Skocz do zawartości

moja impeza musi stać niżej;P


sobiech89

Rekomendowane odpowiedzi

Siema mam impreza kombi 99r 2.0 wolnossaka i chciałbym ją spuścić troszkę niżej i tu nasuwa się moje pytanie:

Czy sprężyny z GT są niższę od moich i czy z sedana podejdą?

Są jakieś inne alternatywne spężyny obiżające za małe pieniądze?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka....tak z gtka podejdą- obniżają chyba gdzieś jakoś 25mm...Tak samo czy sedan czy kombi obojętnie- pasują zamiennie...

Tutaj jeśli mowa o springach polecane są eibach'y- ja np.mam jakieś tam mts technik i jestem zadowolony bo obniżyły "babcię" jakieś 40mm i są za małe pieniądze :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musi :wink:

 

Gt moze 2 cm nizej

 

a tak w ogole TANIO nigdy nie jest DOBRZE

 

Nie słuchaj WueMa, nie kupuj zadnego MTS, Technixa, APEXa ani innych jamexów bo pogubisz plomby i wytłuczesz całe żawieszenie

 

Zresztą Wuem Ci opowie jak sie fajnie jeździ po Gliwicach na MTSie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musi :wink:

 

Gt moze 2 cm nizej

 

a tak w ogole TANIO nigdy nie jest DOBRZE

 

Nie słuchaj WueMa, nie kupuj zadnego MTS, Technixa, APEXa ani innych jamexów bo pogubisz plomby i wytłuczesz całe żawieszenie

 

Zresztą Wuem Ci opowie jak sie fajnie jeździ po Gliwicach na. MTSie :P

 

Do niskiego zawieszenia jestem przyzwyczajony bo miałem baaardzo niska honde i jakoś dawało jechać ( choć nie wszędzie ;P) ja poprostu lubię niskie auta i tyle :)

A z Gt jest twardsze niż to moje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matiz, Kolega sobiech89 pytał o sprężyny za małe pieniądze....I taką też odpowiedź otrzymał...Nie zaleciłem mts'a ale i nie poleciłem eibach'a...Co autor wątku wybierze...To Jego :mrgreen:

sobiech89, Sprawa wygląda tak....Jeśli masz ograniczony budżet ale mimo to chcesz springi nowe...kup mts itp.wynalazki...Jeżdżę na nich już 3ci sezon i nic złego się nie dzieje...Owszem- dentyste odwiedzam częściej niż zazwyczaj ale to nic...o ząbki trzeba dbać...Tak mama powtarzała :mrgreen:

Jeśli chcesz po "prawie" taniości ale nie koniecznie nówki- to poszukaj TU na forum...Używek tein'a eibach'a...ewentualnie ori z sti (stoją teraz na k/s za chyba dwie stufki) lub ostatecznie gt'kowe...cokolwiek wybierzesz- będziesz zadowolony ponieważ na pewno obniżysz subarynkę i zachowasz odrobinę komfortu :D

Jeśli chcesz maxi glebę...Kup gwint :P

 

 

P.S...Tak są nie co twardsze :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w poprzedniej imprezce (1,6 :wink: ) miałem zawias z GT (amorki i sprężyny) i było bardzo fajnie.

ok 2cm niżej od serii N/A ... a przy okazji ok 3cm wyżej od zestawu na jakim kupiłem auto (jakieś czerwone sprężyny i żólte amorki - było nisko i bardzo twardo, ale za to super skręcał, zwłaszcza na 205/50/15)

więc jak tanio trafisz zawias z GT, albo jakiegoś sti gc8 ... to bierz :D

(i pomyśl o montażu tylnego stabilizatora, jak jeszcze nie masz)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sobiech89, zapraszam Cię tutaj: http://www.www.forum.subaru.pl/viewtopic.ph ... iew=unread

 

Sam jeżdżę na sprężynach OMP i każdy kto wsiada to mówi, że fajnie tłumi i wcale nie jest twardo... i faktycznie tak jest :) chociaż pamiętam, że jak pierwszy raz się przejechałem to w porównaniu z serią było dużo twardziej. Auto zdecydowanie lepiej prowadzi się niż w serii jednocześnie na wyboistych drogach nie martwię się, że buda popęka ;)

Proponuję Ci kupić coś "markowego"... ponieważ ceny nowych zestawów są koszmarne (szczególnie patrząc na wartość naszych starych wolnychssaków) proponuję Ci rozglądać się za jakąś używką...

