saszynski Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 uszczelniacze na deklach z zaworów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
momik Opublikowano 16 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 uszczelniacze na deklach z zaworów. znaczy to się nada? http://allegro.pl/subaru-impreza-forest ... 35456.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Tak sie troche koledze wepne we watek, bo mam pytanie. Moi drodzy, niestety od jakiegos juz przebiegu moj antyk jezdzi na mineralu. Rowniez go sobie spala, ale nie o to chodzi, jest (po)wolnym ssakiem to krece go czasem wysoko, wiec ma prawo. Podpytalem na forum i poradzono zrobic wlasnie plukanke i przejsc na syntetyka. Czy ten zabieg nie zaszkodzi silnikowi? Wszak juz dlugo jezdzi na mineralu i jakies tam uszczelnienia sie porobily z tego oleju(tak mi sie wydaje), boje sie ze zrobie czyszczenie, nowy olej i nie dojezdze do nastepnej wymiany nawet bo wszytskie uszczelnienia wyplczucze plukanka i dopiero zacznie zrec olej i inne cuda. Przebieg 225, LPG od jakichs 50k. Jestem ciekaw opinii, niedlugo mam wymiane oleju wlasnie moze bym sie skusil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 uszczelniacze na deklach z zaworów. znaczy to się nada? http://allegro.pl/subaru-impreza-forest ... 35456.html A nie trzeba kompletu ? http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=1261088#p1261088 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 gendziu, lepiej nic nie ruszaj,bo możesz sobie tylko pogorszyć. Niech już chodzi na mineralnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Pan Dziedzic, no wlasnie tez tak mysle, ze to moze byc zly pomysl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 ja u siebie zmieniłem komplet, bo jak na Subaru, cena była do zaakceptowania i zamówiłem uszczelkę pod dekle zaworów, uszczelniacze na cewki i małe uszczelniacze na śruby mocujące dekiel. Lepiej jest to zrobić od razu za jednym razem i mieć spokój. radziłbym zmienić wszystko od razu. a co do zmiany oleju to jeśli jeździsz na mineralnym to myślę ze zmiana na półsyntetyk byłaby zasadna. Pełny syntetyk bym odpuścił, bo zaszkodzisz silnikowi... Japońskie silniki nie przepadają za mineralnymi olejami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
momik Opublikowano 17 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Nie no Leon spoko, wiadomo że uszczelki dekla tez wymienię bo z przeważnie sa one jednorazowe. Trochę drogo wychodzi taki komplecik (przynajmniej w ASO) ale wygląda na to że żadnej filologii z tym wielkiej nie ma wiec sam to machnę to i za robociznę zostanie w kieszeni, co spowoduje realne obniżenie kosztu tej operacji. Jeszcze przy okazji pewnie na zawory da radę luknąc wiec chyba z jakieś sześć stów musze sam sobie za te robocizne zapłacić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 a co do zmiany oleju to jeśli jeździsz na mineralnym to myślę ze zmiana na półsyntetyk byłaby zasadna. Pełny syntetyk bym odpuścił, bo zaszkodzisz silnikowi... Japońskie silniki nie przepadają za mineralnymi olejami. Zasada była taka: syntetyk-półsyntetyk-mineralny,nigdy odwrotnie.Tak mnie uczono w szkole,chyba że to "stara szkoła" była :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 a co do zmiany oleju to jeśli jeździsz na mineralnym to myślę ze zmiana na półsyntetyk byłaby zasadna. Pełny syntetyk bym odpuścił, bo zaszkodzisz silnikowi... Japońskie silniki nie przepadają za mineralnymi olejami. Zasada była taka: syntetyk-półsyntetyk-mineralny,nigdy odwrotnie.Tak mnie uczono w szkole,chyba że to "stara szkoła" była :wink: Stara dość, a uczyli jeszcze że Słońce krąży wokół Ziemi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 leon, nie wiem,bo wszyscy zasłaniali globus :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Zasada była taka: syntetyk-półsyntetyk-mineralny,nigdy odwrotnie Dokladnie, tez tak slyszalem, i jeszcze ze jak sie juz wejdzie w minerala to nie wolno wrocic na inny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 To także podepnę się pod temat . mój OBK ma prawie 200k i jeździ cały czas na 10w40 czy jest sens zmieniać na 5w40? bierze około 500 ml co 10k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 a ja mam ciekawy artykuł na temat olejów i ich właściwości kto chce nie przeczyta, nikogo nie będę zmuszać p12.neostrada.pl/oleje.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfer Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Nie no Leon spoko, wiadomo że uszczelki dekla tez wymienię bo z przeważnie sa one jednorazowe.Trochę drogo wychodzi taki komplecik (przynajmniej w ASO) ale wygląda na to że żadnej filologii z tym wielkiej nie ma wiec sam to machnę to i za robociznę zostanie w kieszeni, co spowoduje realne obniżenie kosztu tej operacji. Jeszcze przy okazji pewnie na zawory da radę luknąc wiec chyba z jakieś sześć stów musze sam sobie za te robocizne zapłacić W InterCars kupisz uszczelki pod pokrywy za 40 zł/szt (z rabatem najlepiej przez znajomego mechanika). Uszczelki pod świece w autoryzowanym serwisie w Katowicach są po 13/szt. Pod śrubki nie wymieniałem Razem 132 zł - raczej taniocha jak na subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lestat Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 uszczelki tylko w aso - inaczej to kasa wywalona w błoto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 uszczelki tylko w aso - inaczej to kasa wywalona w błoto Plus pasek na Forumie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opp sport Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Wykluczyłbym też uszczelniacze zaworowe, ponieważ jest to silnik boxer i olej nie spływa jak w innych silnikach wzdłuż zaworu, który tutaj w przypadku subaru jest w poziomie, a nie pionie. Olej silnikowy przedostaje się przez uszczelniacze zaworowe podczas suwu ssania a nie jak stoi wyłączony Nie znam osobiście zadnej substancji chemicznej która by w sposób skuteczny usunęła nagar bez uszczerbku na elementy gumowe. Olej syntetyczny tylko ,,dobije" silnik, zadziala podobnie jak instalacja LPG ruszy częśc syfu który dzisiaj w sposób specyficzny uszczelnia silnik. Polecal bym Militec1 jako dodatek do oleju i pozostał przy starym wyborze oleju. Uszczelki świec mają znikome znaczenie na ubywanie oleju jednak trzeba to zrobic, większośc zostaje spalona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się