Skocz do zawartości

dlaczego przerywa ?


Adam.

Rekomendowane odpowiedzi

A mnie strasznie korci, żeby wpakować MBC i podciągnąć bosst do 0,9bar'a, ale to co mam i tak wystarcza żeby narobbić wiecej szkód niż mieć zabawy... wiec: pass for now, meaby later... (with smt):D

A co do tej strony, do której podałem link, to "SPECJALIŚCI" wypowiadaja się, że 13psi (=0,89bar) jest w 100% bezpieczne i zapewnia AFR w stosunku STOICH (czyli pewnie jakieś 14.5:1) ale ile w tym prawdy to przekonasz się tylko na własnej skórze.

Co do solenoidu to sądzę, że "obejście" go będzie dobrym sposobem na wyeliminowanie bądź potwierdzenie usterki. Tylko że lepiej byłoby go zastąpić takim samym ... -sprawnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi,

 

katalizator zastapilismy rura, ktora wspawalismy migomatem (migiem ? o to tutaj chodzi ?)

(

 

Luterowi chyba chodzi o to ze komp dostal duze napiecie z MIG-a i mu sie pomieszalo, ale to niemozliwe..

 

Oj , możliwe, (niekoniecznie pomieszało , ale może go "upaliło" ) szczegulnie jeśli podczas spawania masa była żle podłączona ( np. do nadwozia a nie do wydechu bezpośrednio) , ale może to jednak zły trop , i to przerywanie jest spowodowane czymś innym (a wyszło na jaw po ingerencji w wydech , bo wtedy zaczołes go testować )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

abt, zdjecie bardzo fajne

 

ladny masz silnik

 

Adam, wepnij sie trojnikiem tak jak pokazal Abt.W starych Imprezach oraz Legacy Turbo nie ma wolnego krocca na wpiecie sie wskaznika tak jak ma to miejsce w GT z centralna cewka(inny kolektor ssacy) W starych Imprezach i Legacy T jest wkrecona zaslepka w jedno z ramion kolektora ssacego,ale musilbys dorobic jakis nagwintowany krociec zeby wkrecic w miejsce zaslepki i podpinasz wskaznik.Ja u siebie wpialem sie w pierwszy wezyk po prawej(patrzac na zdjecie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Add 1 foto:

Noooo... ładnie to wygląda.

U mnie chwilowo brak komina bo miałem dokręcić śruby po wymianie wydechu i uszczelki, ale jeszcze się nie poluzowały hehe.

Add 2 boost gauge:

Ja się podpiołem w ten z lewej, który idzie własnie do solenoidu i też hula!

Add 3 podkręcanie:

A co do AVCR to rozumiem, że to już jakaś świnka w stylu działania przypominająca np. SMT? czy może bliżej SA? nie...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...