Jump to content

Subaru Legacy 2.0 165 KM


Paulinka
 Share

Recommended Posts

Moi drodzy, kolejny temat okołosubarkowy, tym razem liczę by trafić w sedno :mrgreen:

Decyzja co do dwururki Legacy już zapadła, ale mam pytanko - czy nowo podrasowany Legacy ze 165 kucami jest zaturbiony?? Z jakiejś obcej specyfikacji widziałam, że tak, ale wydało mi się to dziwne. Turbo, a Subaru o tym milczy? Nie reklamuje? Ukrywa? A czymuż to niby miałoby ukrywać, pytacie. No właśnie, i dlatego pytam.

A przy okazji wszlkie uwagi użytkowników nowego legacy też spokojnie możne i tu dopisywać, co by miło było :wink:

Link to comment
Share on other sites

Turba nie ma ale jedzie spoko.stare wolnossaki byly do bani a teraz da sie jezdzic :wink:

 

Miałem okazję przejechać legacem z tym "nowym" silnikiem i potwierdzam, że daje radę :) Nie wspominając już o tym, że jest bardzo ładny IMHO....

Link to comment
Share on other sites

Turbo to tu jest wirtualne, za to fajny bajer z tymi dwiema rurami. Silnik symbolicznie mocniejszy od poprzedniego 138 konnego, jego dodatkowe stadka koni pasają się w górach wysokich obrotów a i ten szerszy zakres dostępności momentu obrotowego lekko marketingowy. Ale co tu krytykować- piękne auto to jest i bardzo fajnie jeździ :D

Link to comment
Share on other sites

no niestety jest coraz bardziej popularny :evil:

Niestety .... w niedzielę wieczorem pod Torwarem w gąszczu różnych samochodów

spotkało się przypadkowo srebrnych OBK '05 sztuk trzy :shock: :shock: :shock:

+ dwie sztuki innych Subaraków.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...