Skocz do zawartości

Charlie9

Nowy
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Katowice / Warszawa
  • Auto
    było: Legacy MY07
    jest: Mazda 6 GG 2.3

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Charlie9

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Absolutnie nie chodzi o budżet, mogę iść do salonu i sobie wziąć nowego Outbacka w leasing na firmę albo kupić starszego za gotówkę. Po prostu auto mi nie służy do zarabiania pieniędzy / wożenia rodziny i wystarczy mi auto za niewielkie pieniądze na moje potrzeby. A, że lubię "łapać okazję" to się zacząłem zastanawiać nad tym dokładnie egzemplarzem. Więc nie chodzi mi absolutnie o finanse tylko o ewentualny problem co zrobić, jak padnie
  2. Tak, strach przed potencjalnymi problemami Dokładnie. Do tego 2kpl felg z oponami, belka na dach i webasto od nowości Dopiero co było w ASO na grubym przeglądzie kilka tygodni temu, wszystko cacy. Stąd właśnie moje spore zainteresowanie tym egzemplarzem. Dalej próbuje się dowiedzieć, czy short blocki które były wymieniane przez ASO wtedy różniły się czymkolwiek od oryginałów czy nie.
  3. Nie wiem czy warto się pchać w ryzyko. Mam do wzięcia OBK MY09 z pięknym wyposażeniem (w tym Webasto) za 10k pln. Short block wymieniony przy przebiegu 150k, czyli jakieś 150k km temu (nie z powodu awarii tylko po prostu "akcji serwisowej"). Starszy Pan, który mi je chce sprzedać dbał o niego perfekcyjnie, nie szalał, jeździł w trasie głównie i mówi, że pomimo awaryjności silnika poleca, bo zadbane jak żadne. Dodam, że nie jest to przypadkowa osoba z ulicy Tak czy owak, myślę co zrobię jak padnie. Naprawa odpada. Pytanie, ile stracę sprzedając potem samą budę
  4. No tak A czy sprzedaż tego w całości zajmuje dużo czasu? Ktoś to kupuje? Na OLX jest trochę legacy/forków wystawionych ale czy to schodzi to nie mam pojęcia.
  5. Ach, przeszedłem na ostatnią stronę a tam dalej brak happy endu Mam do wzięcia mega zadbane OBK SBD po wymianie short blocka jakiś czas temu. Ogólnie cena jest taka, żeby brać (biorąc pod uwagę ogólny stan auta, serwisy w ASO jak i jego super wyposażenie) i w pełni świadomy ryzyka, jakie ze sobą niesie zakup tego silnika to zastanawiam się właśnie, czy łatwo jest się pozbyć potem auta z padniętym motorem czyli w zasadzie samej budy. Bo jak mi padnie to nie mam gdzie tego trzymać przez kolejny rok...
  6. Za pierwszym razem był wymieniany przy braku jakiejkolwiek awarii (po prostu w ramach akcji serwisowej wymienili na nowy blok) lecz jakby nie było to te 150k ponad już od wymiany jest zrobione :/
  7. Hej, wiem, że już trochę czasu minęło ale jak Ci poszło z tą przekładką w kontekście podpięcia wyświetlacza? Zastanawiam się nad zrobieniem w drugą stronę, mianowicie, żeby zamiast schowka z wyświetlaczem wsadzić właśnie sam ekran od nawigacji. O ile nawigacji nie chcę to fajnie by było mieć te parametry z komputera tam wyświetlane zamiast na małym ekranie. Ale zgaduję, że tego się nie zrobi tak P&P?
  8. Odświeżę wątek po kilku latach Mam ofertę na OBK w Dieselu z przebiegiem 310k (przy 150k był short block wymieniony w ASO). Auto sprzedaje ktoś znajomy od rodziny, więc raczej bubla nie chce sprzedać - cena bardzo okazyjna jak na dzisiaj nawet a do tego auto super wyposażone. Silnik chodzi idealnie, wszystko w ASO robione na bieżąco, jednak....po wymianie short blocka trochę już km nastukał. Czy po tylu latach mamy może więcej info na temat trwałości po wymianie? Czy kolejne 150k brzmi jakby znowu miało to paść. Nie chcę kupić cykającej bomby, nawet w dobrej cenie.
