radeklwh Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Witam Mam taki dziwny problem. Wczoraj skoczyłem na shella i zatankowałem do pełna Vpower. Po przejechaniu kilometr zaobserwowałem że coś jest nie tak. samochodem zaczęło szarpać trochę i coś gorzej jechał. na paragonie sprawdziłem czy przypadkiem nie zatankowałem ropy ale nie... rano jechałem na zakupy i ku mojemu zdziwieniu turbina dmuchała tylko 0,7 bara..????? ja zdurniałem w tym momencie.. po dojechaniu na miejsce i powrocie odpaliłem samochód i już dmuchała z powrotem 1,3 bara. do tego dochodziło szarpanie jeszcze... wie ktoś coś na ten temat? pozdrawiam i przy okazji ma ktoś fotkę bagnetu od oleju bo nie mogę się na nim dopatrzeć min. i max. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 wyskoczył "CEL" ? może paliwo było złej jakości i zaczęło "stukać" , ecu obcięło doładowanie... takie sprawy lepiej zdiagnozować w "realu" aniżeli via net. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 14 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 no vpower zatankowałem.. to chyba nie może być złe.. ps siedzę właśnie w Holandii i tu tankowałem to ma niby 97 oktanów bo rzekomo nie może tu być 98 tak mi babka na shelu powiedziała.. i ps co to jest "CEL" a urządzenie diagnostyczne będę miał w następnym tyg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 check engine light Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 16 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 nie paliło się... -- Wt sty 17, 2012 12:20 am -- dalej dmucha na 0,6-0,7 bar. chec engine się nie pali dalej, a co ja mam robić dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xt6 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Może turbina już się konczy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 nie paliło się... -- Wt sty 17, 2012 12:20 am -- dalej dmucha na 0,6-0,7 bar. chec engine się nie pali dalej, a co ja mam robić dalej? Kup sobie jakis dobry octane booster, albo wyprobuj gdzies, moze w Niemczech na wycieczce?, paliwo 98 oktanow i zobacz, czy wszystko powrocilo do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xt6 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Przyznaj się upalałeś na śniegu i turbina przestała ładować nie wolno tak jeżdzić :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 tu nie ma śniegu.. a zatankuję 98 jak skończy się bak bo mam pełny do cholery.... Vpover 95 oktanów tu ma chyba..!!!! czyli normalne 95 z uszlachetniaczami.. ??!!??!! dziwny kraj ale się wybiorę do niemczeh i zatankuję coś dobrego... dziwne jest to że jak daję gaz stopniowo to czuję takie wranie do przodu jak by się wachało czy 1,3 bara czy 0,7... możliwe że to turbo się kończy???? bo jak tak to mogę kupić takiego: http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/subaru-onderdelen/514956286-turbo-vf-35.html?return=eJwtjE0OgjAQhe9CAktoQViUNARvUmkJDYVOOoMajXd3iK7e937yjJLq7ZXoUcnuojJ0Jk1LvxCBqqo1gtvLzaSVIBhDWO6h%2Bk1KWGB4Bi0Li5pi3owyb67WM7AGYn15YMTZ4r%2BFMxUMGxfjfmwu%2BYnt%2BmBLR7rFvG5rcZ85i3he1QXAoUUBEWmK1ulWdjLrP18mizmZ&df=1&fta=eNotzVFugzAMBuC7WBrPCW3p%2BltcoVdAoQld1NBEOFC0qndfQHuz%2FdufDc54C75B8xS6xQQhLm0DWkOrKyttjtBsPThk%2FPrEMlgpk5SheEx4zqOb%2FI0fL%2BR56uNXrZaBo3jUVUpzq6oUJd%2Bide1JN3rTj6Bk7o7YF0dwAHm7v9VnkHa9vvSDW7Uz5tQ3wx6UnRyTsdIF97znn%2B1WleACGs3abVwR7O7VIPMivv6XC7GBwvvz%2BQMn30qe&fta_ind=1&fs=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Bo Vpower w ogole ma tylko 95 oktanow - i z pewna doza prawdopodobienstwa to Twoj problem. Wiele osob widzi "Vpower", a mysli od razu "wow" albo "Vpower Racing". