Skocz do zawartości

zegarek do forestera 98'


czarnylolo

Rekomendowane odpowiedzi

Przy wyjmowaniu trzeba tylko uważać, żeby nie zgubić guziczków, bo one luźno latają. Ja jednego dość długo szukałem. Cieszyłem się jak głupi, że naprawiłem zegarek a potem mina mi zrzedła, gdy się okazało, że mogę tego do kupy złożyć bo mi po drodze z samochodu do domu guzik wyskoczył. Zakończyło się happy endem na szczęście - zegareczek świeci.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktos z was spróbowałby zreanimowac mój zegarek.

 

Poprawiałem lut przy 510 jednak zegarek nadal martwy.

 

Nie wiem za bardzo co jeszcze sprawdzić.

 

Nawet nie mam miernika, być może w kostce nie ma napięcia, ale lampki do czytania działaja, jesli to ten sam obwód...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Szanowni Koledzy zmieniłem ostatnio outbacka na forka i miałem problem z niedziałającym zegarkiem ,ale dzięki Wam już go nie mam. U mnie 300 był całkiem z boku nie wiedzieć czemu, trafił na miejsce poprawiłem jeszcze 510 i jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Odkopie troche temat, ale skoro tytul wlasciwy, to nie widze sensu zakladania nowego:). Ostatnio rozebralem zegarek w celu naprawy i jak go zlozylem, to okazalo sie, ze przyciski luzno lataja. Przeszukalem caly garaz i samochod i nic nie znalazlem. Na podlodze wiadomo, troche syfu jest, a do konca nie wiem czego szukac, bo rozkladajac go jakos nic tam nie zauwazylem, wiec prosilbym o opis, a najlepiej zdjecia tego, co jest pomiedzy guzikami, a zegarkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Szanowni , może mi ktoś powiedzieć jak sprawdzić zegarek z Forka l gen czy działa nie mając samochodu? Chodzi mi o to jak podłączyć + - na tych czterech pinach z tyłu? Chciałbym wiedzieć czy jest sprawny, posprawdzałem wszystkie luty i tylko nie wiem jak go sprawdzić nie mając auta pod ręką.

Edytowane przez tedimy99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

reanimacja zegarka zakończona pełnym sukcesem... Rezystor 300 wrócił na swoje miejsce (a latał luźno w obudowie zegarka), rezystory 510 - poprawiono luty i wszystko hula jak należy....

Wiecie może jak wygląda kwestia przycisków i ich podświetlenia?? chodzi mi o awaryjne, podgrzewanie szyby itp. Czy one mają być podświetlone czy tylko w momencie włączenia świeci małe słabe światełko sygnalizujące jego działanie?? (może głupie pytanie, ale chciabym żeby wszystko działało jak należy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reanimacja zegarka zakończona pełnym sukcesem... Rezystor 300 wrócił na swoje miejsce (a latał luźno w obudowie zegarka), rezystory 510 - poprawiono luty i wszystko hula jak należy....

Wiecie może jak wygląda kwestia przycisków i ich podświetlenia?? chodzi mi o awaryjne, podgrzewanie szyby itp. Czy one mają być podświetlone czy tylko w momencie włączenia świeci małe słabe światełko sygnalizujące jego działanie?? (może głupie pytanie, ale chciabym żeby wszystko działało jak należy)

Ostatnio robiłem to u siebie i podświetlone powinno być wszystko oprócz Bright i spryskiwaczy świateł(tu podobno da się to zrobić, ale mi się nie chciało :P). Za to pomimo tego, że znalazłem te gumki, to zegarek mi nadal nie działa :angry:. Albo zepsuł się na amen, albo ja nie mam zdolności lutowniczych ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...