ziarus007 Opublikowano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 chyba moja przygoda z subaru już się zakończy po naprawie tego WRX te ceny gratów do tego to są jakies chore mam porównanie z suprą 1JZ-GTE mimo tego ze to bardziej egzotyczne auto ale ceny wszystkiego normalne i silnik nie do zabicia a w subaru czy to WRX czy STI z motorkiem takie same problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 To powiedz nam, tak dla zaspokojenia czystej ciekawosci, ile kosztuja te same czesci do 1jz-gte? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 dla zaspokojenia kompletny silnik 4,5 tys skrzynia 2-2,5 tys rozrząd 600zł amortyzator nowy kayab 240 zł itd może blachy trochę droższe jak do subaru ale jaka frajda z jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Straszne głupoty kolego wygadujesz odnośnie kosztów supry. Ceny są takie same w a niektórych przypadkach wyższe niż w subaru. Masz kilka postów na forum i wypisujesz tu androny. Chcesz jeździć subaru to kup dobrą sztukę i ciesz się jazdą. Od zarania wiadomo, że serwis i obługa tej marki jest kosztowna. Widocznie kupiłeś trupa i płaczesz nam tutaj jakie to złe auto, jakie części drogie. Marka subaru to niestety nie vw i części są droższe, mniej ograniających mechaników. Planując kupno subaru nie czytałeś nic o tych autach? -- 16 paź 2012, o 21:05 -- dla zaspokojenia kompletny silnik 4,5 tys skrzynia 2-2,5 tys rozrząd 600zł amortyzator nowy kayab 240 zł itd może blachy trochę droższe jak do subaru ale jaka frajda z jazdy z tym rozrządem za 600zł to chyba na najgorszym zamienniku prawda Wiesz akurat miałem lexusa 6 cylindrowego i już nie pogrążaj się bo na tym forum wiele osób ma w garażu nie tylko subaru. No z tą ceną amorka to od Wiesia z auto szrotu -- 16 paź 2012, o 21:07 -- O widzę, że na ebayu za darmo kuciznę do supry rozdają http://www.ebay.co.uk/itm/Supra-Pistons ... 45f85c2b6e i darmowe szpilki głowicy http://www.ebay.co.uk/itm/Supra-Head-St ... 46018ed2c5 patrz Pan stroker w promocji http://www.ebay.co.uk/itm/Supra-Stroker ... 45eec95bba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Kompletny nowy silnik? Subarowy uzywany tez sie da w tej cenie kupic Ale nie w tym rzecz... No dobrze, a koszta czesci wymienionych przez Ciebie wczesniej: wal korby tloki komplet uszczelek sruby do glowic rozrzad - ok, jest Oczywiscie mam swiadomosc, ze zarowno silnik i skrzynia z Twojej Supry moze byc mocniejsza, nie koniec swiata. Ale to troche zupelnie rozne rozwiazania, zupelnie rozne silniki, skrzynie, dwa rozne swiaty - a WRX to nie WRC Niestety - turbo-Subaru, o czym sie wiele osob przekonuje, ma swoje slabosci. Ale daje tez sporo radosci. Tylko nie mozna do niego podchodzic jak do Golfa GTI, po taniosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 a WRX to nie WRC dokładnie ;-) ale niestety nie wszyscy o tym wiedzą ... kupują wrc, o przepraszam wrx .. i pala gumy pod dyskoteką, a potem jest płacz, jakie to są kiepskie auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 O widzę, że na ebayu za darmo kuciznę do supry rozdają http://www.ebay.co.uk/itm/Supra-Pistons ... 45f85c2b6e i darmowe szpilki głowicy http://www.ebay.co.uk/itm/Supra-Head-St ... 46018ed2c5 patrz Pan stroker w promocji http://www.ebay.co.uk/itm/Supra-Stroker ... 45eec95bba Tylko popatrz co ten silnik zakuty takim stokerem potrafi 1200KM a subaru zakute może 450 wiec jaka jest relacja ceny do mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 O widzę, że na ebayu za darmo kuciznę do supry rozdają fajne darmo np szpilki ARP, do supry 190GBP = 960zł ... a do subaru 475zł (w pierwszym lepszym e-sklepie) .