4mamut Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Witam Jaki jest fabryczny tylny dyfer w GT 99 współpracujący ze skrzynią TY754VN1AB. Czy na tylnej osi jest on otwarty czy LSD :?: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Na tylnym dyf napędzie powinny być dwie literki Rear differential Code Reduction gaear ratio LSD EG 3.900 No EH 4.111 NO EL 4.444 No EJ 4.111 Viscous EF 3.545 Viscous 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 nie sprawdzałem,bo to wygrzebał nie pamiętam kto,ale ze swoich notatek i trochę sie nie zgadza z danymidareckiislandia, :? .Mamy dwa rodzaje dyfrów-VA-type i T-type, Najprościej mówiąc te VA-type mają koronę wokół przegubu a te T-type mają "dużą podkładkę" na 5 śrub. Aby rozpoznać jakie nasz dyfer ma przełożenie należy najpierw rozpoznać rodzaj naszego dyfru według wskazówek wyżej,VA-type czy T-type. Następnie odczytujemy nr.dyfra który znajduje się,dla VA-type na tylnej ściance po lewej stronie tam gdzie są śruby do spuszczania i nalewania oleju.Jeśli mamy tam napis "VA1REF-XG" to znaczy że mamy przełożenie 4.111 Natomiast jeśli mamy dyfer T-type to przełożenie wynosi dla poszczególnych znaków: T-1=3.900 T-2=4.111 T-P=4.444 C F =4.444 (dyferencjał imprezy turbo 2000 prodrive limitowana edycja) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Dziękuję. A jak to się ma do LSD. Czy A-type czy T-type to miały. Czy każde GT 99 ma LSD :?: . Jeszcze nie właziłem pod auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Z tym A iT to Ci nie powiem :? Ale każdy GT 99 miał fabrycznie LSD niezależnie od napisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Respect. Masz jakiś manual na temat dyfrów i napędów lub książkę serwisową do GT 99 w swoich papierach :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Najszybciej będzie jak odczytasz co masz pod dyfrem a jak chcesz jakieś informacje to masz tu linka ściągnij sobie i po oglądaj. http://pdftown.com/search/node/subaru+impreza+manual Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 .Mamy dwa rodzaje dyfrów-VA-type i T-type,Najprościej mówiąc te VA-type mają koronę wokół przegubu a te T-type mają "dużą podkładkę" na 5 śrub. Aby rozpoznać jakie nasz dyfer ma przełożenie należy najpierw rozpoznać rodzaj naszego dyfru według wskazówek wyżej,VA-type czy T-type. Następnie odczytujemy nr.dyfra który znajduje się,dla VA-type na tylnej ściance po lewej stronie tam gdzie są śruby do spuszczania i nalewania oleju.Jeśli mamy tam napis "VA1REF-XG" to znaczy że mamy przełożenie 4.111 Natomiast jeśli mamy dyfer T-type to przełożenie wynosi dla poszczególnych znaków: T-1=3.900 T-2=4.111 T-P=4.444 C F =4.444 (dyferencjał imprezy turbo 2000 prodrive limitowana edycja) 8) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 http://spda-online.ca/modules/tinyconte ... tc_28.html niestety nie wszystkie GT mialy szpere w tylnym dyfrze, zeby miec pewnosc trzeba podniesc auto i zakrecic kolem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Respect. Masz jakiś manual na temat dyfrów i napędów lub książkę serwisową do GT 99 w swoich papierach 4mamut, to info o dyfrach pochodzi od luczy.Przypomniał sie tym usmiechem . 8) Wszystkie podziękowania luczy się należą,bo to uczynny i zaangażowany gość . Lucza ,nie gniewaj się ,ale zbieram różne cenne rzeczy lecz nie notuję od kogo pochodzą. No ale taką wiedzę możemy chyba puszczać dalej 8) Respect. Masz jakiś manual na temat dyfrów i napędów lub książkę serwisową do GT 99 w swoich papierach NIe mam ,niedawno lucza właśnie mi pisał ,żeby korzystać do GT99 z manuala imprezy 2001 i nie znalazłem stricte do 99/00. Ale każdy GT 99 miał fabrycznie LSD niezależnie od napisu. grygo, Myślałem ,że tak jednak jest. Z Twojego linku nie wynika nic na temat . -tzn. żeby miało być inaczej. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ariel Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 w GT MY99 było fabrycznie 3,90 z tego co pamiętam, jakby co to mam taki sprawny dyfer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 grygo, Myślałem ,że tak jednak jest. Z Twojego linku nie wynika nic na temat .-tzn. żeby miało być inaczej. z tego nie wynika nic na temat LSD a jedynie mozna sobie sprawdzic oznaczenie skrzyn i przelozenia (czyli 2 czesc pytania mamuta ). co do szpery w tylnym dyfrze to teoretycznie powinna byc, jednak roznie z tym bywalo. trzeba po prostu samemu sprawdzic a nie zakladac, ze na pewno jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Odkopałem temat ponieważ podniosłem dzisiaj auto. Wszystkie koła w górze. Kręcę przednim - dyfer otwarty więc druga strona obraca się w przeciwnym kierunku. Kręcę tylnym kołem - koło tylne po przeciwnej stronie i koła przednie kręcą się w tą samą stronę, idzie dużo ciężej. Czy to jest oznaka że jest LSD w tylnym dyfrze :?: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Kręcę tylnym kołem - koło tylne po przeciwnej stronie i koła przednie kręcą się w tą samą stronę, idzie dużo ciężej. Czy to jest oznaka że jest LSD w tylnym dyfrze :?: . Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się