GISek Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Ja mam pytanie, czy tak być powinno, czy może coś można z tym zrobić. Legac, o którym piszę, ma wybebeszone ze wszystkiego wnętrze, czy w zasadzie wszystko jerst na wierzchu. Drążek ma tylko założony gumowy fartuch (fabryczny) izolujący. lata jak szalony, machanie nim przypominam mi mieszanie chochlą w garnku. Nie da się bezproblemowo przejść z dwójki na trójkę, bo automatycznie "trafia się" w przestrzeń między tymi biegami. Czy coś na to można poradzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Czy coś na to można poradzić? Założyć sprężynkę, której zapewne nie masz , a mieć powinieneś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GISek Opublikowano 29 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 A gdzie ją się zakłada? U podstawy drążka, tam gdzie jest drążek złapany śrubą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 sprężynka to raz, a dwa: przegub na plastikowych tulejach, na pewno jest rozbity czy inaczej wygiełdany, zmień go, to niewielki koszt, a poprawa precyzji zmiany biegów przejdzie twoje najśmielsze oczekiwania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GISek Opublikowano 29 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 czy chodzi o te (zaznaczone na zielono) elementy? gear shift -- 29 wrz 2011, o 12:56 -- A tak przy okazji, szukałem serwisu gdzie mógłbym znaleźć numery części (EPC) dla Subaru, ale podana tutaj w jednym z wątków witryna niestety nie działa (przynajmniej u mnie). Czy ktoś z Was korzysta z jakiegoś alternatywnego źródła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 A tak przy okazji, szukałem serwisu gdzie mógłbym znaleźć numery części (EPC) dla Subaru, ale podana tutaj w jednym z wątków witryna niestety nie działa (przynajmniej u mnie). Czy ktoś z Was korzysta z jakiegoś alternatywnego źródła? A nie łatwiej zapytać tam, gdzie kupisz te części? Na pewno mają fasta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GISek Opublikowano 29 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Szczur75 ja ma w zwyczaju, że zanim zabieram się za wymianę/naprawę, wpierw się do tego przygotowuję, żeby po próżnicy nie brudzić rąk i nie odkręcać zbędnych rzeczy. Skoro już wspomniałeś kwestię części to gdzież takowe mogę zakupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 A skoro już wspomniałeś kwestię części to gdzież takowe mogę zakupić? No jak to gdzie? W ASO... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GISek Opublikowano 29 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 ok dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Oficjalne Forum Importera Subaru......to jakiej reklamy się spodziewałeś ? :shock: a do tego tak specyficzna część na 99% nie występuje w zamiennikach, czyli leczy Cię tylko używka albo nówka z ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GISek Opublikowano 29 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 emotorsport reklamy się nie spodziewałem, więc zluzuj:) Zaskoczył mnie serwis u Kopra, bo się dowiedziałem, że Subaru pierwszej generacji nie występowało z napędem na przód... No ale koniec końców okazało się, że jednak takie auta były:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Występowały imprezy i legacy, tylko FWD, na początku lat 90, ale były sprzedawane tylko na beneluxy.... , w PL nigdy nie były oferowane w sieci dilerskiej, i ich ilości były naprawdę śladowe, nie dziwię się, że nie wszyscy się z nimi spotkali, bo ja widziałem ich w życiu może ze 3 sztuki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GISek Opublikowano 29 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 No widzisz, a Szwagier w Radomiu nabył sprowadzone legacy 2.0 N/A FWD, które posłużyło do przeszczepu bebechów z turbodziada:) Finansowo wyszło lepiej niż zakup oryginalnego Turbo i zabawa w jego modernizacje pod imprezy KJS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 wszystko da się dorobić - kiedyś miałem taki sam problem w Renault Safrane - sprężynę dorobił mi facet na ul.Bagno na 10 zeta a tulejki, które się stopiły jak spawałem uchwyt do sprężynki zrobiłem z kawałka węża kupionego w Castoramie - starczyło aż do śmierci auta - kilka lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 sprężynę dorobił mi facet na ul.Bagno na 10 zeta a tulejki, W ASO 6 (słownie sześć) zeta z groszami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malik Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 GISek, numer części tej sprężynki to 33022GA081 może potomnym się kiedyś przyda koszt 6,76 zł brutto przynajmniej ja tak płaciłem. No i 2 tygodnie czekania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 GISek, numer części tej sprężynki to 33022GA081 może potomnym się kiedyś przyda koszt 6,76 zł brutto przynajmniej ja tak płaciłem. No i 2 tygodnie czekania Ze 20 sztuk mam na półce... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 ...Ze 20 sztuk mam na półce... :roll: A wiesz której ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malik Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 wszystko da się dorobić - kiedyś miałem taki sam problem w Renault Safrane - sprężynę dorobił mi facet na ul.Bagno na 10 zeta a tulejki, które się stopiły jak spawałem uchwyt do sprężynki zrobiłem z kawałka węża kupionego w Castoramie - starczyło aż do śmierci auta - kilka lat Dokładnie jest tak jak mówisz, prowizorki są najlepsze ja w swoim dziadku tulejkę zrobiłem ze zużytego katusza po silikonie pasowało jak ulał. -- Cz wrz 29, 2011 10:47 pm -- Ze 20 sztuk mam na półce... :roll: No to już wiem czemu musiałem czekać 2 tygodnie na swoją wykupiłeś wszystkie sprężynki w Polsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 ...Ze 20 sztuk mam na półce... :roll: A wiesz której ? Wiem, wiem. Dzisiaj akurat sprawdzałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GISek Opublikowano 29 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 w ASO Koper 10 zeta:) Szczur możliwe, że takowa będzie mnie przydatna:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 W ASO 6 (słownie sześć) zeta z groszami. możliwe ale w ASO Renault takich frykasów nie miewali ale chętnie by sprowadzili. Safrane to był kiedyś rzadszy samochód niż dziś VelSatis a mieliśmy jeden z pierwszych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojto79 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Witam, mógłby mi ktoś opisać, gdzie ta sprężynka powinna być - jak ją założyć :roll: Z góry Dzięki. -- Cz sie 09, 2012 8:54 am -- Podbiję, może ktoś mi odpowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melina26 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Przy wybieraku biegów z foto jest widoczny taki mały otworek. Tam właśnie znajduje się jeden koniec sprężyny. Drugi jest w takiej blasze poniżej gear selectora. Krótko mówiąc trzeba wejść pod auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Element 23: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się