W moich OMP po 2 latach zauważyłem jedna wadę - nie maja juz praktyhcznie wogóle lakieru :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
sobiech89, zapraszam Cię tutaj: http://www.www.forum.subaru.pl/viewtopic.ph ... iew=unread

 

Sam jeżdżę na sprężynach OMP i każdy kto wsiada to mówi, że fajnie tłumi i wcale nie jest twardo... i faktycznie tak jest :) chociaż pamiętam, że jak pierwszy raz się przejechałem to w porównaniu z serią było dużo twardziej. Auto zdecydowanie lepiej prowadzi się niż w serii jednocześnie na wyboistych drogach nie martwię się, że buda popęka ;)

Proponuję Ci kupić coś "markowego"... ponieważ ceny nowych zestawów są koszmarne (szczególnie patrząc na wartość naszych starych wolnychssaków) proponuję Ci rozglądać się za jakąś używką...

W moich OMP po 2 latach zauważyłem jedna wadę - nie maja juz praktyhcznie wogóle lakieru :/

 

OOO właśnie o takie obniżenie mi chodzi :D dzięki wszystkim za podpowiedzi już mniej więcej wiem czym się kierować przy poszukiwaniach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączę się do tematu bo mam podobny problem.Wiecie może czy jeśli chodzi o wysokość to oryginalna zawiecha z GT99 i Type R 98 będą takie same ? Kwestia druga jest taka czy do tego zawieszenia Type R zmieszczę felgi 18" z niskim profilem opony bez obcierania ? Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marty11, Wszystko zależy od parametrów felg...Polecam skorzystać z przelicznika w linku

http://waxtum.com/auto/rechner/et.html

Coś tam zawsze można na sucho "przymierzyć"...

Co do zawieszenia to gt'kowy jest twardszy i niższy o około 20mm od serii wolnossącej...czy z type r'a jest inny/ lepszy/ krótszy...tego niestety nie wiem...Podejrzewam że różnica może być jeszcze w amortyzatorze...czyli ich charakterystyce w stosunku do gt'kowej a juz na pewno przepaść do wolnossaka :P

U Mnie siedzą amorki z wrx'a jdm oraz czerwone sprężyny...zawias poszedł (NIE)wystarczające Mi jeszcze ~40mm....Nie długo jednak wpadnie gwint i skończy się kombinowanie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Poleci ktos jakies sprezyny do Buga N/A, zeby bylo nizej 30-40mm ale tez dalo sie w miare komfortowo jechac, bez skakania i wylatywania plomb :P Myslalem o Eibachach Pro Kit...

 

PS.

gliwickie drogi sa coraz lepsze ;)

Edytowane przez Viper
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem ten zawias z TypeR-a i jest rewelacja.Praca zawieszenia tak samo dobra jak z Sti New Age ale dzięki nieco innej charakterystyce,moim zdaniem,klasyk postawiony na TypeR lepiej się zachowuje na nierównościach.Ponadto auto znacznie się obniżyło a z niżej położonym środkiem ciężkości zakręty też pokonuje się lepiej.Reasumując: zawias z Sti New Age jest mega dobry,ale do klasyka lepszy jest TypeR.New Age zdecydowanie mógłbym polecić za to do Forka.

Edytowane przez Marty11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Viper jesteś z Gliwic?? Nie wiem czy gdzieś Cię kiedyś nie widziałem...

