K12DLA Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 pewnie było ale trudno się doszukać konkretnej odpowiedzi, więc prośba o info jak w temacie? Gumy do stabilizatorów przód/tył Legacy my04 to 19mm czy 20mm? Czy powerflex to dobry wybór? ponoć piszczą i czy warto założyć je zamiast OEM-owych? Tu linki: które wybrać? http://www.powerflexonline.com/Front_Anti_Roll_Bar_Bush_p/pff69-503.htm http://www.powerflexonline.com/Rear_Anti_Roll_Bar_To_Chassis_Bush_p/pfr69-305.htm http://www.powerflexonline.com/Rear_Anti_Roll_Bar_To_Chassis_Bush_p/pfr69-305-14.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Newbee Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Z tego co pamietam I te i te. Tylko nie pamietam gdzie które szły , ale nie były takie same na przód/tył. Nie nie skrzypia. Mogę Ci sprawdzić ale jutro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Z tego co pamietam I te i te. Tylko nie pamietam gdzie które szły , ale nie były takie same na przód/tył. Nie nie skrzypia. Mogę Ci sprawdzić ale jutro. będę wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacky3pl Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 ja do mojego Legacy MY04 zalozylem orginalne ADL ktore wypadly po 20 milach , wiec zmierzylem srednice stabilizatora i poszperalem na ebay http://www.ebay.co.uk/itm/230775586105?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649#ht_2067wt_1096 te sa idealne , do 2.0 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 5 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 ja do mojego Legacy MY04 zalozylem orginalne ADL ktore wypadly po 20 milach , wiec zmierzylem srednice stabilizatora i poszperalem na ebay http://www.ebay.co.uk/itm/230775586105? ... 067wt_1096 te sa idealne , do 2.0 hmm? to już 2-gi argument pchający mnie w stronę powerflexa dzięki ja mam 3.0 ale to chyba nie ma wielkiego wpływu na rodzaj gum -- Cz lip 05, 2012 10:26 pm -- tak więc stało się... nowe łączniki OEM-owe i gumy POWERFLEX-a trafiły gdzie należy: z pomiarów wyszło, że przód to 21mm a tył 19mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartincom Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Hej Panowie, jestem świeżym właścicielem Legacy IV MY04, 2.0 101 KW w kombi. Na przeglądzie zasugerowano mi wymianę gum stabilizatora z przodu. Zastanawiam się co kupić .... Czy http://www.inter-rally.pl/product-pol-3385-PFF69-503-18-Subaru-Legacy-BL-BP-2003-2009-.html to dokładnie to czego szukam. Zgłupiałem po prostu czy tuleja stabilizatora to to samo co guma stabilizatora. :? W jaki sposób zmierzyć rozmiar gum/tulei? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Do MY07 w ASO: Gumy stabilizatora przód 20414AG070 - 27zł / SZTUKA Gumy stabilizatora tył 20464AE040 - 26zł / SZTUKA Gumowe, a nie poli jak w Twoim linku. Do cywila wstawiam w przyszlym tyg. wlasnie OEMowe rozwiazanie - podobno poli lubi piszczec T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 19 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 podobno poli lubi piszczec :shock: nie prawda! u mnie nic nie piszczy "podobno" OEM-owe wybijają się szybko i tłuką po krótkim czasie eksploatacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bull Szit Man Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 "podobno" OEM-owe wybijają się szybko i tłuką po krótkim czasie eksploatacji Wybijają się OEM-owe, bo to zwykła guma jest, a POWERFLEX i inne tego typu to twarde poliuretany, wytrzymalsze na zużycie. Zazwyczaj czerwone kolory to średnia mieszanka na ulicę, a żółte to twarde do motosportu. W pewnych warunkach mogą piszczeć. Na pewno zmniejszają komfort jeśli wszystkie gumy w zawieszeniu pozamieniasz na poliuretany. W jaki sposób zmierzyć rozmiar gum/tulei? A zmierz suwmiarką średnicę pręta stabilizatora i od razu masz podpowiedź jakie gumy stabilizatora kupić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 19 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 W jaki sposób zmierzyć rozmiar gum/tulei? jak uda Ci sie doczyścić OEMowe gumy, które masz na aucie to z boku każdej z nich jest ich rozmiar w "mm" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartincom Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 Namieszaliście mi w głowie Chcę zadbać o autko. Podoba mi się jak jeździ, więc powoli wymieniam zużyte elementy. Skłaniałem się ku poliuretanom, ze względu na żywotność. Na forum Alfy jeden gość argumentuje, że brak tłumienia na tulejach może się przenieść na "rozklekotanie" całego auta. Coś w tym może być. Z drugiej strony konstruktorzy Subaru stworzyli gumki OEM aby pracowały w sposób poprawny. Podsumowując -> chcę dobrze dla autka. Jeżdżę około 50 km dziennie głównie po Trójmieście i okolicach. Do TUMMI -> tulejki wymieniasz w ASO na Grunwaldzkiej, czy masz inny warsztat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 "podobno" OEM-owe wybijają się szybko i tłuką po krótkim czasie eksploatacji U mnie, przy stabilizatorze 20mm, założenie tulei OE 19mm rozwiązuje problem (wytrzymują ok 3x dłużej). Tylko uwaga: są to tuleje tylne, chyba do WRXa. Gdyby kto chciał, moge podac nr części (musiałbym poszukać). Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 podobno poli lubi piszczec :shock: nie prawda! u mnie nic nie piszczy "podobno" OEM-owe wybijają się szybko i tłuką po krótkim czasie eksploatacji Ty masz kawiory od Powerflexa Za takie pieniadze to faktycznie nie powinny piszczec Moje OEMy nastukaly juz 155kkm bartincom - kupuje na Grunwaldzkiej, zmieniam na... oesie, ze tak powiem A na serio - PW. T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartincom Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 Decyzja zapadła, gumy stabilizatora przód wymieniam na OEMy. Dla zainteresowanych dla Legacy MY04, 2.0, 101kw, kombi numer OEM: 20414FG020. Tummi dzięki za PW;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się