Adam. Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 chodzi o przełożenie takowej do legacy, bo aktualna powiedziała papa albo ewentulanie kto naprawi wyciętą dwójkę plus pare innych usterek w rozsądnych pieniądzach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Nie zgodzą się przełożenia tylnego mostu i ilość śrub mocujących. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Azrael, jak to jest z tymi srubami dokladnie, bo wydaje mi sie ze skrzynie od silnika EJ sa wymienne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Legacy Turbo i Impreza pre 1997 ma 3 a nie 5 śrub bodajże. Mati powie dokładniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 chodzi o przełożenie takowej do legacy, bo aktualna powiedziała papa albo ewentulanie kto naprawi wyciętą dwójkę plus pare innych usterek w rozsądnych pieniądzach ? napisz co sie dokladnie stalo.W sume skrzynie z Legacy Turbo uchodza za jedne z mocniejszych podobnie jak skrzynie z pierwszych Imprez Turbo(taka chyba miala ostatnio Impreza GT sprzedawana na forum.subaru z moca 320KM) Fakt,ze skrzynia z Legacy T wychodzi najdrozej w odbudowie i remoncie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Ponoć choinki do legacy turbo nie ma w całej Europie :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Legacy Turbo i Impreza pre 1997 ma 3 a nie 5 śrub bodajże. Mati powie dokładniej. To troche dziwne, przykladowo duzo ludzi buduje mocne silniki na bazie bloku z Legacy turbo 2.2, ktory byl sprzedawany w stanach do 1994 roku i nie slyszalem zeby trzeba bylo robic cos ze skrzynia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Może jednak Legacy Turbo 2.2 i Legacy turbo 2.0 to co innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr0605 Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 adam : a jakie są te pozostałe usterki ? mam wszystkie części i człowieka który to potrafi zrobić kwestia tylko ile to dla ciebie warte ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 skrzynia do Legacy turbo to około 1500zł. Dwa tygodnie temu była dostępna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Skrzynia podejdzie, srub ma tyle samo, zreszta jak skrzynia od kazdego innego silnika EJ. Problem bedzie z tylnym przelozeniem, trzeba bedzie wymienic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 skrzynia do Legacy turbo to około 1500zł. Dwa tygodnie temu była dostępna. Piotr, tylko w przypadku uzywanej skrzyni nigdy nie wiadomo w jakim stanie ja kupisz :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 12 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 adam : a jakie są te pozostałe usterki ? mam wszystkie części i człowieka który to potrafi zrobić kwestia tylko ile to dla ciebie warte ? cala skrzynia jest jakas wydymana juz bo lewarek lata jak nie wiem co i synchronizatory slabe sa. wszystkie czesci masz ? tzn co masz i w jakich cenach? skrzynia do Legacy turbo to około 1500zł. Dwa tygodnie temu była dostępna. poprosze o wiecej info... Skrzynia podejdzie, srub ma tyle samo, zreszta jak skrzynia od kazdego innego silnika EJ. Problem bedzie z tylnym przelozeniem, trzeba bedzie wymienic. tylny dyfer tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 cala skrzynia jest jakas wydymana juz bo lewarek lata jak nie wiem co i synchronizatory slabe sa. Lewarek to moż ebyć zuzytymechanizm zmianybiegów a nie sama skrzynia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Nie do końca się zgadzam z opinią niektórych forumowiczów, że skrzynie w Legacy Turbo są mocne. W moim pada synchronizator jedynki i dwójki. Na razie nie ma tragedi,i ale już się rozglądam za nową - używaną skrzynią. Na allegro cały czas jest Legac T na części, a skrzynka od niego poszła za 700pln. Zastanawiam się w jakim była stanie tym bardziej, że sprzedający ma e-maila pazerny@... i nie jest skory do promocji (maska 750pln, nieznam się może to nie drogo?). Szukam sobie drugiego Legaca, bo sporo gratów by mi się przydało i nie muszą to być nówki (blachy, plastiki, ew. skrzynia...) ale duża część używanych Legaców ma problemy ze skrzyniami. Przynajmniej Anglicy uczciwie o tym piszą, jak nie wszyscy to na pewno niektórzy, a po Polakach raczej bym się nie spodziewał szczerości. Jeśli ktoś orientuje się jaki byłby ewentualny koszt regeneracji skrzyni to proszę o info. (robocizna+części, zakładając, że choinka jest cała) Dzięki, eM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Pisząc "są mocne" mają użytkownicy na mysli odpornośc biegów na zmielenie przez duży moment. Synchronizatory mają prawo się zużywać z przebiegiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 tylny dyfer tak ? Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 skrzynia do Legacy turbo to około 1500zł. Dwa tygodnie temu była dostępna. Piotr, tylko w przypadku uzywanej skrzyni nigdy nie wiadomo w jakim stanie ja kupisz :roll: Juz kiedyś dyskutowaliśmy z kolegami na forum na ten temat. Cześci uzywane czy naprawa. Pragnę przy okazji powiadomić, że moja przekladnia kierownicza którą udao mie sie zabić i zmieniłem na użyaną, która koszowała 250zł i ma się swietnie, nawet lepiej niż regenerowane "wiesz co masz" :wink: Wszystko zależy od osoby która sprzedaje czesci. Często można sprawdzić nawet taką skrzynie jeszcze przed wyjeciem z auta, albo zwrócic po zakupie jak bezie cośnei tak. Wśród złodziei są tez uczciwi-nawet częsciej występuja A, że nie wiadomo co to tak jak z uzywanem autem, nie wiadomo co..... poprosze o wiecej info... -Adam., sprawdze stare maile i napisze pw Edit: już, jak bedę widział wiecej to dam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 13 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Ponoć choinki do legacy turbo nie ma w całej Europie :-( slyszalem ze nie tylko w europie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Adam., tego co wiem to Subaru nie wycofuje raczej części więc prędzej czy później powinna być ale może to potrwać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 13 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 gosc, ktory nam robil kiedys przesuwke w skrzyni twierdzi ze zamowil 3 :shock: lata temu i nie ma do tej pory wiec chyba sie nie da jej zdobyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Adam., hmm dziwne.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Od MY'99 skrzynia jest mocowana do silnika na 8 śrub, wcześniej było 6. Przesuwek do Legacy nie ma w Europie, ani nawet w Japonii. Trzeba zastosować wałki i przesuwki od Imprezy, jest to możliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr0605 Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 na 6 bo 2 trzymają rozrusznik ? tak a przesuwka to ten element który sie przesuwa a nie ten którym sie przesuwa tak ? albo inaczej jedna z przesuwek ta 1-2 ma też zęby do wstecznego tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Przesuwana jest przesuwka, przesuwają widełki wybieraka (selector fork)- jeżeli się mylę prosze mnie poprawić ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi