Skocz do zawartości

STI MY06 Turbo ładuje 1,27 , błąd przeładowania


sole3

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 lata później...
  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...

Mógłby ktoś podesłać namiar na taki program? nigdzie niemoge znaleźć :/

Program Ci niewiele da , bo trzeba mieć kabel z kluczem ECUTEK. Jak koniecznie chcesz to skontaktuj się z Pkociał , ale to nie kosztuje 30 zł jak kable z allegro  ;), ale za to masz mega profi oprogramowanie i możesz robić wiele rzeczy na nim . 

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mógłby ktoś podesłać namiar na taki program? nigdzie niemoge znaleźć :/

Program Ci niewiele da , bo trzeba mieć kabel z kluczem ECUTEK. Jak koniecznie chcesz to skontaktuj się z Pkociał , ale to nie kosztuje 30 zł jak kable z allegro  ;), ale za to masz mega profi oprogramowanie i możesz robić wiele rzeczy na nim . 

 

:/ Sam program deltadash nie otworzy logów zapisanych przez RR w formacie csv? Rozumiem że żeby zdobyć delta dash trzeba kupić całego ecuteka? :/ Nie ma jakiegoś fajnego programu którym można by zastąpić exela w czytaniu logów?

 

Nie będe zaśmiecał forum i dopisze się z pytaniem do tego wątku. Mam dylemat w kwesti MAF sensora w moim wrx 02r (wszystko seria poza wydechem z kwasu 2,5"). Po wyczyszczeniu rezystorów z nagaru Maf sensor zaczał działać ale nie do końca dobrze. Poporzednio rezystory w izolacji brudu pozwalały na wzrost napiecia do 3,8 przy wot a teraz po idealnym wyczyszczeniu przy WOT mam 4,10-4,16V co odpowiada max 200 g/s

Niestety dalej jest detonacyjne i nie dolewa przy WOT. Przeskalowałem intuicyjnie górny zakres napiecia MAF mierząc afr LC-2 i przy 4,16 wklepałem na sztywno około 220g/s, nadal jest delikatnie za mało i cały zakres MAF jest nie precyzyjnie wyskalowany :/

Chciałem z tego wrx zrobić około 260 moze troche wiecej jesli sie da bezpiecznie i w związku z tym mam pytanie skoro zakres MAF kończył mi się przy 4,16v czy konieczna jest jego wymiana czy wystarczy go dokladnie przeskalować? Nie chciałbym kupować nowego sensora bo raz że drogi a dwa to nie chciałbym zeby okazało sie ze jest taki sam :) Z drugiej strony jesli przy tym sensorze zakres konczy sie przy 4,16 to chcac uzyskac 260km musiałbym zrobić na wykresie prawie pionowa linie co skutkowało by wąskim nieprecyzyjnym zakresem pomiaru ilości powietrza powyżej 50%TPS.

Bardzo proszę o cenna radę :) skalować czy lepiej utylizować?

Mam też pytanko odnośnie wtrysków, mam teraz seryjne niebieskie oem regulator i seryjna pompke paliwa (ciśnienie nie mierzone), bywały momenty ze duty cycle dochodzilo do 100%, (być może przez złe wyskalowanie maf, lub spadek ciśnienia w ukl paliwowym) ile moge ukgrac na tych wtryskach i pompce? w razie czego lepiej wtryski na pink czy pompke na inna? ew chiński reg?

Ile można dmuchać serie wrxa żeby kuku nie zrobić? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@quantum napisane bardzo "naukowo". :P  ;) 

Wynika z tego,że uwolniłeś wydech i jeździsz bez sprawdzenia mapy czy remapu.Po czym wnosisz,że następują takie rzeczy?

 

 

Niestety dalej jest detonacyjne i nie dolewa przy WOT

Następne pytanie,to co z precatem?

A odpowiadając na postawione pytania

 

 

ile moge ukgrac na tych wtryskach i pompce? w razie czego lepiej wtryski na pink czy pompke na inna? ew chiński reg? Ile można dmuchać serie wrxa żeby kuku nie zrobić?

WRX na seryjnym osprzęcie można zmapować na 260-270 KM max,doładowanie na poziomie 1,2-1,3 bara,pompę paliwa trzeba sprawdzić lub wymienić,żadnej chińszczyzny do auta nie wkładaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego lc2 w pupie do wczoraj bo teraz analogowego w crome potrzebowalem i musialem zabrać, no a co do mapy to proste że możesz sobie lać na darmo jak maf Cie trzyma, dlatego prosze o podpowiedź najbardziej kolege z carfitu, napewno sie orientuje :P bo nie wiem czy próbować rzeźbić tego mafa na ktorym dobija mi do 4,10- 4,16 przy WOT i wiecej nie pojdzie nawet jakbym dmuchnal 2 bary to cug nie pomoże.
Orientuje się ktoś jak jest z nowymi 0114 z denso? one już są na tip top wyskalowane czy tez trzeba korekte nanosić?
wydech wyglada nastepujaco 4-1 z kwasówki td04 downpipe 3 kwas redukcja na 2,5, elastyczny, srodkowy magnaflow koncowy komorowy 2,5
Czyli seryjne 420 wtryski oem reg i oem pompka powinny ogarnąć 1.3 bara? na ile % D C?

Edytowane przez quantum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

dlatego prosze o podpowiedź najbardziej kolege z carfitu, napewno sie orientuje

A to jak czekasz na odpowiedź Carfita,to zmienia postać rzeczy. 

 

 

wydech wyglada nastepujaco 4-1 z kwasówki td04 downpipe 3 kwas redukcja na 2,5, elastyczny, srodkowy magnaflow koncowy komorowy 2,5

No bardzo imponująco.Mała podpowiedź,precat działa jak restryktor przepływu,no ale pewnie to wiesz i znasz równiez konsekwencje jego usunięcia. ;)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginalna,sprawna przepływka nie jest ograniczeniem czy przeszkodą w zrobieniu mapy i znacznego wzrostu mocy.Ten sam model przepływki występuje również w wersji STi 2.0 czy nawet STi 2,5T.

Twoja jest prawdopodobnie uszkodzona,podmień na sprawną i zobaczysz różnicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sęk w tym że niemam drugiej żeby podmienić :>
dobijało mi do 3.8v przy wot ale jak "zeskrobałem" nagar z rezystorka to juz jest 4,16
podejrzewam ze powinno dobijać do + - 4.45 przy wot ale pewnosci niemam.
Jeśli na nowym bedzie powiedzmy 4.2 to przy tak małej odchyłce wymiana raczej niema sensu bo wystarczylo by wyskalowac obecny maf


koledzy podrzucicie w jakim zakresie napięć u was pacuje MAF?


"sytuacja opanowana..."
po wyczyszczeniu maf pracuje w odpowiednim zakresie napiec
"ECUTek and Romraider use different values for load, but in RR a standard UK STi might make 2.4 g/rev +, I'm currently peaking at 3.7-3.8."

wzór na engine load
Load = (MAF g/s)/rpm*60

panowie teraz mam pytanie co jesli przekraczam skale engine load 2.14 dla paliwa i zapłonu? dołożyć kolumne dla paliwa i zaplonu? czy przeskalować maf tak zeby nie przekraczał 2.14? chyba w wrx 04 juz skala była do 3.10 engine load o ile sie nie myle?

Edytowane przez quantum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...