Grzegorz Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Chodzi o urządzenie, czy może cały sysytem skłądający się z kilku modułów, które umożliwiają zapłon autka o określonej godzinie. Słyszałem o czymś takim ze słyszenia Że znajomy znajomych...w nienowym już autku ma(zdaje się jakieś BMW tylko nie wiem czy to element jakiegoś extra wyposażenia czy dodatek) i sobie, szczególnie ostatnimi dniami bardzo chwali. UStawia np. na za 7.00. Wychodzi 7.30 i samochód, czyściutki oszroniony, cieplutki. Nie jest to możę specjalnie ekologiczne ale w tych dniach mrozu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario-wrx Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 http://www.webasto.pl/am/pl/am_automobile_3177.html Fajny patent i dla kierowcy i dla silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Są specjalnie alarmy z taką fukcją. NA pilocika odpalasz auto. Poszukaj na allegro chyba widziałem tam za kilka stówek owy bajer............ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JuNo Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Świetny patent - tylko dość drogi. W samochodach wyższej klasy można znależć jako opcja - kosztuje kilka tys. - gdzieś widziałem coś około 7 tys. W Subaru znalazłem na stronie szwajcarskiej - chciałem ściągnąć używanego ze Szwajcarii z takim cudem. Z tego co się zorientowałem, do używanych łatwiej znaleźć do diesla niż do benzyniaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subek Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Kiedys pytalem sie w serwisie Webasto i taka zabawa zaczyna sie od 3,5tys zl, zaleznie od samochodu i jaka ma byc, bo sa 2 rodzaje, wodne i elektryczne. Facet mowil, ze teraz prawie wszyscy zakladaja elektryczne, chociaz ja osobiscie jakbym zakladal to tylko wodne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 są 2 możliwości : 1) użądzenie odpalające silnik o określonej godzinie 2) ogrzewanie postojowe typu webasto/eberspacher pierwsza opcja o wiele tańsza od drugiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario-wrx Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 są 2 możliwości :1) użądzenie odpalające silnik o określonej godzinie 2) ogrzewanie postojowe typu webasto/eberspacher pierwsza opcja o wiele tańsza od drugiej Rozwiazanie nr 1 jest duzo gorsze - nie zyskujesz cieplego silnika przed odpaleniem - co zawsze bardzo pozytywnie wplywa na jego zywotnosc i ulatwia jego odpalenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JuNo Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Kiedys pytalem sie w serwisie Webasto i taka zabawa zaczyna sie od 3,5tys zl, zaleznie od samochodu i jaka ma byc, bo sa 2 rodzaje, wodne i elektryczne. Facet mowil, ze teraz prawie wszyscy zakladaja elektryczne, chociaz ja osobiscie jakbym zakladal to tylko wodne. Ja również bym optował za wodnym. Z tego co rozumiem jest włączane w obieg wodny i podgrzewa wodę - dzięki temu podgrzewa silnik, a system wentylacji rozprowadza ciepło po kabinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Rozwiazanie nr 1 jest duzo gorsze - nie zyskujesz cieplego silnika przed odpaleniem - co zawsze bardzo pozytywnie wplywa na jego zywotnosc i ulatwia jego odpalenie. zgadza się oczywiście, ale również o wiele tańsze, do subaru webasto to koszt ok 6500-8000zł za opcję 1) płacisz 400zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subek Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Kiedys pytalem sie w serwisie Webasto i taka zabawa zaczyna sie od 3,5tys zl, zaleznie od samochodu i jaka ma byc, bo sa 2 rodzaje, wodne i elektryczne. Facet mowil, ze teraz prawie wszyscy zakladaja elektryczne, chociaz ja osobiscie jakbym zakladal to tylko wodne. Ja również bym optował za wodnym. Z tego co rozumiem jest włączane w obieg wodny i podgrzewa wodę - dzięki temu podgrzewa silnik, a system wentylacji rozprowadza ciepło po kabinie. Jest dokladnie tak jak piszesz, niestety przy takim rozwiazaniu zaduzo nie mozesz grzac bo dmuchawa rozladuje akumulator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 IMO - Za cene ogrzewania postojowego mozna by silnik kupic, a napewno wyremontowac... wiec lepsza opcja nr 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Jak będzie na SMSa to pomyślę Tak to bezsensu, musisz potem być o określonej godzinie... prymitywne te ogrzewanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Dzisiejsza technologia pozwala nawet na wysyłanie sms-a! Alarmy z taką opcją nie są drogie! Co do zapalania o danej porze to sądze, że każdy dobry elektronik potrafił by coś takiego wykonać... