Skocz do zawartości

Wymiana wszystkich płynów Legacy


bolz

Rekomendowane odpowiedzi

Oleje low saps to one są z niską zawartością popiołów. One są wymagane przy silnikach diesla z filtrem cząstek stałych żeby duża zawartość popiołów w oleju nie zapchała filtra DPF/FAP

Dokladnie. Z racji tego, ze oleje full saps nie musza chronic dpfu tylko silnik zazwyczaj zawieraja lepszy pakiet dodatkow anty-zuzyciowych niz oleje low/mid saps.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli moze byc eneos tylko kupić full saps jak będzie,jak nie będzie to od low saps tez sie nic nie stanie?poczytalem o tym szlamie po castrolu i mam teraz obawy zmieniać na inny trochę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli moze byc eneos tylko kupić full saps jak będzie,jak nie będzie to od low saps tez sie nic nie stanie?poczytalem o tym szlamie po castrolu i mam teraz obawy zmieniać na inny trochę

Jak nie znajdziesz full saps (niektorzy producenci robia oleje bardziej "uniwersalne" np. spelniajace specyfikacje C2 ale i tez A5 i eneos tez pewnie sie do nich zalicza) to ten ktory wybrales tez da sobie rade. Regule jednak jest taka, ze jak auto niepotrzebuje oleju low/mid saps to sie takiego nie zalewa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jak nie znajdziesz full saps (niektorzy producenci robia oleje bardziej "uniwersalne" np. spelniajace specyfikacje C2 ale i tez A5 i eneos tez pewnie sie do nich zalicza) to ten ktory wybrales tez da sobie rade. Regule jednak jest taka, ze jak auto niepotrzebuje oleju low/mid saps to sie takiego nie zalewa

To teraz mi doradzcie który będzie lepszy z tej gamy 

 http://www.eneosoil.pl/produkty1/eneos-premium-hyper

czy z tej gamy

 

http://www.eneosoil.pl/produkty1/eneos-premium-ultra

Poprzednio 3 lata jeżdzone na castrol professional 5w30 ,on jest chyba tez low saps klasa A5/B5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak nie znajdziesz full saps (niektorzy producenci robia oleje bardziej "uniwersalne" np. spelniajace specyfikacje C2 ale i tez A5 i eneos tez pewnie sie do nich zalicza) to ten ktory wybrales tez da sobie rade. Regule jednak jest taka, ze jak auto niepotrzebuje oleju low/mid saps to sie takiego nie zalewa

 

To teraz mi doradzcie który będzie lepszy z tej gamy 

 http://www.eneosoil.pl/produkty1/eneos-premium-hyper

czy z tej gamy

 

http://www.eneosoil.pl/produkty1/eneos-premium-ultra

Poprzednio 3 lata jeżdzone na castrol professional 5w30 ,on jest chyba tez low saps klasa A5/B5

Jedyny full saps z term misty to:ENEOS PREMIUM HYPER MULTI - 5W30.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Z tego co pamiętam OEM to NGK ILFR6B - czyli irydowe

a o olejach poczytasz w wątku olejowym - dobierasz wg auta, warunków, przebiegu, stanu, sposobu jazdy itp ;)
Ja używam właśnie Motul XMax 0w40 aktualnie, ale moje ASO zaleca jednak 5w30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dobralem parametry swiec wg. manuala.Wiem,ze za te same swiece w ASO zaplacilbym polowe wiecej,niz to co zaplacilem kupujac sam.Podczas wymiany rozrzadu w ASO,za wymiane swieczek zazyczono sobie 100-ke ;-(Ale wymienilem wszystko przy okazji.....tegoz waznego przegladu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...