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 O widzę, że na ebayu za darmo kuciznę do supry rozdają http://www.ebay.co.uk/itm/Supra-Pistons ... 45f85c2b6e i darmowe szpilki głowicy http://www.ebay.co.uk/itm/Supra-Head-St ... 46018ed2c5 patrz Pan stroker w promocji http://www.ebay.co.uk/itm/Supra-Stroker ... 45eec95bba no widziałem trakcję takiej supry na mokrym Tylko popatrz co ten silnik zakuty takim stokerem potrafi 1200KM a subaru zakute może 450 wiec jaka jest relacja ceny do mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 no widziałem trakcję takiej supry na mokrym No coz, byla pewna slynna tysiackonna Supra, co pewnie do dzis trakcji szuka, nawet na suchym. Ale nie w tym rzecz - to sa po prostu zupelnie inne auta, zupelnie inne silniki. Takze chyba pod wzgledem materialow uzytych do produkcji bloku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Ja bardzo bym chciał żeby każdy mój kolega jeździł subaru ale każdego który chce kupić uświadamiam jakie są bolączki. Umówmy się, to są niezawodne auta wymagające więcej troski. Myślicie że inne sportowe auta nie psują się. Jeśli kolega bardzo chce mieć tego wrx ale nie chce robić nowego motoru tojest szrot subaru koło Z Gôry i leży tam sprawnych silników wrx na pęczki. Na priv mogę dać tel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Odnosze wrazenie, ze na tym etapie to bedzie naprawa tylko po to, by czym predzej komus auto opchnac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Odnosze wrazenie, ze na tym etapie to bedzie naprawa tylko po to, by czym predzej komus auto opchnac to może lepiej sprzedać w takim stanie jak stoi ... i niech nowy właściciel sam zadecyduje, czy chce ryzykować silnik-zagadkę z allegro ? czy naprawi i będzie się cieszył z auta jak należy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Ale tu nie chodzi o porównanie tych aut wiadomo że subaru jest lepsze na kręte trasy i tory i po to go kupiłem niestety trafił się bubel wiec trzeba to jakoś przegryźć naprawić i się cieszyć A co do sprzedania to już tyle w niego włożyłem że raczej mi sie nie opłaca sprzedawać tylko ten używany silnik z WRX to chyba odpada dobrego znaleźć będzie problem , wiec moze lepiej od forestera poszukać Tego silnika już nie da sie naprawic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 wiec moze lepiej od forestera poszukać A jestes pewien, ze tak po prostu uda Ci sie wlozyc silnik z Forestera? Silniki w Subaru jednak sie troche roznia miedzy soba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Myślę ze się uda blok ten sam głowice też , może miska być inna ale mam od swojego , nawet skrzynia od forka pasuje do imprezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 ziarus007, mylisz się i to mocno. Silnik od Forestera, podobny z zewnątrz różni się wewnątrz i będzie słabszy (przy założeniu, że przekładasz kompletny). A poza tym WRX na tory :shock: ? Z całym szacunkiem, ale zrobiłeś kardynalny błąd metodologiczny... na tory to tramwaj panie . WRX to nieco szybszy dupowóz codzienny - taki zgniły kompromis dla tych co boją się kosztów sti a nie chcą jeździć bujającym się Foresterem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
