Charlie9 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Witam, mianowicie mam kilka drobnych problemów w legacy 4. 1. Problem z wstecznym biegiem - wchodzi ciężko, trzeba niejednokrotnie wysprzęglić, żeby go wrzucić 2. Podgrzewanie tylnej szyby - bardzo słabo działa...nawet jak jest tylko wilgotna, to zaczynają grzać paski u góry, dolne tak jakby nie działały, dopiero po przejechaniu 5-10km coś tam lekko rusza...bardzo dziwna sprawa. 3. Stuka mi coś w zawieszeniu z przodu - na przeglądzie facet mi powiedział, że to tylko jakieś gumy (silent blocki?) po obu stronach...może tak być? I poza tym wszystkim poszukuję dobrego serwisu nie-ASO w Katowicach lub okolicach... M&M cars mnie nie interesuje - nie spełniają moich oczekiwań, więc mam prawo wybrać coś innego. Do Mikołowa nie będę jechać, nie mam na to czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 1. Problem z wstecznym biegiem - wchodzi ciężko, trzeba niejednokrotnie wysprzęglić, żeby go wrzucić Kidy był wymieniany olej w skrzyni? 3. Stuka mi coś w zawieszeniu z przodu - na przeglądzie facet mi powiedział, że to tylko jakieś gumy (silent blocki?) po obu stronach...może tak być? Możliwe że to gumy stabilizatora.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 1. Problem z wstecznym biegiem - wchodzi ciężko, trzeba niejednokrotnie wysprzęglić, żeby go wrzucićRada na szybko, przed inspekcją lub przynajmniej wymianą oleju, jak nie możesz wrzucić wstecznego, to wrzuć jedynkę i wtedy wsteczny powinien wejść łatwiej. . Stuka mi coś w zawieszeniu z przodu - na przeglądzie facet mi powiedział, że to tylko jakieś gumy (silent blocki?) po obu stronach...może tak być?To trzeba lepiej zidentyfikować. Mogą to być gumy staba lub łączników, wtedy wymiana szybka, tania i nie wymaga potem geometrii. Mogą to być gumy wahacza/y, wtedy wymiana trochę bardziej kłopotliwa i wymaga geometrii. W związku z powyższym lepiej najpierw dobrze zdiagnozować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Charlie9 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Dzięki za odpowiedzi. Co do wstecznego to takiego patentu już używam, aczkolwiek za bardzo mi to przeszkadza, i chciałbym coś z tym zrobić. Może jakaś regularcja, wymiana tuleji? Co do zawieszenia to diagnostyka obowiązkowa. Co do szyby to ma ktoś jakiś pomysł? P.S. Zgubiłem pokrywkę zbiornika płynu do spryskiwaczy (nie mam pojęcia jak, chyba podczas jazdy). Da się to kupić i czy ktoś wie, jaka może być cena? Szukałem u właścicieli tych aut na części, ale nikt nie ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 3. Stuka mi coś w zawieszeniu z przodu w jakich warunkach? Zawsze? Czy tylko w okreslonych sytuacjach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Charlie9 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 w jakich warunkach? Zawsze? Czy tylko w okreslonych sytuacjach? Tylko jak wjeżdżam na jakieś nierówności...tory, dziury itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Mozliwe ze wlasnie gumy stabilzatora Ci stukaja i stabilizatorry. Jedz na stacje diagnostyczna niech Ci potrzepia autem i wszystko bedzie widac albo do mechanika na podnosnik auto i tez znajdzie to co trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Charlie9 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Ktoś ma pomysł co zrobić ze wstecznym i dlaczego tylna szyba tak dziwnie grzeje? Wygląda to tak: Zaczyna grzać tak jak na zdjęciu poniżej, z czasem delikatnie rozgrzewa się reszta... Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nala Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 może poprzerywane paski grzejące... u mnie działają tylko 4 więc i tak widzisz więcej :wink: a tak na poważnie bardzo wkurzająca sprawa... :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Charlie9 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 może poprzerywane paski grzejące... Ale jak to możliwe? Tym bardziej, że auto jest dość młode i mało używane...serio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nala Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 a tego to nie wiem sama złapałam zonka w zimie widząc, że szyba wcale nie ma zamiaru się odmrozić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Podczas mycia tylnej szyby albo ktos srobal ja w zime ze szronu lub wiozles cos i przerwalo paski... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 ktos srobal ja w zime ze szronu To chyba mało prawdopodobne z zewnątrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 A jednak mozna. Siedzi sie w aucie bez wlaczenia silnika szyby paruja. Pozniej wychodzi sie i podczas nocy szyby zamarzaja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Taaa,i zapitalasz ze skrobaczką po przewodach grzejnych-gratuluję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Pan Dziedzic, no niestety niektorzy maja takie pomysły a pozniej nie grzeje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 2. Podgrzewanie tylnej szyby - bardzo słabo działa...nawet jak jest tylko wilgotna, to zaczynają grzać paski u góry, dolne tak jakby nie działały, dopiero po przejechaniu 5-10km coś tam lekko rusza...bardzo dziwna sprawa. sprawdz przekaźnik, powinin byc gdzieś pod deską. i końcówki na szybie czy czasem juz sie jakaś nie odłamuje... coś słabo prąd przewodzi. pod plastikami w środku z prawej i lewej strony szyby odstaja takie uszy w które wpinasz kabelki. Ktoś ma pomysł co zrobić ze wstecznym ... sprawdz czy masz odpowietrzone sprzegło, może wymien płyn (taki sam jak w układzie hamulcowym) wymień olej u mnie nawet po wymianie oleju przed wstecznym musz wcisnac sprzegło, puścic, wcisnac raz jeszcze i dopiero wchodzi. Taaa,i zapitalasz ze skrobaczką po przewodach grzejnych-gratuluję. przewody są od środka... drapanie szyby na zewnatrz im nie szkodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Ale jak to możliwe? Tym bardziej, że auto jest dość młode i mało używane...serio No już nie takie młode, szósty roczek Niestety z wiekiem pojawi się coraz więcej takich pierdółek. Jeśli chodzi o skrzynię to ze wstecznym tak już jest w większości Subaraków. Podobno pomaga wymiana oleju 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Podobno pomaga wymiana oleju 8) Podobno tak ale nie zawsze. Trzeba niestety kilka razy poszczać sprzęgło i wrzucać wsteczny. Olej jeśli nie był wymieniany to dobrze to zrobić na pewno nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolz Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 wsteczny - normalna rzecz czyli TTTM i kłopot z wrzucaniem 'R' jest podobno związany ze stałym napędem na 4 łapy. Wymiana oleju może trochępoprawić ale cudów nie oczekuj. Jak ktoś wcześniej wspomniał albo wrzucaj z jedynki albo podwójnie wysprzęglaj... Gumy zawieszenia to ogólnie niedroga rzecz - kupuj w ASO. Oprócz tulei wahacza, które OEM nabędziesz w dużo lepszej cenie... Wymiana gum stabilizatora we własnym zakresie to max 30 minut roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Wymiana gum stabilizatora we własnym zakresie to max 30 minut roboty bolz, oczywiście nie licząc podnoszenia auta aby się pod nie wślizgnąć chyba ze masz kanał w domu albo podnośnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Co do gum, to punkt C w tym poście opisuję wymianę. Może ktoś podesłać schemat elektryczny tej tylnej szyby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal21 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 może poprzerywane paski grzejące... Ale jak to możliwe? Tym bardziej, że auto jest dość młode i mało używane...serio Ja mam to samo wcześniej miałem opla vektre c z 2004 miał najechane 165000 km i nic mu nie było przeglądy zawsze przechodził bez najmniejszych problemów a w tym japońcu, kupiłem go w lipcu 2012 rocznik 2007 miał przejechane 70000 równo i odrazu musiałem zmienic stabilizator, tylne amortyzatory teraz jeszcze to mi sie zwaliło, ale powiedziałem sobie koniec teraz kupuje tylko europejskie samochody. Sory ze nie na temat troche ale jestem wkurzony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Ja mam to samo wcześniej miałem opla vektre c z 2004 miał najechane 165000 km i nic mu nie było przeglądy zawsze przechodził bez najmniejszych problemów a w tym japońcu, kupiłem go w lipcu 2012 rocznik 2007 miał przejechane 70000 równo i odrazu musiałem zmienic stabilizator, tylne amortyzatory teraz jeszcze to mi sie zwaliło, ale powiedziałem sobie koniec teraz kupuje tylko europejskie samochody. Sory ze nie na temat troche ale jestem wkurzony odgrzebujesz kotleta , ok, a przy tym....uskarżasz się na auto, a może powinieneś mieć pretensje do poprzedniego użytkownika, skąd wiesz po jakich drogach i jak jeździł...a może też wcale nie miał 70kkm...jesteś pewien auta, no i jak je sprawdzałeś przed zakupem,skoro zaraz po zakupie musiałeś te części wymienić ? kupowałeś z tą świadomością ?.....najprościej napluć na markę ale stare porzekadło mówi jak dbasz tak masz...nie mówię, też że wszystko jest cacy ale bez przesady... znam wielu użytkowników Legacy, którzy mają ponad 100kkm i w zawiasie robili tylko gumy lub łączniki stab. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Przy 190 tyś km wymieniałem gumy i łączniki staba,przy 215 amory.Wszystkie te rzeczy były fabryczne,więc niech nie pitolą głupot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się