marhof Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Hej, odebrałem wczoraj autko po konserwacji podwozia. Mechanik powiedział, że warto byłoby pomyśleć nad wymianą tylnych sprężyn na twardsze, żeby odciążyć trochę tylne amorki (mam SLSy) co miałoby przedłużyć ich żywot. Auto ma 110000 km przebiegu, w zawieszeniu przez ostatnie 5 lat nic nie było robione. Ze statystyki wynika że niedługo SLSy powinny paść. Co sądzicie o wstawieniu twardszych sprężyn i zachowaniu SLSów? Z tego co czytałem to najczęstszą modyfikacją jest wymiana całego zawieszenia i wstawienie normalnych amorków na tył... Autem najczęściej wożę powietrze, drogi po których jeżdżę raczej nie są dziurawe. Auto w takiej postaci w jakiej jest jak dla mnie prowadzi się dobrze i nie chciałbym nic zmieniać. Raz na 3-4 miesiące mam jakiś większy wypad (3-4 osoby + bagaże) w góry. Czy w takiej sytuacji warto modyfikować tył? Sceptycznie do tego jestem nastawiony. W razie padu tylnych amorków chciałem je regenerować w Gdańsku (o tu: http://www.nagengast.pl/www/regeneracja ... torow.html, sam jestem z Gdyni więc nie mam daleko). edit: zapomniałem dodać - na razie amorki nie wykazują żadnego śladu zużycia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoadRunner Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Mi SLSy też nie wskazywały żadnego śladu zużycia i z dnia na dzień jeden po prostu pociekł i zaczął stukać. Ja wymieniłem na regenerowane i póki co jestem zadowolony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiszpanskaInkwizycja Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Auto w takiej postaci w jakiej jest jak dla mnie prowadzi się dobrze i nie chciałbym nic zmieniać. Never touch a running system ;-D - stare przysłowie informatyków. Jak padną (padnie) to się będziesz martwił. Co najwyżej przygotuj zawczasu opcje. A teraz ciesz się, że się sama dupka podnosi gdy zapakujesz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattm Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Sprężyny raczej nic nie pomogą, poczekaj aż slsy zdechną i wtedy zaczniesz się martwić Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 regeneracja koniec Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilmark Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 To w US były SLS ? Bo już sam nie wiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 oj faktycznie, w tym roczniku nie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 regeneracja to takie samo szczęście jak gwarancja rozruchowa na fajans z aledogo.... spierniczą się tydzień po gwarancji.... odradzam, jest niewiele firm w PL, co potrafią cokolwiek zregenerować.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marhof Posted August 21, 2012 Author Share Posted August 21, 2012 To w US były SLS ? Bo już sam nie wiem Standardowo nie, ale w edycji LL.Bean tak, a ja taka mam. Fajny bajer, dopoki dziala Link to comment Share on other sites More sharing options...
adambrauer Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 SLS lubi padać mi w przeciągu 100tys wymienili 2 komplety na gwarancji po jej zakończeniu zdecydowałem się na rozwiązanie KYB zastępujące SLS. Działa świetnie, auto sztywniejsze pewniej się prowadzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
coquelicot Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Wymienilem slsy na kayabe rowniez. Bardzo sobie chwale i mam nadzieje ze b w dzie to duzo trwalsze niz sls. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now