Krzysztof0430 Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Trochę czasu minęło, nowy lekko wzmocniony silnik jeździ i ma się dobrze. Przebieg przy zmianie silnika to było równe 70 tyś km. Teraz jest już około 72500 km. Jutro umyje mojego brudaska i zrobię jakąś foto sesję w zimowym setupie. Taka mała zapowiedź co może na dniach będę miał okazję zaprezentować na forum: http://tablica.pl/oferta/super-zadbany-fiat-126-bis-CID5-ID1UMj1.html#b8ee8b2ace;r:;s: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Kolejny Malczan!? Szaleniec! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof0430 Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 No a jak. Ale to nie jest zwykły malczan tylko BIS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Widze widze! Szacun! Jak mówie znajomym jakie mam plany co do Seja, to się pukają po głowie. Ale cóż... pasja to pasja! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof0430 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 (edytowane) Taki mam zamontowany tłumik w malcu i nawet dość ładnie gada. Średnica rury wylotowej to 1.57 cala czyli 4 cm :cool: Kolejna aktualizacja Czas leci dalej kilometry na szafie też przybywają. Przebieg na dzień 1.12.12: Malec przed zimą został umyty, zwotnice przesmarowane i zimowe koła założone. Więc 126p gotowy do kolejnej zimy A teraz czas ma małą pocję zdjęć: Edytowane 30 Listopada 2012 przez Krzysztof0430 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Ładny fiacik Tylko dolot zmień albo chociaż pomaluj na czarno bo przy takim silniku musi wszystko być na cacuś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof0430 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Ta rurka lekko pękła, dlatego z lewej strony jest owinięta taśmą izolacyjną, żeby nie ciągnęło nieoczyszczonego powietrza z otoczenia. A moje motto co do wyglądu silnika: Ma jeździć, nie wyglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof0430 Opublikowano 1 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 (edytowane) Trochę temat trzeba wręcz że odgruzować. Przez wakacje zamontowałem hak holowniczy. Jakiś czas temu wymieniłem poduszki pod skrzynią biegów, bo jeździłem za zerwanych poduszkach od co najmniej 1.5 roku. Koszt 13 zł. Obecnie śmiga na półsyntetyku Liqui Moly 10W40. Dziwi mnie na tym forum fakt że niektórzy jeżdżą na oleju mineralnym. Dzisiaj odwiedziłem wraz z elegancikiem opuszczony hotel "Diament" w Jastrzębiu Zdroju który ma zostać zburzony w tym roku i dom wczasowy "Maciejka" w Ustroniu. DSC04183 by Krzysztof0430, on Flickr DSC04184 by Krzysztof0430, on Flickr DSC04191 by Krzysztof0430, on Flickr DSC04192 by Krzysztof0430, on Flickr DSC04197 by Krzysztof0430, on Flickr DSC04216 by Krzysztof0430, on Flickr DSC04231 by Krzysztof0430, on Flickr DSC04237 by Krzysztof0430, on Flickr DSC04239 by Krzysztof0430, on Flickr Na koniec fotka z V ZJS autorstwa Jurasa. Mam nadzieję że Juras się nie obrazi za pożyczenie fotki. elyta by Krzysztof0430, on Flickr Edytowane 1 Marca 2014 przez Krzysztof0430 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Mam pytanie. Dlaczego lampy tylne masz nie-elegantowe? Jakoś mi się gryzą z "poliftowym" przetłoczeniem blach w Elegancie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Z tą anteną CB wygląda jak model RC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Malczan robi robotę U Jurasa dawał świetnie radę i strzały z wydechu nie jednemu śniły się po nocach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eurojanek Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 (edytowane) Swego czasu popełniłem jednego malczana w illustratorze, bo te autka są przeurocze. Za nastolata latałem takimi malczykami mego taty, lecz ze względu na mój wzrost jedynkę żeby wrzucić, to musiałem prawą nogę wyciągać bo inaczej nie szło Za to na wertepach bardzo pomocny był dach malucha: zapierał się człowiek po prostu głową i nie odczuwał nierówności tak bardzo Edytowane 2 Marca 2014 przez eurojanek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof0430 