blankito111 Posted September 11, 2012 Share Posted September 11, 2012 Witam.Przymierzam się do zakupu forestera 1 generacji bez lub z turbo.Mam do kolegów następujące pytanie:czy warto w ogóle brać pod uwagę autko ze starym LPG (nie sekwencja)?Chciałem obejrzeć tego forka z Halinowa koło Wawy ale zauważyłem ,że ma on chyba właśnie stary gaz: http://brzeziny.otomoto.pl/subaru-fores ... 57681.html Czy jest sens bawić się w takie coś?Dzięki i czekam na Wasze zdanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qbutek Posted September 11, 2012 Share Posted September 11, 2012 Mam wrażenie, że ładna sztuka. Masz więcej zdjęć spod maski? Link to comment Share on other sites More sharing options...
blankito111 Posted September 11, 2012 Author Share Posted September 11, 2012 Niestety nie mam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qbutek Posted September 11, 2012 Share Posted September 11, 2012 Mam zbyt słabe oko, żeby jednoznacznie powiedzieć coś konkretnie o LPG, ale to prawda, że przewód że śrubą między reduktorem a dolotem za IC wygląda jak od instalacji I generacji. Pewnie ktoś się coś zaraz wypowie na ten temat konkretniej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
blankito111 Posted September 11, 2012 Author Share Posted September 11, 2012 Jeszcze po lewej stronie kierownicy można wypatrzyć "pudełko" włącznika gazu( miałem podobne w polonezie kiedyś.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartekfi Posted September 11, 2012 Share Posted September 11, 2012 Jeżeli to rzeczywiście instalacja mieszalnikowa, to ja bym zdecydowanie odpuścił. Nie mam pojęcia jak na takiej instalacji ktoś może wyregulować poprawnie skład mieszanki :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Magdziarz Posted September 11, 2012 Share Posted September 11, 2012 Nie mam pojęcia jak na takiej instalacji ktoś może wyregulować poprawnie skład mieszanki Ja na przykład potrafię 8) Instalacja pierwszej generacji w silniku doładowanym nie jest szczęśliwym rozwiązaniem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
blankito111 Posted September 11, 2012 Author Share Posted September 11, 2012 No właśnie...i ta cena -14,5 tys trochę wysoka jak na ten rocznik i stare LPG -prawdopodobnie dlatego długo już się sprzedaje. -- Wt wrz 11, 2012 5:05 pm -- Najlepiej by było kupić forka bez gazu ,pojeździć trochę i jak będę wiedział ,że w auto warto inwestować to włożyć nową LPG z 2 letnią gwarancją i tyle...ale ...no właśnie-trudno znaleźć coś zadbanego.Będę szukał dalej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted September 11, 2012 Share Posted September 11, 2012 blankito111, poszukaj czegoś innego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilmark Posted September 11, 2012 Share Posted September 11, 2012 Zawieszenie mu klęka z tyłu Ale to tak poza LPG :] Nie chciałbym tak starej instalacji w boxerze. Szukaj auta bez gazu i potem kombinuj , szczególnie jeśli ma być na dłużej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubabb Posted September 12, 2012 Share Posted September 12, 2012 Butle masz homologacje na 10lat co do parownika rożnie to bywa czasami można go zregenerować tanim kosztem (sa komplety naprawcze) ew nowy do 500zł kupisz, filterek 50zł ,wtryski od 100-150zł nowe. Nowa instalacja Vgeneracji od 2300- 2700zł bez problemu noe chyba ze WAWA to 6000zł Link to comment Share on other sites More sharing options...
blankito111 Posted September 12, 2012 Author Share Posted September 12, 2012 Dzięki za pomoc.Odpuszczam ten model.Za takie pieniądze można znaleźć coś na normalnym lpg(sekwencji) lub bez i samemu założyć nową. Ten wygląda ,że ma gaz od nowości Link to comment Share on other sites More sharing options...
mziuk Posted September 13, 2012 Share Posted September 13, 2012 Właśnie kupiłem S-turbo z tego samego roku z tego samego kraju (I). Na razie czekam co wylezie a potem jak już wszystko się ustabilizuje - to sekwencja! Nie narzekam - pije benzynki jak lekko cisnę - 9,8 a jak jeżdżę po mieście to i 12,5 połyka. Stanowczo za wysoka cena! Szczególnie z komisu. Ja wynegocjowałem poniżej 10kilo. Powodzenia! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zento Posted September 13, 2012 Share Posted September 13, 2012 Ja wynegocjowałem poniżej 10kilo :shock: oj obym nie był złym prorokiem, ale będziesz miał wydatki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siekla Posted September 21, 2012 Share Posted September 21, 2012 auto jest po naprawach lakierniczych - więc przyjrzyj mu się dokładnie na żywo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadziejS Posted September 21, 2012 Share Posted September 21, 2012 Dokładnie ten egzemplarz oglądałem ponad rok temu, kilka godzin póżniej kupiłem swojego. Całe auto niechlujnie malowane, zacieki na uszczelkach, wygląda jakby ktoś to robił na szybko. Felgi wyglądają ładnie na zdjęciach po też maźnięte są farbą. Pod maską instalacja wygląda masakrycznie. Niby jest to BRC, ale ma chyba tyle lat co samochód. Jednym słowem, byłem, wszedłem na podwórko i tylko z grzeczności obszedłem ten samochód dookoła, nawet nie odpalałem. Nie chciało mi się nawet bliżej przyglądać. Ja i za 10k bym go nie kupił. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now