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nala Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 WitamMam taki dziwny problem. Wczoraj skoczyłem na shella i zatankowałem do pełna Vpower. Po przejechaniu kilometr zaobserwowałem że coś jest nie tak. samochodem zaczęło szarpać trochę i coś gorzej jechał. na paragonie sprawdziłem czy przypadkiem nie zatankowałem ropy ale nie... rano jechałem na zakupy i ku mojemu zdziwieniu turbina dmuchała tylko 0,7 bara..????? ja zdurniałem w tym momencie.. po dojechaniu na miejsce i powrocie odpaliłem samochód i już dmuchała z powrotem 1,3 bara. do tego dochodziło szarpanie jeszcze... wie ktoś coś na ten temat? pozdrawiam i przy okazji ma ktoś fotkę bagnetu od oleju bo nie mogę się na nim dopatrzeć min. i max. Sprawdź jeszcze gumowe wężyki podciśnienia, które idą do turbo lubią sobie sparcieć... Kiedyś jechaliśmy w trasę 1000km, wszystko było w porządku przez 920 km, a ostatnie 80 km turbo nie dmuchało tyle ile powinno a maksymalna prędkość jaką można było osiągnąć to 75km/h....Też myśleliśmy, że to wina paliwa ale okazało się, że przewody sparciały :| pół godziny roboty i gt śmigało jak trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 wlałem octane booster i nic... oglądałem wężyki i wyglądają na całe.... :? oszaleję.. dmucha te cholerne 0,6 bara i nie czuć teraz że to jedzie... samochód osiąga prędkość 100km bez przeszkód.. jedzie jak należy tylko te doładowanie jest nie takie jakie powinno być... gdzie szukać... albo co odłączyć żeby sprawdzić zdrowy objaw turbiny lub jak sprawdzić te przewody czy nie sparciały odłączać coś i sprawdzać reakcję? -- Wt sty 17, 2012 1:01 pm -- .. i nagle jest dobrze... :shock: mam zamiar to jakoś zdiagnozować.. na tygodniu będę podłączał do kompa i zobaczymy co w duszy siedzi.. może to jednak bęzyna?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 podmień solenoid albo go chociaż przemyj, odepnij aku zresetuj kompa, sprawdź czy na pewno wszystko szczelne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Objawy zdecydowanie tycza sie sterowania turbina. Tak jak Nala pisala, sprawdz wezyki jak nie to podmień solenoid albo go chociaż przemyj, odepnij aku zresetuj kompa, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nala Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Kapic, urosłam chcę pomuka ! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 wlałem octane booster i nic... jaki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xt6 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 a moze ktos wie jakie objawy by miał zaepsuty zawór upustowy DV? moze on cały czas otwarty jest ??? niech ci ktos go pogazuje i posłuchaj czy wszystko masz szczelne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Generalnie 0.7 bara to wartość graniczna przy trybie awaryjnym. Przyczyn może być bardzo wiele, w tym te dotyczące szczelności dolotu, wadliwego działania BOV-a, wastegate actuatora. Ja bym poszukał najpierw tutaj, a potem się martwił, że padło turbo. Bez wizyty w serwisie nie obejdzie się. A, uważaj - nie próbuj samodzielnie sprawdzać, czy się "nie naprawiło", bo jak jest problem z dolotem, czy BOV-em, możesz przekręcić turbo . Jeszcze jedno: takie samodzilne "naprawianie się" ECU może świadczyć raczej o błędzie w odczytach czujników, o których komputer po jakimś czasie "zapomina". Błędów, które mogą być skutkiem albo złego działania czujników, albo wymagać dostrojenia ECU, albo faktycznie jest to wina paliwa i w ten sposób samochód broni się przez stukaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 radeklwh, jeśli turbo wariuje,to samym turbo zająłbym się na koncu. Sprawdź wężyki dokładnie naciskając. Nieszczelności dolotu. Może wydech zatkany jakim katem w agonii. Zacina się WG- sprawdź,czy chodzi,a raczej zablokuj go na chwilędo próby. Może być solenoid-najlepiej pożyczyć. Przepływka nieraz daje w tyłek -nawet bez CEL. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 18 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 jutro rano biorę się za wężyki itd. może coś znajdę... katalizatora nie mam, mam wydech hks dragster 3" a ten octane booster to holenderski był jutro sprawdzę bo mam puchę -- Śr sty 18, 2012 11:07 am -- sprawdzałem dzisiaj trochę i : w solenoidzie jest olej na zdjęciu pokazuję który wężyk odpiąłem i po daniu gazu rzygnie lekko olejem tak gdzieś przy 4000rpm a na 2 zdjęciu jest mam nadzieję wastegate i po odłączeniu wężyka który zaznaczyłem na zdjęciu nic się nie dzieje.... tak się zastanawiam czy to z olejem to nie jest jakiś zły objaw. i zaobserwowałem jeszcze jedno, ten wastegate się nie ruszał i ja go kombinerkami lekko ruszyłem (pociągnąłem tak jak by się sam otworzył)i od razu usłyszałem inną pracę silnika.. może nie do końca silnika ale przestało tak hmm że tak powiem zgrzytać czy coś takiego... co mogę odłączyć aby coś jeszcze sprawdzić? przeczyścić ten solenoid czy co.. -- Śr sty 18, 2012 12:28 pm -- czyściłem solenoidę zdjęcie 2 wd40 i pompką i nic nie pomogło.... najbardziej mnie dziwi brak reakcji na odłączenie przewodów ... (zdjęcie 2 czerwone kółko) jeszcze raz wymusiłem wastegate i ten dzwięk umilkł.. jak by łożyska w turbinie dzwięk wydawały -- Śr sty 18, 2012 12:30 pm -- jak myślicie diagnostyka komputerowa pokaże coś? -- Śr sty 18, 2012 2:05 pm -- z tej złączki gdzie łączą się te silikonowe rurki(czerwona strzałka) cieknie olej i to chyba nie mało, kapie na turbinkę (powinien tam być?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpalon Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 widać na pierwszy rzut, że upalałeś na śniegu czyli skłamałeś zdjęcia zdradziły wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 18 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 jak tu śniegu nie ma..!! a jestem kawałek czasu... powiedz mi kolego co sie dzieje z moim autkiem i jak temu zaradzić najlepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xt6 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 pomocy bo mam to samo slabo laduje po upalaniu na bialym , wymienilem dv na blowofa i zadnej zmiany kiepsko idzie i w dolnych obrotach cos szumi ale na postoju nie szumi zawor sie otwiera ale cos jakby pozniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 19 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 dobra załóżmy że upalał wcześniejszy właściciel. mogę coś z tym zrobić? powiedzcie w czym problem że nie dmucha tak jak trzeba. No wczoraj jadąc do pracy znowu był power ale potem znów nie... olej w tych przewodach to chyba nie dobry objaw. co jest jego przyczyną oleju w tych przewodach..turbina przepuszcza czy jak? wymiana turbiny wchodzi w grę? bo mam możliwość kupienia VF 35 i nie wiem co robić... w sobotę będę miał kabelek OBD2 i sprawdzę w ten sposób też ECU EXPLORER. Może to mi coś powie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 i nie wiem co robić... Jedz do serwisu znajacego sie na Subaru. Z calego watku odnosze wrazenie, ze w efekcie bedzie to najlepsze i najtansze dla Ciebie rozwiazanie. Chyba, ze lubisz kolekcjonowac czesci na probe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się