  9. Ale jak to możliwe? Tym bardziej, że auto jest dość młode i mało używane...serio
  10. Ktoś ma pomysł co zrobić ze wstecznym i dlaczego tylna szyba tak dziwnie grzeje? Wygląda to tak: Zaczyna grzać tak jak na zdjęciu poniżej, z czasem delikatnie rozgrzewa się reszta... Uploaded with ImageShack.us
  11. Tylko jak wjeżdżam na jakieś nierówności...tory, dziury itp.
  12. Dzięki za odpowiedzi. Co do wstecznego to takiego patentu już używam, aczkolwiek za bardzo mi to przeszkadza, i chciałbym coś z tym zrobić. Może jakaś regularcja, wymiana tuleji? Co do zawieszenia to diagnostyka obowiązkowa. Co do szyby to ma ktoś jakiś pomysł? P.S. Zgubiłem pokrywkę zbiornika płynu do spryskiwaczy (nie mam pojęcia jak, chyba podczas jazdy). Da się to kupić i czy ktoś wie, jaka może być cena? Szukałem u właścicieli tych aut na części, ale nikt nie ma...
  13. Witam, mianowicie mam kilka drobnych problemów w legacy 4. 1. Problem z wstecznym biegiem - wchodzi ciężko, trzeba niejednokrotnie wysprzęglić, żeby go wrzucić 2. Podgrzewanie tylnej szyby - bardzo słabo działa...nawet jak jest tylko wilgotna, to zaczynają grzać paski u góry, dolne tak jakby nie działały, dopiero po przejechaniu 5-10km coś tam lekko rusza...bardzo dziwna sprawa. 3. Stuka mi coś w zawieszeniu z przodu - na przeglądzie facet mi powiedział, że to tylko jakieś gumy (silent blocki?) po obu stronach...może tak być? I poza tym wszystkim poszukuję dobrego serwisu nie-ASO w Katowicach lub okolicach... M&M cars mnie nie interesuje - nie spełniają moich oczekiwań, więc mam prawo wybrać coś innego. Do Mikołowa nie będę jechać, nie mam na to czasu
  14. Ok, zrobię to w wolnej chwili....ale jakie jest prawdopodobieństwo, że akurat te od głośności nie działają??? Przecież to się pewnie nawet nie psuje...od tempomatu działają, ich podświetlenie działa. Hmm...
  15. Witam, a więc minął rok a ja dalej nie rozwiązałem problemu ze sterowaniem radiem z kierownicy....tak jak napisałem powyżej, po wpięciu przycisków sterowania radiem i tempomatem w gniazdo w kierownicy, radio dalej nie reaguje na przyciski, które jednak się podświetlają. Z tego tematu http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=23&t=144995&p=1350618&hilit=przyciski#p1350618 wynika, że przewodu które są odpowiedzialne za sterowanie głośnością z kierownicy są wpięte do gniazda. U mnie jest tak samo. Jakieś sugestie? Może ktoś wie, czy jeszcze gdzieś brakuje jakiejś wiązki po drodze? Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc! -- Pn lip 02, 2012 3:40 pm -- Nawiązując do tego wątku: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=13&t=115867&start=0 wychodzi na to, że w MY07 2.0 R HID , czyli w takim jak mój, powinno działać po podłączeniu samych przycisków... -- Pn lip 02, 2012 5:07 pm -- Tutaj zdjęcia wtyczki...: Są dokładnie 3 kable, fioletowo-biały, pomarańczowo-biały i zielony, odpowiedzialne za sterowanie radiem. Wszystkie wchodzą w wiązkę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...