedziałbym bo gdy je złączyłem auto było w trybie testowym (uruchamiała się pompa paliwa i wentylator co chwila, oraz zapewne cała reszta urządzeń, których akurat nie słychać.) Teraz tak akurat pomyślałem, że po przeprowadzeniu trybu testowego byłem tak smutny nie znalezieniem czarnych kostek, że nie spróbowałem go odpalić. Możliwe, że uruchomienie trybu testowego skorygowało błąd? kurcze no dalbym glowe, ze tak wlasnie jest, zwlaszcza, ze nie ma innych.....w kazdym razie ja mrugalem zielonymi, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się