fredek Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Witam W imprezie type-r jest problem z ładowaniem. Turbo kiedyś ładowało 1,1 bara. Od jakiegoś czasu ładuje 0,7. Wtedy było robione już śledztwo, co jest nie tak. Potem padł pomysł na wymianę turbo na turbo z nowych sti. Nowe turbo nadal ładuje tylko 0,7. Wymieniony został solenoid z wszystkimi przewodami z innego jeżdżącego auta. Nie pomogło:-( Westgate działa dobrze. W międzyczasie został wykonany remont silnika, bo zapukała panewka. Po remoncie turbo dalej ładuje 0,7:-/ Co może powodować ograniczenie doładowania? Gdy zdejmie się wężyk z WG to spokojnie dmucha około 2,0 bara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 A mas wogole wsadzony restryktor ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 A CEL ci sie swieci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredek Opublikowano 24 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 nic się nie świeci, restryktor? chodzi o takie małe coś z dziurką w jednym z przewodów? Gdzie on ma być wsadzony, bo jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 sterowanie doładowaniem nie działa, albo brak restryktora albo zaciety solenoid. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredek Opublikowano 24 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 sterowanie doładowaniem? solenoid wymieniony z innego auta, restryktor jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nikko Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Tu ma być - nr 5 na małym rysunku w prawym górnym rogu: http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g10/type_13/intake_and_supply_system_turbocharger/turbo_charger/illustration_2/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredek Opublikowano 24 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 jakiej średnicy ma mieć przelot? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nikko Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Ty masz pewnie taki jak u mnie czyli zdaje się 1,2mm. Najlepiej zamówić ORI część w ASO - kosztuje jeśli dobrze pamiętam 11 czy 12 PLN-ów, a dobiorą Ci dokładnie do Twojego modelu. -- Pt lut 24, 2012 5:58 pm -- Tak to wyglądało u mnie przed założeniem: [edit] To małe złote koło wężyków to właśnie restrictor pill = restryktor = "pestka". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredek Opublikowano 24 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 to ten wynalezek jest, dokladnie przed trójnikiem. Co może być popsute? Przepływomierz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nikko Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 U mnie to było tak: ładował 0,6 bara -> po włożeniu pestki 0,8 bara Szukałem dalej i okazało się, że miałem odcięte i zaślepione przewody podciśnienia. Po założeniu nowych - ładuje swoje należne 1,2 bara. U mnie przewodów po prostu brakowało, ale ponoć podobne objawy mogą być w przypadku jak są nieszczelne lub źle podłączone do solenoidu. Co do innych przyczyn to nie wiem. Przepływomierz już też miałem trafiony i objawy były inne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artguma Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 pestka jest w odpowiednim miejscu i ma śr. ok 0,8 mm z tego co pamiętam turbo to VF35 (do garażu za daleko ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się