Skocz do zawartości

Stabilizator tylnej osi do GT


marcin

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki.

Guglując w temacie mam dziwne wrażenie, że albo zrobione są z jakiegoś kosmicznie drogiego i niszowego materiału, albo trafiam na sklepy z równie kosmiczną marżą :shock:

 

Czy STI z tych roczników miały grubsze staby w porównaniu do GTków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Guglując w temacie mam dziwne wrażenie, że albo zrobione są z jakiegoś kosmicznie drogiego i niszowego materiału, albo trafiam na sklepy z równie kosmiczną marżą :shock:

niestety "tuningowe" części są z założenia droższe :cry:

ale możesz poszukać używanych http://moto.allegro.pl/stabilizator-whi ... 38618.html choć ten akurat jest nowy ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy STI z tych roczników miały grubsze staby w porównaniu do GTków?

nie... w przypadku GT, z tego co wiem, najgrubszy tyl. stab mialy GT MY'99-00 (20mm), wczesniejsze GT chyba mialy cienszy stab...

 

-- 28 mar 2012, o 11:45 --

 

ale możesz poszukać używanych http://moto.allegro.pl/stabilizator-whi ... 38618.html choć ten akurat jest nowy ;-)

SUPER cena, trzeba brac w ciemno (grubszy tylby stab to jeden z lepsiejszych "tanich" mod'ow w GT, imho)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety "tuningowe" części są z założenia droższe :cry:

 

Ja rozumiem amorki, czy inne złożone części, gdzie myśl techniczna jest o wiele bardziej zaawansowana, ale stabilizator? :?

 

ale możesz poszukać używanych http://moto.allegro.pl/stabilizator-whi ... 38618.html choć ten akurat jest nowy ;-)

 

omasz :evil: przyznać się kto mi podkupił? :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja kozystajac z tematu podpytam, bo nie jestem pewny, legacy I i II maja taki sam jak w imprezie? cos mi sie obilo ze niby tak, tylko trzeba wneke na kolo zapasowe podklepac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niebo, no tak. To znaczy, że jak już ktoś powiedzmy zakupił takie urządzenia i produkuje na rynek międzynarodowy (w dużej ilości, bo te urządzenia nie wytwarzają przecież części do jednego modelu auta), to koszty zakupu i amortyzacji urządzeń są dalej takie wysokie, że wygięty i zahartowany pręt (przy produkcji masowej) musi tyle kosztować. Nie zdziwiłbym się jak to byłoby robione w ChRL za przysłowiową miskę ryżu.. Ale masz rację, nie mam takich urządzeń więc może nie powinienem się wypowiadać w tym temacie :wink: przepraszam.

 

-- 28 mar 2012, o 14:45 --

 

Czy w takim razie jest na widowni osobnik posiadający ori staby z obu modeli, będący w stanie je porównać i się podzielić wynikami? :roll:

jedno zdjęcie z 2 stabami wyjaśni wszystko ;-)

 

Dokładnie, tylko czy znajdzie się ktoś, komu się będzie take foto zrobić chciało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos koledzy mijacie sie z prawda :) stabilizator z sti new age 2001-2004 podchodzi do gtka bez zadnego problemu ( sam mam zalozony stab dedykowany do sti 2004 24mm i nic nie musialem modzic przy jego montazu ) :)

Potwierdzam.Stabilizator pod plastikowy łącznik z new age podchodzi do gt-ka

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos koledzy mijacie sie z prawda :) stabilizator z sti new age 2001-2004 podchodzi do gtka bez zadnego problemu ( sam mam zalozony stab dedykowany do sti 2004 24mm i nic nie musialem modzic przy jego montazu ) :)

Potwierdzam.Stabilizator pod plastikowy łącznik z new age podchodzi do gt-ka

i to jest cenna informacja, na pewno przyda sie w przyszlosci wielu uzytkownikom :)

 

-- 29 mar 2012, o 07:36 --

 

Niebo, daj znać jakie będą efekty wsadzenia grubszego staba z przodu, bo z tego co wiem podsterowność jest mniejsza przy zastosowaniu grubszego staba z tyłu i cieńszego z przodu.
Carfit i reszta są innego zdania, więc w to zainwestowałem. Dam znać :)

mistrzowie wiedza lepiej, ale ja przez jakis czas mialem w GT zamontowany grubszy przedni stab CUSCO (chyba 21mm, nie pamietam dokladnie), tylny tez byl grubszy (CUSCO 21 mm), ale auto jakos nerwowo sie zachowywalo w takiej konfiguracji... wiec wywalilem grubszy przedni stab, a zostawilem tylko grubszy tyl (przod - seria) i autko zachowywalo sie b. fajnie w moim odczuciu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos koledzy mijacie sie z prawda :) stabilizator z sti new age 2001-2004 podchodzi do gtka bez zadnego problemu ( sam mam zalozony stab dedykowany do sti 2004 24mm i nic nie musialem modzic przy jego montazu ) :)

Potwierdzam.Stabilizator pod plastikowy łącznik z new age podchodzi do gt-ka

i to jest cenna informacja, na pewno przyda sie w przyszlosci wielu uzytkownikom :)

 

-- 29 mar 2012, o 07:36 --

 

Niebo, daj znać jakie będą efekty wsadzenia grubszego staba z przodu, bo z tego co wiem podsterowność jest mniejsza przy zastosowaniu grubszego staba z tyłu i cieńszego z przodu.
Carfit i reszta są innego zdania, więc w to zainwestowałem. Dam znać :)

mistrzowie wiedza lepiej, ale ja przez jakis czas mialem w GT zamontowany grubszy przedni stab CUSCO (chyba 21mm, nie pamietam dokladnie), tylny tez byl grubszy (CUSCO 21 mm), ale auto jakos nerwowo sie zachowywalo w takiej konfiguracji... wiec wywalilem grubszy przedni stab, a zostawilem tylko grubszy tyl (przod - seria) i autko zachowywalo sie b. fajnie w moim odczuciu...

 

No mam podobnie, przód seria, tył 22mm Whiteline, zamiata bokami jak gupi ;) Trzeba na mokrym uważać...

Zastanawiam się jednak mimo wszystko nad 22mm z przodu żeby zmniejszyć trochę przechyły budy, tylko nie chciałbym wrócić do podsterowności...

 

Pzdr!

M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...