Skocz do zawartości

Jakie Opony na lato do imprezy ?


nowak

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie no- o rajdach na tych oponach to mozna zapomniec.

Jezdzilem na nich GT-kiem 205/50/16 a wydawalo sie, jakby byl znacznie wyzszy profil - straszne balony, kladly sie w zakretach. Po przesiadce na Bridgestony szokujaca roznica.

 

Shodan ma racje, nie wiem Vert czy masz odniesienie do innych opon, ale w porownaniu do innych te same zakrety przejezdza sie zdecydowanie szybciej :)

 

Opony zeby dlugo wytrzymywaly, to najpierw trzeba sciac z nich troche bieznika.

 

Nie zaglebialem sie w ten artylkul ale jesli mowimy o tym samym to u nas nazywa sie to "szorstkowaniem" i takze sie wykonuje, sam cos takiego robilem, w sensie nie sam tylko zlecalem, ale wykonuje sie cos takiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawia mnie tylko ze placac za 4 opony orawie 4000 dostajemy gowno jak piszecie ?

 

Też byłem w szoku. Po F1 kupiłem sobie Fuldy które były ponad 2x tańsze i AL mnie w Kieclach dopytywał co nadłubałem w aucie że się tyle lepiej prowadzi i szybciej jeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie przekonaliscie mnie :D o faktem jest ze nie jezdzilem na innych.wczesniej.zastanawia mnie tylko ze placac za 4 opony orawie 4000 dostajemy gowno jak piszecie ?dlaczego i czym sie roznia bridgestony he? i ile kosztuja?

 

Roznia sie wszystkim poza ogolnym kolistym ksztaltem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam polecam goodyeary F1 plujecie na nie nie wiem dlaczego

 

Poczekaj jak się trochę zużyją. A potem jak spadnie deszcz a będziesz gdzieś się musiał przemieścić, to..... idź na autobus......

Będzie szybciej, bezpieczniej i mniej nerwowo. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Założyłem dziś w końcu do DD RE070. I powiem Wam tyle: są tak [piiiiip] twarde po bokach (a już szczególnie przy niskich temperaturach), że jazda po koleinach przypomina szalony taniec pijanego kurczaka :mrgreen:. Trzeba na nie naprawdę baaaaardzo uważać.

 

A poza tym - bomba 8).

 

PS. U dealera powiedzieli mi, że SIP kompletnie nie ma pomysłu na kwestię dostarczania klientom, w których samochodach te opony zamontowano fabrycznie, pojedynczych RE070, czy całych kompletów :roll: :?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem dziś w końcu do DD RE070. I powiem Wam tyle: są tak [piiiiip] twarde po bokach (a już szczególnie przy niskich temperaturach), że jazda po koleinach przypomina szalony taniec pijanego kurczaka :mrgreen:. Trzeba na nie naprawdę baaaaardzo uważać.

 

A poza tym - bomba 8).

 

Bardzo pomaga trening na siłowni lub opony Uniroyal :mrgreen:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wypadają Bridgestone RE 070 przy S-03 :?:

 

S-03 bylo opona mniej torowa, bardziej all-round, lepiej odprowadzala wode, miala troche mieksza mieszanke. RE070 jest blizsza oponie wyczynowej, do jazdy na codzien w polskich blotnisto-deszczowych warunkach nadaje sie srednio. Ale do scigania sie - rewelacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vert, F1 do dupy, zabic sie mozna, kompletnie nie trzymaja.

Goodyear F1 to opona o świetnych właściwościach sportowych. Największą wydajnośc osiąga w ciepłe dni przy bardzo dobrym rozgrzaniu. Fakt, bieżnikowanie pomaga, ale podkreślam, taka guma nadaje się właściwie tylko na tor!W normalnych warunkach jest to pona dobra do bardzo mocnych samochodów, z racji bardzo mocnej rzeźby bieżnika oraz wzmacnianemu profilowi opony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem dziś w końcu do DD RE070. I powiem Wam tyle: są tak [piiiiip] twarde po bokach (a już szczególnie przy niskich temperaturach), że jazda po koleinach przypomina szalony taniec pijanego kurczaka :mrgreen:. Trzeba na nie naprawdę baaaaardzo uważać.

 

A czego oczekujesz od opon wyścigowych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, bieżnikowanie pomaga, ale podkreślam, taka guma nadaje się właściwie tylko na tor!

 

Raju, ta opona faktycznie nadaje sie tylko na tor - to znaczy, zeby zrobic z niej bandy zabezpieczajace tor. Moze tez jako donice w ogrodzie. Albo odbijacz w porcie. Innego zastosowania nie widze :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

racja, nie tego wyrażenia chciałem użyć. Bieżnikowana opona nadaję się bandę, ale już odpowiednie przytarcie bieżnika może spowodować lepsze klejenie się gumy do nawierzchni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.falken-europe.de/common/img/ ... 3_enen.pdf

http://www.falken-europe.de/common/img/ ... a_test.pdf

To sa stare testy, ale w nowszych porownaniach jest tak samo, nie mam linkow pod reka.

F1 wypada dobrze na mokrym, chociaz juz hamowanie na mokrym tez nie idzie jej najlepiej, na suchym jest kiepska w kazdej konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, bieżnikowanie pomaga, ale podkreślam, taka guma nadaje się właściwie tylko na tor!

 

Raju, ta opona faktycznie nadaje sie tylko na tor - to znaczy, zeby zrobic z niej bandy zabezpieczajace tor.

 

Dobra, a kto mi cos powie o tych oponkach? Wypadalo by w cos obuc kola i tak sie zastanawiam czy ktos mial z tym doczynienia:

Opony Sumitomo HTRZ 2

 

Pytam bo kolega ktory ma sklep oponiarski ma zaskakujaca cene na te produkty, tylko nie wiem czy one po prostu sa tanie czy tez i kiepskie. Dotychczas rozwazalem zakup Pirelli P Zero Nero, Bridgestona albo Continentala Sport Contacta 2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...