Michcio Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Witam koledzy chcę wyciszyć przelot ss wstawiając w miejsce kata tłumik środkowy przelotowy.I wszystko ładnie pięknie tylko straszą mnie że jak to zrobię to będę musiał zrobić korektę mapy.I tu pytanie do was jak to jest z tą korektą :?: .Potrzebne to czy nie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Taka troche poszerzona rure? Nic nie da. Ja mysle, ze raczej powinienes szukac innej puszki koncowej, jakiejs wiekszej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Z tego co czytałem to piszą żeby wstawić środkowy tłumik żeby układ wyciszyć.A zapomniałem dodać że tłumik ma 2.5 cala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Tzn. mozesz sprobowac wstawic jakas puszke posrodku, ale tez raczej jakas wieksza - takie walcowe tlumiki przelotowe, troche tylko szersze od wydechu nic nie daja. Przynajmiej u mnie nic nie dalo. Jak chcesz, to Ci go moge wyslac, sobie wspawasz i zobaczysz Tlumik ma 2.5 cala? czy rury wydechu? Bo jak tlumik, to taki od motorynki chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Hehe dobre rura wydechu ma 2,5.To jak to wyciszyć żeby korekty nie robić :?: .W mieście z hałasem jest ok ale w trasie to potrzeba paczkę apapu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Nie no bez przesady, remapu od razu robic nie bedziesz musial, jesli zalozysz wiekszy tlumik, o ile nie zadlawisz jakos znaczaco wydechu operacjami i restrykcyjnymi tlumikami. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Aha dzięki pomuk się należy.To mówisz żeby końcowy zmienić i to sprawę załatwi :?: Teraz ma ss i trochę głośny jest czego szukać żeby było ciszej :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Teraz ma ss i trochę głośny jest czego szukać żeby było ciszej :?: Devil z Dużą Puszką Fujitsubo Legalis... ...a jak chcesz naprawdę cicho to Blitz Nur spec R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRB Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 A może jakiś tłumik do którego można zamontować silencer? Na miasto jeździć bez, a na trasę montować silencer . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 do którego można zamontować silencer? zły pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 OK dzięki ale ten Blitz Nur spec R to chyba trochę głośny jest nawet od mojego ss. -- Cz lut 02, 2012 10:38 am -- A może wrzucić Prodrive on jest w miarę cichy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 ...a jak chcesz naprawdę cicho to Blitz Nur spec R Ha ha... nie mow ludziom takich rzeczy, bo sie jeszcze nabiora, a potem bedziesz ich mial za sasiadow albo cos Legalis jest bardzo fajny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 A może wrzucić Prodrive on jest w miarę cichy. na przelocie nie jest zbyt cichy... mam taki u siebie -- 2 lut 2012, o 09:59 -- Ha ha... nie mow ludziom takich rzeczy, bo sie jeszcze nabiora, a potem bedziesz ich mial za sasiadow albo cos to byłby "szok" po montażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Hehe racja.Tego Legalis nie mogłem wyszukać ale ten Prodrive też jest ok.Co o tym sądzisz :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Prodrive to super wydech Jak dla mnie idealny kompromis Nie meczy w codziennej jezdzie a jak trzeba posluchac to pedal w podloge i jest jazda Carlos a ty masz przelot 3 "czy mniejszy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 No to co polecicie do przelotu tylko bez jaj.Bo mi już łeb pęka od tego ss. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 No to co polecicie do przelotu tylko bez jaj.Bo mi już łeb pęka od tego ss. Hej ja mam teraz taki tlumik nie wiem jakiej nazwy Wyglada jak h&s i jest cichy Mam go w bugu zainstalowany Daj jakis namiar na siebie to sie moze dogadamy bo wlasnie jade odebrac milteka Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Prodrive to super wydech Jak dla mnie idealny kompromis Nie meczy w codziennej jezdzie a jak trzeba posluchac to pedal w podloge i jest jazda Potwierdzam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaRek Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 No to co polecicie do przelotu tylko bez jaj.Bo mi już łeb pęka od tego ss. Az mi się niechce w to wierzyć - jeżdziłem na pełnym przelocie z SS na końcu i było naprawdę cicho. Chybaże masz tłumik z serii Racing z mała puszką? Fujitsubo Legalis jest bardzo fajny i w miarę cichy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Carlos a ty masz przelot 3 "czy mniejszy? 3 > 2,75 > 2,5 koncowy - jest zbyt restrykcyjny na te moce i parametry, ale nie mam "siły" walczyć teraz z wydechem :wink: jak dla mnie Prodrive to średnia klasa glosności przy przelocie... bardziej "rycy", aniżeli "bulgoce" - przynajmniej w ej25.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Nie wiem czy to Racing czy nie ale na fakturze za cały układ było ok 4000 zł.I uwierz mi cichy nie jest. -- Cz lut 02, 2012 11:47 am -- zoowty pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Bardzo fajne owalne duże tlumiki końcowe ma mg motorsport. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Panowie mam cały wydech H&S tzn upipe, downpipe, center pipe a końcowy tłumik prodrive i uważam że jest może to 20% głośniejsze od serii a więc ogromną rolę w głośności gra backbox czyli tłumik końcowy. Tak jak pisał zoowty do jazdy na codzień prodrive to klasa sama w sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRB Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 do którego można zamontować silencer? zły pomysł A dlaczego? Pytam, bo nie wiedziałem, że to ma jakieś niepożądane konsekwencje ;p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 do którego można zamontować silencer? zły pomysł A dlaczego? Pytam, bo nie wiedziałem, że to ma jakieś niepożądane konsekwencje ;p. Wprowadzasz restrykcje do ukladu wydechowego, i to dosc powazna, jesli porownasz srednice oryginalnego wydechu i "zaslepki". Trudniej oproznic wydech -> trudniej oproznic komory spalania, co ma z kolei wplyw na przebieg procesu spalania w trakcie pracy silnika. Raczej niekorzystny wplyw. Oczywiscie o ile nie jezdzi sie "pelna pyta" problem jest mniejszy, ale generalnie to chyba jedno ze slabszych rozwiazan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się