designer Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Jak można bać sie kosztów sti w którym odsetek padajacych seryjnych motorów jest znikomy, a nie bać WRX'a gdzie prawdopodobieństwo remontu wynosi 95% :?: przecież to nielogiczne.... Pisze to z punktu widzenia byłego posiadacza WRX'a.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 17 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 jedno mnie dziwi dół silnika ej205 i ej207 jest identyczny rożni się tłokami i dodatkowymi podporami tulei, wał ten sam , panewki te same mniejsza moc a pada ? z tego co piszecie to STI jest bezawaryjny a gdy dzwonię do firm specjalizujących się silnikami subaru to wszyscy mówią że tak samo sti jak i wrx cierpią na te same bolączki . Mowa tu o silniku bo wiadomo że skrzynia jest jest w sti dużo mocniejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 blok ten sam głowice też Co do głowic, wałki jakby inne. Także pamiętaj o przełożeniu wałków ze starych głowic (do tych głowic z Foresława). Silnik od Forestera, podobny z zewnątrz różni się wewnątrz i będzie słabszy (przy założeniu, że przekładasz kompletny). WRX MY02 i MY03 (piszę o tych dwóch latach modelowych, ponieważ nie mam dokładnego info z którego roku ten WRX a wątek jest o WRX 2002r.) to przecież ten sam blok, co w Foresławie (2.0T) - EJ205. Różnice są w osprzęcie (IC, Turbo), w wałkach głowic i mapie ECU. Więcej grzechów nie pamiętam ziarus007, nie świruj tylko rób maszynę (polecam jednak robotę dotychczasowego motoru plus nowe-używane głowice), jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie wspaniale, nannanana 8) Pozdrawiam Grzegorz -- 17 paź 2012, o 07:42 -- dół silnika ej205 i ej207 jest identyczny Nie jest identyczny - EJ205 to blok otwarty, EJ207 to blok półzamknięty (zwłaszcza w newage, w klasykach zdarzały się EJ207 otwarte). Pozdrawiam Grzegorz -- 17 paź 2012, o 07:47 -- ziarus007, problem panewkowy w zarówno w WRX, jak i STi (jednostki EJ205 i EJ207) nie jest związany z niczym więcej, jak specyfiką samego bloku silnika przeciwsobnego, a tak naprawdę wału w tym bloku. Wał jest krótki, miejsca na panewki zbyt wiele nie ma, stąd panewki są siłą rzeczy wąskie. Łatwiej wycisnąć oleju spod wąskiej bieżni panewki, niż spod szerokiej. Dlatego w Subarakach jest tak ważna dbałość o poziom oleju. Cały czas ma być go akurat, a na pewno nie za mało. Jakość (rozumiana jako spełnienie norm jakościowych i lepkościowych) oleju również jest nie bez znaczenia. Lanie, do relatywnie starych konstrukcyjnie silników doładowanych, "siusiek" typu 5W-30 i niżej kończy się prędzej czy później problemem panewkowym. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 17 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 wieczorkiem pokażę wam zdjęcia rozebranego silnika to juz nie bedziecie pisali abym robił ten egzemplarz Pozdrowionka -- Śr paź 17, 2012 10:23 pm -- Witam ponownie oto jak wygladają częsci z mojego silnika -- Śr paź 17, 2012 10:27 pm -- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Wygląda na niezłą rzeźnię... Moje szczere kondolencje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 po zdjeciach cylindra stwierdzam PISTON SLAP... ja zakulem i mnie remont silnika wyszedł 15k, wszystko git, nowe graty, ale to nadal tylko wrx zakułeś... i coś moc podniosłeś czy nadal seria? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 problem panewkowy jest związany z : -ostrą jazdą bez zagrzania motoru -nie pilnowaniem stanu oleju -nie wymienianiem na czas oleju (wcześniej niż zaleca producent) -pałowaniem bez opamiętania auta W normalnej jeździe jak to nazwałeś siuśki 5w-30 są ok. Motor w moim aucie przejechał 150tyś km na takim silniku jak wynika z książki serwisowej. Ja teraz na zimę kupiłem ams oil hd 5w-30 .A przebieg auta 230tyś km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 oil hd HD to jest obraz lub dźwiek... reszta to chłit małtetingowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się