Jump to content

gumy do stabilizatorów przód/tył Legacy my04 19mm czy 20mm?


K12DLA
 Share

Recommended Posts

pewnie było ale trudno się doszukać konkretnej odpowiedzi, więc prośba o info jak w temacie?

Gumy do stabilizatorów przód/tył Legacy my04 to 19mm czy 20mm?

 

Czy powerflex to dobry wybór? ponoć piszczą i czy warto założyć je zamiast OEM-owych?

 

Tu linki: które wybrać?

 

http://www.powerflexonline.com/Front_Anti_Roll_Bar_Bush_p/pff69-503.htm

 

http://www.powerflexonline.com/Rear_Anti_Roll_Bar_To_Chassis_Bush_p/pfr69-305.htm

 

http://www.powerflexonline.com/Rear_Anti_Roll_Bar_To_Chassis_Bush_p/pfr69-305-14.htm

Link to comment
Share on other sites

Z tego co pamietam I te i te. Tylko nie pamietam gdzie które szły , ale nie były takie same na przód/tył. Nie nie skrzypia. :) Mogę Ci sprawdzić ale jutro.

Link to comment
Share on other sites

Z tego co pamietam I te i te. Tylko nie pamietam gdzie które szły , ale nie były takie same na przód/tył. Nie nie skrzypia. :) Mogę Ci sprawdzić ale jutro.

będę wdzięczny ;)

Link to comment
Share on other sites

ja do mojego Legacy MY04 zalozylem orginalne ADL ktore wypadly po 20 milach , wiec zmierzylem srednice stabilizatora i poszperalem na ebay :)

 

 

http://www.ebay.co.uk/itm/230775586105?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649#ht_2067wt_1096

 

te sa idealne , do 2.0 :)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

ja do mojego Legacy MY04 zalozylem orginalne ADL ktore wypadly po 20 milach , wiec zmierzylem srednice stabilizatora i poszperalem na ebay :)

 

 

http://www.ebay.co.uk/itm/230775586105? ... 067wt_1096

 

te sa idealne , do 2.0 :)

hmm? to już 2-gi argument pchający mnie w stronę powerflexa ;) dzięki

ja mam 3.0 ale to chyba nie ma wielkiego wpływu na rodzaj gum ;)

 

-- Cz lip 05, 2012 10:26 pm --

 

tak więc stało się... nowe łączniki OEM-owe i gumy POWERFLEX-a trafiły gdzie należy:

 

staby.jpg

 

z pomiarów wyszło, że przód to 21mm a tył 19mm ;)

 

gumypowerflex.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hej Panowie,

jestem świeżym właścicielem Legacy IV MY04, 2.0 101 KW w kombi. Na przeglądzie zasugerowano mi wymianę gum stabilizatora z przodu. Zastanawiam się co kupić .... Czy http://www.inter-rally.pl/product-pol-3385-PFF69-503-18-Subaru-Legacy-BL-BP-2003-2009-.html to dokładnie to czego szukam. Zgłupiałem po prostu czy tuleja stabilizatora to to samo co guma stabilizatora. :?

W jaki sposób zmierzyć rozmiar gum/tulei?

pzdr

Link to comment
Share on other sites

Do MY07 w ASO:

 

Gumy stabilizatora przód 20414AG070 - 27zł / SZTUKA
Gumy stabilizatora tył 20464AE040 - 26zł / SZTUKA

Gumowe, a nie poli jak w Twoim linku. Do cywila wstawiam w przyszlym tyg. wlasnie OEMowe rozwiazanie - podobno poli lubi piszczec :o

 

T.

Link to comment
Share on other sites

podobno poli lubi piszczec :o
:shock:

nie prawda! :P u mnie nic nie piszczy :D

 

"podobno" OEM-owe wybijają się szybko i tłuką po krótkim czasie eksploatacji :P

Link to comment
Share on other sites

"podobno" OEM-owe wybijają się szybko i tłuką po krótkim czasie eksploatacji :P

 

Wybijają się OEM-owe, bo to zwykła guma jest, a POWERFLEX i inne tego typu to twarde poliuretany, wytrzymalsze na zużycie.

Zazwyczaj czerwone kolory to średnia mieszanka na ulicę, a żółte to twarde do motosportu.

W pewnych warunkach mogą piszczeć. Na pewno zmniejszają komfort jeśli wszystkie gumy w zawieszeniu pozamieniasz na poliuretany.

 

W jaki sposób zmierzyć rozmiar gum/tulei?

 

A zmierz suwmiarką średnicę pręta stabilizatora i od razu masz podpowiedź jakie gumy stabilizatora kupić.

Link to comment
Share on other sites

W jaki sposób zmierzyć rozmiar gum/tulei?

 

jak uda Ci sie doczyścić OEMowe gumy, które masz na aucie to z boku każdej z nich jest ich rozmiar w "mm" ;)

Link to comment
Share on other sites

Namieszaliście mi w głowie ;) Chcę zadbać o autko. Podoba mi się jak jeździ, więc powoli wymieniam zużyte elementy. Skłaniałem się ku poliuretanom, ze względu na żywotność. Na forum Alfy jeden gość argumentuje, że brak tłumienia na tulejach może się przenieść na "rozklekotanie" całego auta. Coś w tym może być. Z drugiej strony konstruktorzy Subaru stworzyli gumki OEM aby pracowały w sposób poprawny.

Podsumowując -> chcę dobrze dla autka. Jeżdżę około 50 km dziennie głównie po Trójmieście i okolicach.

 

Do TUMMI -> tulejki wymieniasz w ASO na Grunwaldzkiej, czy masz inny warsztat?

Link to comment
Share on other sites

"podobno" OEM-owe wybijają się szybko i tłuką po krótkim czasie eksploatacji :P
U mnie, przy stabilizatorze 20mm, założenie tulei OE 19mm rozwiązuje problem (wytrzymują ok 3x dłużej). Tylko uwaga: są to tuleje tylne, chyba do WRXa. Gdyby kto chciał, moge podac nr części (musiałbym poszukać).

 

Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

podobno poli lubi piszczec :o
:shock:

nie prawda! :P u mnie nic nie piszczy :D

 

"podobno" OEM-owe wybijają się szybko i tłuką po krótkim czasie eksploatacji :P

 

 

Ty masz kawiory od Powerflexa :P Za takie pieniadze to faktycznie nie powinny piszczec ;)

Moje OEMy nastukaly juz 155kkm :D

 

 

 

bartincom - kupuje na Grunwaldzkiej, zmieniam na... oesie, ze tak powiem :D A na serio - PW.

 

T.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...