Skocz do zawartości

dlaczego przerywa ?


Adam.

Rekomendowane odpowiedzi

nie sprawdzalismy jeszcze

 

gdzie w wawie z tym sie udac ?

 

sam sprawdz-polacz dwa czarne konektory pod kolumna kierownicy,wlacz zaplon i sprawdz jak miga Check engine(dlugie migniecia to dziesiatki,krotkie to jednosci, czyli np. dwa dlugie i 3 krotkie to 23, jezeli masz kilka bledow to beda wyswietlane jeden po drugim) jezeli nie bedzie bledow check bedzie migal krotkimi blysnieciami od poczatku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odlaczylismy akumulator na kilka godzin, jutro pewnie sprawdze bledy tymi konektorami

 

przerywa praktycznie tylko przy max wcisnietym pedale gazu i zdarza mu sie ekefktownie strzelic z wydechu

 

Jak odlaczyles aku na kilka godzin to po bledach zostalo tylko wspomnienie :D

 

sprawdz na pracujacym silniku jak odepniesz przeplywomierz czy gasnie silnik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie powinny byc wartosci doladowania w legacy 2.0 turbo my 93 ??

 

0,8 bar peak 0,9 raczej nie ma boost cut-musialby ladowac 1,2bar a to niemozliwe przy odetkaniu wydechu, no chyba ze wsadziliscie 3,5" :lol: to, ze przerywa po wymianie wydechu to IMHO zbieg okolicznosci,moze cos z TPS-em,boost solenoidem itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... mi ładuje 0,7/0.8 i tak niby powinno być.

Różnica niewielka, ale może świadczyć o początkach moich problemów.

 

Ja nie musiałem odłączać kompa i od początku jest git. Może przyczyny trzeba szukać w układzie paliwowym (wtrysk/pompa/...)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi,

 

katalizator zastapilismy rura, ktora wspawalismy migomatem (migiem ? o to tutaj chodzi ?)

 

Luterowi chyba chodzi o to ze komp dostal duze napiecie z MIG-a i mu sie pomieszalo, ale to niemozliwe..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może:

cytat:

Q: When i accelerate hard, the car seems to jerk and hesitate. What causes this?

 

A: The Boost Control Solenoid is the culprit. It's located on the passenger side strut tower, and is a reddish color. It's is replaceable, but most prefer to upgrade to a simple and effective manual boost controller for less than half the price of a new replacement from Subaru.

...z...

http://www.legacycentral.org/library/turbo_faq.htm

...ale czy zastąpienie solenoidu MBC jest dogrym pomysłem to nie wiem... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może:

cytat:

Q: When i accelerate hard, the car seems to jerk and hesitate. What causes this?

 

A: The Boost Control Solenoid is the culprit. It's located on the passenger side strut tower, and is a reddish color. It's is replaceable, but most prefer to upgrade to a simple and effective manual boost controller for less than half the price of a new replacement from Subaru.

...z...

http://www.legacycentral.org/library/turbo_faq.htm

...ale czy zastąpienie solenoidu MBC jest dogrym pomysłem to nie wiem... :D

 

MBC w Subaru to najgorsze wyjscie... jak juz to lepiej jakis AVCR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam u siebie mbc i jestem bardzo zadowolony. jest jako dodatkowy element

(po wymianie turbo i wydechu) bezpieczenstwa i dziala swietnie.

 

ale u Ciebie zalozenie MBC bylo niejako wymuszone bo zmieniana byla turbina na inna.Piszac, ze MBC jest najgorszy w Subaru mialem na mysli podnoszenie cisnienia za pomoca tego zaworka powyzej 1 bara :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie jest solenoid w legacy ? moze go zamienic z innym w celu sprawdzenia czy on jest winowajca ?

 

i gdzie podlaczyc wskaznik boost ?

 

1.na prawym nadkolu(walcowy z 3 wyjsciami i wiazka elektryczna z wtyczka dwupinowa)

2.wpiac sie trojnikiem w ktorys z przewodow podcisniniowych za przepustnica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam u siebie mbc i jestem bardzo zadowolony. jest jako dodatkowy element

(po wymianie turbo i wydechu) bezpieczenstwa i dziala swietnie.

 

ale u Ciebie zalozenie MBC bylo niejako wymuszone bo zmieniana byla turbina na inna.Piszac, ze MBC jest najgorszy w Subaru mialem na mysli podnoszenie cisnienia za pomoca tego zaworka powyzej 1 bara :)

 

takich doswiadczen nie mam, bo ja grzecznie na 0,8 jezdze.

imbusik do manipulacji dostalem przy odbiorze auta, ale zostawilem

w zakladzie, bo nie mam zamiaru nic kombinowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...