Skocz do zawartości

TY754VN1AB


4mamut

Rekomendowane odpowiedzi

nie sprawdzałem,bo to wygrzebał nie pamiętam kto,ale ze swoich notatek i trochę sie nie zgadza z danymidareckiislandia, :?

 

.Mamy dwa rodzaje dyfrów-VA-type i T-type,

Najprościej mówiąc te VA-type mają koronę wokół przegubu a te T-type mają "dużą podkładkę" na 5 śrub.

Aby rozpoznać jakie nasz dyfer ma przełożenie należy najpierw rozpoznać rodzaj naszego dyfru według wskazówek wyżej,VA-type czy T-type.

Następnie odczytujemy nr.dyfra który znajduje się,dla VA-type na tylnej ściance po lewej stronie tam gdzie są śruby do spuszczania i nalewania oleju.Jeśli mamy tam napis "VA1REF-XG" to znaczy że mamy przełożenie 4.111

Natomiast jeśli mamy dyfer T-type to przełożenie wynosi dla poszczególnych znaków:

T-1=3.900

T-2=4.111

T-P=4.444

C F =4.444 (dyferencjał imprezy turbo 2000 prodrive limitowana edycja)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.Mamy dwa rodzaje dyfrów-VA-type i T-type,

Najprościej mówiąc te VA-type mają koronę wokół przegubu a te T-type mają "dużą podkładkę" na 5 śrub.

Aby rozpoznać jakie nasz dyfer ma przełożenie należy najpierw rozpoznać rodzaj naszego dyfru według wskazówek wyżej,VA-type czy T-type.

Następnie odczytujemy nr.dyfra który znajduje się,dla VA-type na tylnej ściance po lewej stronie tam gdzie są śruby do spuszczania i nalewania oleju.Jeśli mamy tam napis "VA1REF-XG" to znaczy że mamy przełożenie 4.111

Natomiast jeśli mamy dyfer T-type to przełożenie wynosi dla poszczególnych znaków:

T-1=3.900

T-2=4.111

T-P=4.444

C F =4.444 (dyferencjał imprezy turbo 2000 prodrive limitowana edycja)

8)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Respect. Masz jakiś manual na temat dyfrów i napędów lub książkę serwisową do GT 99 w swoich papierach

4mamut, to info o dyfrach pochodzi od luczy.Przypomniał sie tym usmiechem . 8)

Wszystkie podziękowania luczy się należą,bo to uczynny i zaangażowany gość . Lucza ,nie gniewaj się ,ale zbieram różne cenne rzeczy lecz nie notuję od kogo pochodzą. No ale taką wiedzę możemy chyba puszczać dalej 8)

Respect. Masz jakiś manual na temat dyfrów i napędów lub książkę serwisową do GT 99 w swoich papierach

NIe mam ,niedawno lucza właśnie mi pisał ,żeby korzystać do GT99 z manuala imprezy 2001

i nie znalazłem stricte do 99/00.

 

Ale każdy GT 99 miał fabrycznie LSD niezależnie od napisu.

grygo, Myślałem ,że tak jednak jest. Z Twojego linku nie wynika nic na temat .

-tzn. żeby miało być inaczej.

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grygo, Myślałem ,że tak jednak jest. Z Twojego linku nie wynika nic na temat .

-tzn. żeby miało być inaczej.

 

z tego nie wynika nic na temat LSD a jedynie mozna sobie sprawdzic oznaczenie skrzyn i przelozenia (czyli 2 czesc pytania mamuta ;) ). co do szpery w tylnym dyfrze to teoretycznie powinna byc, jednak roznie z tym bywalo. trzeba po prostu samemu sprawdzic a nie zakladac, ze na pewno jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Odkopałem temat ponieważ podniosłem dzisiaj auto. Wszystkie koła w górze.

 

Kręcę przednim - dyfer otwarty więc druga strona obraca się w przeciwnym kierunku.

Kręcę tylnym kołem - koło tylne po przeciwnej stronie i koła przednie kręcą się w tą samą stronę, idzie dużo ciężej.

 

Czy to jest oznaka że jest LSD w tylnym dyfrze :?: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...