Opublikowano 2 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Dlaczego lampy tylne masz nie-elegantowe? Mnie te lampy bardziej się kojarzą ze 126p. Dla mnie te lampy są jakby bardziej klasyczne od tych z wersji elegant/BIS. Kolejny powód dla których nie mam tutaj lamp z eleganta: co byłem na zlotach to jeszcze nigdy się nie spotkałem aby ktoś posiadał w elegancie lampy z FL. Mam też kolejną satysfakcję: oprócz mnie to nikt nie posiada takich lamp w elegancie. Faktem stwierdzonym jest też to że lampy z FL/ST świecą słabiej od trych z eleganta/BIS. Rozwiązałem ten problem wkładając do odbłyśnika folię aluminiową. Poprawa jest znaczna w stosunku do oryginału. Ten konfig z wyglądu zew. nie licząc anteny CB to mam jedyny w swoim rodzaju i jak na razie nie spotkałem się z dokładną kopią wyglądu mojego eleganta. @@Dehnel, dzięki. @@ADK90, dzięki To czy mój malec dawał świetnie radę u Jurasa, to sam nie wiem. Mogło by być lepiej bo znajomy, co składa wzmocnione silniki i skrzynie biegów do 126p to miałem u niego wypożyczyć wzmocniony silnik o mocy 40 KM i skrzynię z krótkimi przełożeniami, żebym przetestował jak się ten silnik i skrzynia sprawuje. Skrzynia biegów posiadała by krótsze przełożenie biegu 2, 3 i 4. Niestety jemu odchudzone korby i łożyska skrzyni biegów nie dojechały na czas. Dlatego też wystartowałem swoją prawie serią. Elementy zmodyfikowane to głowica -2 mm bez portingu kanałów ssących i wydechowych, odetkany dolot, rurka plastikowa zamiast tłumika szmerów ssania, alu podstawka pod gaźnik 3 cm, odchudzone korby o 10 g w garażowych warunkach , wał korbowy z BISa i na koniec sportowy wydech domowej roboty na bazie seryjnej puszki wydechu FL. Dużo przeróbek było w osprzęcie silnika. Gaźnik seryjny na seryjnych dyszach i nastawach. Za nastolata latałem takimi malczykami mego taty,lecz ze względu na mój wzrost jedynkę żeby wrzucić, to musiałem prawą nogę wyciągać bo inaczej nie szło fotela nie dało się bardziej przesunąć do przodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eurojanek Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 No ja nie byłem takim kawiorem żeby się samotnie autkiem przemieszczać dla lansu Maluch był wypełniony podobnymi mi wzrostem kolegami i bagażem, więc tył też musiał przestrzeń oferować. A nawet jak jechałem sam, to w maluchu była a to perkusja a to estradowe głośniki trąbki gitary i inne dobra. Dach oczywiście też był załadowany do granic możliwości, a reszta zespołu pekaesem na gig musiała jechać - ech wesołe wspomnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corax Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 (edytowane) Z avatarka widzę że i BISa masz do kolekcji potrzebujesz jeszcze 600 na felgach stożkach, małym liczniku, chudej kierownicy i metalowych zderzakach Tato miał takiego od nowości od 79 wytrzymał 30 lat !!! (3 kapitalki jakoś inaczej dawno by się rozpadł ) gdyby nie to że pod koniec po roku stania podłoga była już tragedią nie pozwoliłbym go oddać na złom... Ech ojciec nie miał szczęścia do tego auta jak auto miało 11lat jakoś, super go wyremontował i pojeździł tydzień pijany facet kredensem się wpakował w przód (na parkingu przy drodze) i go dość przykasował, długo by gadać histroria rodzinna nie auto, śmiałem się że to mój starszy brat był pozostał mi tylko mega sentyment do 600 na stożkach itd. Miałbym 3 garaż w bloku to bym myślał o kupnie wyprowadzałbym na spacerek co jakiś czas. Edytowane 2 Marca 2014 przez Corax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Świetny malczan...łezka w oku ponieważ miałem podobnego (bo czerwonego) eleganta....oraz 600tkę z 82roku Prze wzroście 190cm...też by wrzucić biegi musiałem lawirować prawą nogą...skrócenie lewarka było łatwiejsze i rozwiązało problem po sprzedaży babci był plan na zakup bobka do kjs'ów....ale nie wyszło..silnik przed moim przyjazdem explodował a to była daleka podróż..nie opłacało się holować...teraz żałuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się