Adam. Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 wycielismy kata w legacy turbo, nie wiem czy to zbieg okolicznosci czy nie ale samochod zaczal przerywac. mozliwe zeby od wyciecia kata komp lapal jakies bledy ? any ideas ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Może się tak trafić, w końcu zmieniła mu się oporność wydechu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Hmm... No way... Z tego, co ja wiem, a g... wiem, to powinno być OKa. Przynajmniej u mnie nie było i nie ma podobnych objawów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 A sondy lambda nie uszkodziliście przy tych zabiegach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 a jakie sa bledy? Sprawdzaliscie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 26 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 nie sprawdzalismy jeszcze gdzie w wawie z tym sie udac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 nie sprawdzalismy jeszcze gdzie w wawie z tym sie udac ? sam sprawdz-polacz dwa czarne konektory pod kolumna kierownicy,wlacz zaplon i sprawdz jak miga Check engine(dlugie migniecia to dziesiatki,krotkie to jednosci, czyli np. dwa dlugie i 3 krotkie to 23, jezeli masz kilka bledow to beda wyswietlane jeden po drugim) jezeli nie bedzie bledow check bedzie migal krotkimi blysnieciami od poczatku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 A zrobiliscie reset ecu, po pozbyciu sie go? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 26 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 odlaczylismy akumulator na kilka godzin, jutro pewnie sprawdze bledy tymi konektorami przerywa praktycznie tylko przy max wcisnietym pedale gazu i zdarza mu sie ekefktownie strzelic z wydechu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 odlaczylismy akumulator na kilka godzin, jutro pewnie sprawdze bledy tymi konektorami przerywa praktycznie tylko przy max wcisnietym pedale gazu i zdarza mu sie ekefktownie strzelic z wydechu Jak odlaczyles aku na kilka godzin to po bledach zostalo tylko wspomnienie sprawdz na pracujacym silniku jak odepniesz przeplywomierz czy gasnie silnik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Masz w tym aucie wskaznik doladowania? Bo moze po odetkaniu wydechu, turbo za duzo laduje i masz boost cut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 26 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 nie mam wskaznika, jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 26 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 jakie powinny byc wartosci doladowania w legacy 2.0 turbo my 93 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 jakie powinny byc wartosci doladowania w legacy 2.0 turbo my 93 ?? 0,8 bar peak 0,9 raczej nie ma boost cut-musialby ladowac 1,2bar a to niemozliwe przy odetkaniu wydechu, no chyba ze wsadziliscie 3,5" to, ze przerywa po wymianie wydechu to IMHO zbieg okolicznosci,moze cos z TPS-em,boost solenoidem itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Hmm... mi ładuje 0,7/0.8 i tak niby powinno być. Różnica niewielka, ale może świadczyć o początkach moich problemów. Ja nie musiałem odłączać kompa i od początku jest git. Może przyczyny trzeba szukać w układzie paliwowym (wtrysk/pompa/...)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luter33 Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Witam , a po wycięciu katalizatora , wspawaliście rure Migiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 27 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi, katalizator zastapilismy rura, ktora wspawalismy migomatem (migiem ? o to tutaj chodzi ?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi, katalizator zastapilismy rura, ktora wspawalismy migomatem (migiem ? o to tutaj chodzi ?) Luterowi chyba chodzi o to ze komp dostal duze napiecie z MIG-a i mu sie pomieszalo, ale to niemozliwe.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 A może: cytat: Q: When i accelerate hard, the car seems to jerk and hesitate. What causes this? A: The Boost Control Solenoid is the culprit. It's located on the passenger side strut tower, and is a reddish color. It's is replaceable, but most prefer to upgrade to a simple and effective manual boost controller for less than half the price of a new replacement from Subaru. ...z... http://www.legacycentral.org/library/turbo_faq.htm ...ale czy zastąpienie solenoidu MBC jest dogrym pomysłem to nie wiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 A może:cytat: Q: When i accelerate hard, the car seems to jerk and hesitate. What causes this? A: The Boost Control Solenoid is the culprit. It's located on the passenger side strut tower, and is a reddish color. It's is replaceable, but most prefer to upgrade to a simple and effective manual boost controller for less than half the price of a new replacement from Subaru. ...z... http://www.legacycentral.org/library/turbo_faq.htm ...ale czy zastąpienie solenoidu MBC jest dogrym pomysłem to nie wiem... MBC w Subaru to najgorsze wyjscie... jak juz to lepiej jakis AVCR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 ja mam u siebie mbc i jestem bardzo zadowolony. jest jako dodatkowy element (po wymianie turbo i wydechu) bezpieczenstwa i dziala swietnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 27 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 gdzie jest solenoid w legacy ? moze go zamienic z innym w celu sprawdzenia czy on jest winowajca ? i gdzie podlaczyc wskaznik boost ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 ja mam u siebie mbc i jestem bardzo zadowolony. jest jako dodatkowy element(po wymianie turbo i wydechu) bezpieczenstwa i dziala swietnie. ale u Ciebie zalozenie MBC bylo niejako wymuszone bo zmieniana byla turbina na inna.Piszac, ze MBC jest najgorszy w Subaru mialem na mysli podnoszenie cisnienia za pomoca tego zaworka powyzej 1 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 gdzie jest solenoid w legacy ? moze go zamienic z innym w celu sprawdzenia czy on jest winowajca ? i gdzie podlaczyc wskaznik boost ? 1.na prawym nadkolu(walcowy z 3 wyjsciami i wiazka elektryczna z wtyczka dwupinowa) 2.wpiac sie trojnikiem w ktorys z przewodow podcisniniowych za przepustnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 ja mam u siebie mbc i jestem bardzo zadowolony. jest jako dodatkowy element(po wymianie turbo i wydechu) bezpieczenstwa i dziala swietnie. ale u Ciebie zalozenie MBC bylo niejako wymuszone bo zmieniana byla turbina na inna.Piszac, ze MBC jest najgorszy w Subaru mialem na mysli podnoszenie cisnienia za pomoca tego zaworka powyzej 1 bara takich doswiadczen nie mam, bo ja grzecznie na 0,8 jezdze. imbusik do manipulacji dostalem przy odbiorze auta, ale zostawilem w zakladzie, bo nie mam zamiaru nic kombinowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi