Krzysztof0430 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Oleje low saps to one są z niską zawartością popiołów. One są wymagane przy silnikach diesla z filtrem cząstek stałych żeby duża zawartość popiołów w oleju nie zapchała filtra DPF/FAP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walus_legacy Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Oleje low saps to one są z niską zawartością popiołów. One są wymagane przy silnikach diesla z filtrem cząstek stałych żeby duża zawartość popiołów w oleju nie zapchała filtra DPF/FAP Dokladnie. Z racji tego, ze oleje full saps nie musza chronic dpfu tylko silnik zazwyczaj zawieraja lepszy pakiet dodatkow anty-zuzyciowych niz oleje low/mid saps. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Czyli moze byc eneos tylko kupić full saps jak będzie,jak nie będzie to od low saps tez sie nic nie stanie?poczytalem o tym szlamie po castrolu i mam teraz obawy zmieniać na inny trochę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walus_legacy Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Czyli moze byc eneos tylko kupić full saps jak będzie,jak nie będzie to od low saps tez sie nic nie stanie?poczytalem o tym szlamie po castrolu i mam teraz obawy zmieniać na inny trochę Jak nie znajdziesz full saps (niektorzy producenci robia oleje bardziej "uniwersalne" np. spelniajace specyfikacje C2 ale i tez A5 i eneos tez pewnie sie do nich zalicza) to ten ktory wybrales tez da sobie rade. Regule jednak jest taka, ze jak auto niepotrzebuje oleju low/mid saps to sie takiego nie zalewa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morda4u Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 (edytowane) [edit] treść w nowym wątku Edytowane 27 Czerwca 2014 przez morda4u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Jak nie znajdziesz full saps (niektorzy producenci robia oleje bardziej "uniwersalne" np. spelniajace specyfikacje C2 ale i tez A5 i eneos tez pewnie sie do nich zalicza) to ten ktory wybrales tez da sobie rade. Regule jednak jest taka, ze jak auto niepotrzebuje oleju low/mid saps to sie takiego nie zalewa To teraz mi doradzcie który będzie lepszy z tej gamy http://www.eneosoil.pl/produkty1/eneos-premium-hyper czy z tej gamy http://www.eneosoil.pl/produkty1/eneos-premium-ultra Poprzednio 3 lata jeżdzone na castrol professional 5w30 ,on jest chyba tez low saps klasa A5/B5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walus_legacy Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Jak nie znajdziesz full saps (niektorzy producenci robia oleje bardziej "uniwersalne" np. spelniajace specyfikacje C2 ale i tez A5 i eneos tez pewnie sie do nich zalicza) to ten ktory wybrales tez da sobie rade. Regule jednak jest taka, ze jak auto niepotrzebuje oleju low/mid saps to sie takiego nie zalewa To teraz mi doradzcie który będzie lepszy z tej gamy http://www.eneosoil.pl/produkty1/eneos-premium-hyper czy z tej gamy http://www.eneosoil.pl/produkty1/eneos-premium-ultra Poprzednio 3 lata jeżdzone na castrol professional 5w30 ,on jest chyba tez low saps klasa A5/B5 Jedyny full saps z term misty to:ENEOS PREMIUM HYPER MULTI - 5W30. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Kurcze,to dziwnie ze ich konfigurator poleca tego 5w40:/ Bo jako najlepszy to podaje Sustine ,ale to juz cena sporo wyzsza No nic,wlany hyper 5w40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolz Opublikowano 30 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Bierz x-lite 0W/30 no i okazało się że produkt jest EOL (end of line) - czyli praktycznie nie do dostania "Zamiennikiem" jest X-Max 0w40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Też dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody460 Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Zbliża się 60 tys.Świece irydowe warto kupić?Jaki ten olej w końcu 0w30/40? czy 5w30/40? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolz Opublikowano 20 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 Z tego co pamiętam OEM to NGK ILFR6B - czyli irydowea o olejach poczytasz w wątku olejowym - dobierasz wg auta, warunków, przebiegu, stanu, sposobu jazdy itp Ja używam właśnie Motul XMax 0w40 aktualnie, ale moje ASO zaleca jednak 5w30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody460 Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 Oo nawet nie wiedziałem.Zaleje chyba Motulem X-cess 5w40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookita Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 Ja dobralem parametry swiec wg. manuala.Wiem,ze za te same swiece w ASO zaplacilbym polowe wiecej,niz to co zaplacilem kupujac sam.Podczas wymiany rozrzadu w ASO,za wymiane swieczek zazyczono sobie 100-ke ;-(Ale wymienilem wszystko przy okazji.....tegoz waznego przegladu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody460 Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 Świece 4 sztuki 160 zł nie ma zle.Dokupić jeszcze chłodniczy,hamulcowy i wspomaganie i można zacząć przegląd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookita Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 a olejj w skrzyni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody460 Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 Już kupiony wcześniej.Zaraz podlicze ile wyjdzie ten cały przeglad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody460 Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Jednak troche zmieniłem. . 60.000km silnik-Millers Trident 5w40 skrzynia+dyfer-Millers Trx synth chłodniczy-stp 7,6 hamulcowy-ferodo dot 5.1 wspomaganie-cos tam z millersa dobiore swiece-NGK ILFR6B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookita Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Nadal nie podliczyles.....;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody460 Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 800 zł na motulu dałoby się pewnie trochę taniej.Patrze teraz na tabele przegladow i przy przebiegu 60 000 świec w DOHC się nie wymienia,tylko ze auto ma 8 lat i i pisze że wymieniać..no i co teraz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikus7 Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Jak nic się nie dzieje to zostaw ją wymieniłem w swoim po 60 tyś od ostatniej wymiany i żadnej różnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dart_Bart Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Chciałbym wymienić płyn chłodniczy... nie mogę znaleźć żadnego postu w którym jest to opisane. POMOCY zaraz mrozy muszę wymienić płyn chłodniczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacoduck Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 we wszystkie dziury tylko AMSOIL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 we wszystkie dziury tylko AMSOIL A jakieś uzasadnienie i powody,dla takiego uznania i zaufania do marki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookita Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Ja też Ams.Przekonali mnie znawcy tematu i jednocześnie użytkownicy oraz moja skromna 2.5 letnia eksploatacja samochodu mojego na tychże produktach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się