Skocz do zawartości

REGULACJA ZBIEŻNOŚCI TY TURBODZIADEK


darek1223

Rekomendowane odpowiedzi

CZEŚC CHŁOPAKI.

 

MAM PROBLEM W MIARĘ NIECODZIENY ALE NA PEWNO PORUSZANY.

 

PO WYMIANIE AMORTYZATORÓW W MOIM LEGASIU CHCIAŁEM USTAWIĆ ZBIEŻNOŚC PRZÓD + TYŁ Z PRZODU SIE UDAŁO NATOMIAST Z TYŁU NIE BYŁO TAKIEJ MOZLIWOŚCI W ZWIAZKU Z BRAKIEM MOZLIWOŚCI RUSZENIA ( ODKRĘCENIA) ŚRUB REGULACYJNYCH NA WAHACZACH Z POWODU WSZECHOBECNEJ KOROZJI.

 

PYATNIE MOJE JEST TAKIE JAK NAJMNIEJ INWAZYJNYM SPOSOBEM RUSZYĆ TE ŚRUBY CZY UCIĄĆ WYBIĆ ZOSTAWIĆ TULEJE NA WAHACZACH KUPIC NOWE ŚRUBYI PO KŁOPOCIE CZY MOŻE GRZAĆ PALNIKIEM ŚRUBY ŻEBY SIĘ ODKRĘCIŁY PÓŹNIEJ WYMIENIĆ ELEMENTY METALOWO GUMOWE WAHACZA I ZŁOZYĆ NA STARYCH ŚRUBACH. AUTO MA MAŁY PRZEBIEG I 85 TYŚ KM ALE DŁUGO STAŁO NA ZEWNĄTRZ STĄD KOROZJA ELEMENTÓW ZAWIESZENIA.

 

CHCE Z TEGO WYJŚC OBRONNA RĘKĄ ALE NIE JAK KTOS MA INFORMACJE CZY CZY ŚRUBY REGULACYJNE SĄ TE SAME W IMPREZIE I GDZIE OPRÓCZ ASO MOZNA JE KUPIĆ , EWENTUALNIE JAKIES ZAMIENNE ŚRUBY KTÓRE BĘDĄ MOGŁY TO WYREGULOWAĆ.

 

MUSZĘ ZROBIĆ TĄ ZBIEŻNOŚĆ BO W TYM MOMENCIE KOŁA SĄ ZA BARDZO ZBIEŻNE I SAMOCHODEM JEDZIE SIĘ MAŁO PEWNIE.

 

PROSZE O POMOC I MOŻE JAKIŚ INNY POMYSŁ.

 

POZDRO

Edytowane przez darek1223
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mało profesjonalna metoda ale czasem pomaga , musisz iść do marketu i kupić naftę.

Następnie po kupieniu nafty, weź szczotkę drucianą i oczyścić miejsce stykania się śruby z elementem i owiń ją szmatką nasączoną naftą i zostaw tak na cały dzień od czasu do czasu nawilżając szmatkę naftą.

Jeżeli ta bezinwazyjna metoda nie pomoże to pozostaje tylko cięcie fleksem :mrgreen:

 

 

 

jeszcze jedno, nie zapomnij kupić puszki tawotu i posmarować wszystkich śrub - później nie będziesz miał problemu z ich odkręcaniem (puszka tawotu kosztuje około 10 zł)

Edytowane przez ipsx82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie chcesz stosować nafty, polewaj wspomniane śruby wd40 lub podobnym preparatem (co prawie jest równoznaczne z naftą, tylko aplikuje się łatwiej) kilka razy dziennie obficie przez 2,3 dni. Jak nie puści po kilku dniach takiej penetracji, nic nie wskórasz bez palnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Które Legacy?

 

Popsikać WD40 i siłowo ruszyć.

Może się urwie, ale to mało prawdopodobne.

 

jak się uda odkręcić, to mega wyczyścić i posmarować przed skręceniem.

 

Orientowałeś się ile kosztują w ASO?

Może nie jakieś kosmiczne kwoty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli coś nie było ruszane przez 15 lat to i nie pójdzie za 2 dni po WD40 .Podgrzewając palnikem najszybciej spalisz tylko gumę w tuleji zawieszenia . Najszybciej i najtaniej będzie kupić dwie nowe tuleje sruby podkładki i nakrętki w ASO, można to zrobić na samochodzie bo tych długich śrub przy piaście też raczej nie ruszysz zeby zdjąć wahacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ej no nie obrażajcie tych starych autek, ja w swoim 18 letnim bez problemu odkręcałem te śruby przy wymianie łożyska w tylnym kole. Podstawowa zasada to dobrze oczyścić ile się da z rdzy szczotą drucianą następnie obłożyć szmatami nasączonymi naftą (tańsza i lepsza od WD40 - lepsza penetracja) na całą noc. A przed samym odkręcaniem postukać w śruby lekko młotkiem typu 2kg i bez problemu odkręcisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...