 

Ja jeździłem na amorkach z wrx'a jdm i springach mts (nie bijcie-nic innego wtedy nie dało rady kupić)

Było mega twardo ale ja lubię hardcore :mrgreen: daj springi eibach ale i amorki musiałbyś wymienić na jakieś lepsze/mocniejsze bo serię szybko zabijesz...tak na drogach Gliwic jakieś dwa sezony :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tak z Gliwic:) pewnie widziales bo u nas sa 2 srebrne bugi. jeden to wrx chyba i ma skrzydlo oraz wlot na masce,ja nie mam wlotu i niski spoiler na klapie wiec latwo rozroznic;) Zastanawialem sie nad zawieszeniem z wrxa albo sti,ale nie wiem czy da sie zamontowac...Jak nie to pewnie te springi dam i tyle bo na amorki innego pomyslu nie mam jak narazie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co do GD też są jakieś części czy na forum czy na pewnym portalu z aukcjami :) Na pewno polecany setup to eibach i kyb agx....na pewno będziesz zadowolony choć ja osobiście nie testowałem:)

same springi oczywiście też mogą być tyle że seryjne amortyzatory zabiją...Nie od razu ale jednak :-P

Jeśli chcesz niżej a nie aż tak twardo to pakuj springi z sti...Choć ja bym proponował jednak gwint :mrgreen:

A tak btw - gdzie te Twoje cudo można obejrzeć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz niżej a nie aż tak twardo to pakuj springi z sti...Choć ja bym proponował jednak gwint :mrgreen:

 

Na znanym wszystkim portalu widzialem sprezyny z sti po niezlej cenie, czytalem ze bedzie cos kolo 2 cm nizej, cena nie jest duza wiec chyba je sobie wezme i zobacze czy bede zadowolony :cool: Przynajmniej do momentu kiedy/jesli zdecyduje sie na gwint :-P

Autko najczesciej chyba widac w Labedach, Czechowicach no i Centrum :mrgreen: choc jeszcze przez tydzien go nie uwidzisz bo na 2 tyg wyjechalem do Rajchu.

Edytowane przez Viper
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz niżej a nie aż tak twardo to pakuj springi z sti...Choć ja bym proponował jednak gwint :mrgreen:

 

Na znanym wszystkim portalu widzialem sprezyny z sti po niezlej cenie, czytalem ze bedzie cos kolo 2 cm nizej, cena nie jest duza wiec chyba je sobie wezme i zobacze czy bede zadowolony :cool: Przynajmniej do momentu kiedy/jesli zdecyduje sie na gwint :-P

Autko najczesciej chyba widac w Labedach, Czechowicach no i Centrum :mrgreen: choc jeszcze przez tydzien go nie uwidzisz bo na 2 tyg wyjechalem do Rajchu.

 

Jasne-skoro cena jest nie zła to grzech nie brać....zamontujesz- zobaczysz czy będzie ok...Jeśli tak to dorzuć do kompletu amorki agx'a kilka rozpórek jakieś grubsze staby i wsio.... :mrgreen:

O ile po Łabędach czasem jeźdżę to Czechowice to już odległa kraina :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A połączenie springów z GT'ka z seryjnymi amortyzatorami z NA da jaki efekt? Pacjent to GC8 NA. Mam zamiar kombinować, bo u mnie jest taki dziwoląg, że przód stoi wyżej od tyłu, i wygląda to mocno średnio - nie wiem, czy to kwestia butli z gazem w miejscu koła, ciężkiej belki haka czy (najbardziej prawdopodobne) faktu, że poprzedni właściciel zamontował (przez pomyłkę?) na przód springi z Kombi NA (one chyba wyżej stoją w stosunku do sedana?).

 

Ogółem - moja Maleńka to typowy dupowóz, pojeżdżawki i upalania są na tyle rzadkie, że nie wymagam cudów w porównaniu do stanu obecnego - ma być trwało i nieobciążająco innych podzespołów, każda poprawa prowadzenia też będzie miła.

 

A - czy na springach z GT nie zrobi się za nisko? Gliwice i Katowice często ujeżdżam (plus autobana między nimi), ale równie często Istebniańskie, górskie, ośnieżone drogi, gdzie jednak prześwit ma znaczenie... czy będziesz wykopywał auto łopatą, czy nie ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@BelegUS, Montuj spokojnie same springi....Nic złego sie nie powinno stać... :-P

U Mnie tez było tak jakos dziwnie że przód stał wyżej od tyłu...i niestety springi tego nie zlikwidowały- tylko nieznacznie zniwelowały...Ale i tak było ok :mrgreen: Springi obniżą o jakieś 20mm...Szału nie będzie :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...