Skocz do zawartości

Gdzie najlepiej umieścić termopare od EGT?


Rio_czwa

Rekomendowane odpowiedzi

O ile masz nieseryjny up-pipe to zerknij czy w nim nie ma otworu na czujnik. Większość nie seryjnych up-pip`ów mają owe miejsce na sonde. Wtedy unikniesz wiercenia otworu na czujnik.

 

Dzięki za info, mam seryjny.

 

Tylko w kolektorze przy wyjściu z 4 cylindra - jedyne wiarygodne miejsce w którym temperatura powie Ci, że coś złego się dzieje. W innych miejscach licznik będzie gadżetem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko w kolektorze przy wyjściu z 4 cylindra - jedyne wiarygodne miejsce w którym temperatura powie Ci, że coś złego się dzieje. W innych miejscach licznik będzie gadżetem.

 

Nie takie to oczywiste.

Jezeli szlag trafi np wtrysk na 1 cylindrze to w istocie EGT na 4-tym będzie jedynym wiarygodnym miejscem i powie, że coś się złego dzieje :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko w kolektorze przy wyjściu z 4 cylindra - jedyne wiarygodne miejsce w którym temperatura powie Ci, że coś złego się dzieje. W innych miejscach licznik będzie gadżetem.

 

Nie takie to oczywiste.

Jezeli szlag trafi np wtrysk na 1 cylindrze to w istocie EGT na 4-tym będzie jedynym wiarygodnym miejscem i powie, że coś się złego dzieje :mrgreen:

 

oj tam zaraz takie czarne wizje że wtrysk na innym cylindrze walnie :P wiadomo, że istnieje takie ryzyko ale żeby jemu zapobiec trzeba by mieć taką deskę

 

dashboard1.jpg

 

dalej mimo wszystko podtrzymuję, że tam miejsce jest najlepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

dlaczego wszyscy o tym 4cyl piszecie-nierozumiem. O co chodzi dokładnie z ta listwa, ze najgorsze paliwo jest na 4cyl, przeciez on jest najblizej filtra i jak lece po wezu zasilającym paliwa to pierwsze gdzie leci paliwo to do 4cyl własnie,

 

poprawcie ktos jak sie myle bo nie kumam tego, no chyba ze ja mam zle weze podłaczone i myle zasilanie ze zbiornika z powrotem i tu mogłaby sie zagadka moja rozwiazac, bo auto mi szarpie przy górnych granicach rzedu 7tys rpm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

O ile masz nieseryjny up-pipe to zerknij czy w nim nie ma otworu na czujnik. Większość nie seryjnych up-pip`ów mają owe miejsce na sonde. Wtedy unikniesz wiercenia otworu na czujnik.
 jak to carfit mawia. Super rozwiazanie do zmierzenia pogody, jak pomiar temperatury oleju w podstawce filtra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawlo: za turbina jest oczywiscie zimniej. Najcieplej jest przy zwezeniu z wirnikiem turbiny czyli na slimaku. Jak auto rozgrzane to uppipe i turbo az czerwone sie robi, nigdzie nie zauwazyłem wiekszej temperatury. To normalne wiec ja załoze EGT w miejsce seryjnego czyli w uppipie,pzdr

 

Czy Piotrek robi coś juz z Type-R? byłeś moze ostatnio słyszałe, ze bedzie całość piaskował- GOŚĆ!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...