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 23 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Ciekawe co by zrobił komputer jakby autko nie chciało zapalić (mówię o pierwszym rozwiązaniu bo koszt drugiego to rzeczywiście cena silnika) czy wysłałby smsa zwrotnego "Stary śpij nie wstawaj dzisiaj do roboty nie pojedziesz a w każdym razie nie ze mną" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subek Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Dzisiejsza technologia pozwala nawet na wysyłanie sms-a! Alarmy z taką opcją nie są drogie! Co do zapalania o danej porze to sądze, że każdy dobry elektronik potrafił by coś takiego wykonać... 8) Tylko zeby nie zapomnial dac jakiegos czujnika, zeby samochod na biegu czasem nie odpalal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 a ogrzewanie postojowe wogole wlacza silnik? bo wydaje mi sie ze nie.... webasto jest w kazdym razie wsrod akcesoriow do subarek...z tego co pamietam, to cos kolo 3,5 - 4 tys. ale nie dam se glowy uciac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subek Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 a ogrzewanie postojowe wogole wlacza silnik? Nie wlacza, ma swoja pompke i podgrzewa wode ktora sobie krazy w ukladzie, dzieki czemu wystarczy wlaczyc dmuchawe i dmucha cieplym powietrzem. Druga wersja dziala mniej wiecej tak jak niesmiertelna farelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Pompka jest zasilania benzyną z baku ogrzewa auto i silnik! Rozwiązanie zajebiste ale kosztowne :-) Co do biegu to już o tym myślałem sam hehe albo niechciałby wogóle zapalić tylko stale by kręcił Jedno co to efekt jest zajebisty! Jakiś koleś przechodzi obok autka a one się same zapal Może jeszcze mówić "Hej na co się gapisz" albo "Rusz dupe i mnie umyj" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 T-J a jest jakaś szansa na taką grzałkę jaką jeden z kolegów sprezentował tylko na 230V ? cena wydaje się normalna w stanach. tylko to ich cholerne napięcie 110V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subek Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 T-J a jest jakaś szansa na taką grzałkę jaką jeden z kolegów sprezentował tylko na 230V ? cena wydaje się normalna w stanach. tylko to ich cholerne napięcie 110V. Spojrz sobie tutaj robia chyba do wszystkich aut i jest kontakt do dystrybutora. OT: sprawdz PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Kolega w Audi V8 ma odpalanie silnika na pilota, z tym ze przy manualnej skrzyni by to chyba nie przeszlo... Inna sprawa ze takie odpalanie auta i pozostawienei go na kilkanascie czy wiecej minut wcale dobrze nie sluzy ani silnikowi ani srodowisku! Czytalem gdzies o tym, ze powinno sie odpalac i jechac, wczesniej oczywiscie odsniezyc, czy odszronic auto. Ze takie pozostawieni eauta na wolnych obrotach wcale mu nie sluzy. Dlatego wlasnie najlepsze jest Webasto. Czy pobiera ono prad z akumulatora? bo jezeli tak to bez ladowania moze nam troche na mrozie pradu uciec i autka mimo ze cieplego nei odpalimy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subek Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Pemo, Czytaj uwazniej: Jest dokladnie tak jak piszesz, niestety przy takim rozwiazaniu zaduzo nie mozesz grzac bo dmuchawa rozladuje akumulator. Dlaczego auto nie moze chodzic na wolnych obrotach? Osobiscie zawsze ruszam jak silnik troche sie nagrzeje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Ze takie pozostawieni eauta na wolnych obrotach wcale mu nie sluzy. :shock: wOw, ja myslalem ze wlasnie trzeba go nagrzac? Moze ktos potwierdzic teorie zaslyszana przez Pema? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Than_Junior, Bo silnik nie lubi niczego bardziej jak sobie popracowac na oleju ktory stezaly nie ma jeszcze wogole ochoty smarowac. Dobrze jest jeszcze na full odkrecic ogrzewanie i puscic nadmuch na maxa zeby przypadkiem silnik sie nie zdazyl rozgrzac przed dojechaniem do celu, oczywiscie warto przed ruszeniem przygazowac ostro, i potem zrobic to samo po dojechaniu do celu. Tak robia zawodowcy Ps. Sadze ze te nowosci na temat nie stania na wolnych obrotach zwiazane sa z faktem iz, w UE istnieje zakaz stania z wlaczonym silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 mowiac "nagrzac" nie mialem na mysli krecic go do 6tys. tylko wlaczyc i stac :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się