achalb Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Koledzy proszę o pomoc. Nabyłem Forka 06, 150 tys. przebiegu.Niby fajny ale podczas zmiany biegu tzn. wciskania sprzęgła obroty nagle rosną i dopiero po chwili spadają. Tak ma być :?: Oraz podczas ruszania delikatnie dodając gazu czuję się jakbym jechał po jakiś pagórkach,tak jakby troszkę szarpał. Sprzęgło ponoć było wymieniane, ale "klei się". No i podczas skęcenia maksymalnie kierownicy coś wali. Będę wdzięczny za podpowiedź co to może być i czy to cos poważnego. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martrix Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 podczas zmiany biegu tzn. wciskania sprzęgła obroty nagle rosną i dopiero po chwili spadają. Tak ma być :?: a odpuszczasz gaz przy naciskaniu sprzęgła :?: :wink: tak tylko pytam bo moja żona też miała różne nawyki Oraz podczas ruszania delikatnie dodając gazu czuję się jakbym jechał po jakiś pagórkach,tak jakby troszkę szarpał. też tak miałem jak się przesiadłem na forestera (4x4) z przednionapęda, myślę że kwestia wyczucia tematu No i podczas skęcenia maksymalnie kierownicy coś wali. tego nie kumam :roll: pojedź na jakieś ASO lub stację kontroli technicznej i sprawdź jeśli nie byłeś przed zakupem :?: :? pozdrawiam Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Koledzy proszę o pomoc.Nabyłem Forka 06, 150 tys. przebiegu.Niby fajny ale podczas zmiany biegu tzn. wciskania sprzęgła obroty nagle rosną i dopiero po chwili spadają. Tak ma być :?: Oraz podczas ruszania delikatnie dodając gazu czuję się jakbym jechał po jakiś pagórkach,tak jakby troszkę szarpał. Sprzęgło ponoć było wymieniane, ale "klei się". No i podczas skęcenia maksymalnie kierownicy coś wali. Będę wdzięczny za podpowiedź co to może być i czy to cos poważnego. Dzięki. cinżko coś powiedzieć... dobrze będzie poznać miejsce zamieszkania... bo z problemami typu... No i podczas skęcenia maksymalnie kierownicy coś wali. można powiedzieć - no wali , a teraz jedź i pokarz to komuś bo tak to se pane ne da... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subru Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Cytuj:podczas zmiany biegu tzn. wciskania sprzęgła obroty nagle rosną i dopiero po chwili spadają. Tak ma być a odpuszczasz gaz przy naciskaniu sprzęgła tak tylko pytam bo moja żona też miała różne nawyki też tak obstawiam. podczas skęcenia maksymalnie kierownicy coś wali. oddaj to auto, jeśli możesz... poczytaj odpowiednie wątki, tylko jutro, bo nie zaśniesz spokojnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 dobrze będzie poznać miejsce zamieszkania.. Słuszna uwaga. Niezwykle trudno jest przeprowadzać diagnostykę wirtualnie :wink: achalb, skont stukash? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 skont stukash? z pokoju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martrix Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 So What! napisał(a):skont stukash? z pokoju no wyraźnie napisał,że stuka podczas skręcania kierownicy trzeba czytać posty a nie przelatywać wątki sorry Achalb :wink: taka głupawa po 22giej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
achalb Opublikowano 22 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 dajcie jakieś namiary na dobrego mechanika najlepiej z okolic Kalisza, albo Łodzi, Poznania lub Wrocławia.Jedna droga. Forka nie oddam :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 achalb, a skąd jesteś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
achalb Opublikowano 22 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Kalisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 No to do nas masz ze 170 km... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
achalb Opublikowano 22 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 trudno, jak nie będę musiał zostawić samochodu, a dowiem się o co chodzi z moim Forkiem (bo zaczynam się ...) to przeżyje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 No to do nas masz ze 170 km... :wink: Do Dzierżoniowa :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martrix Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 No to do nas masz ze 170 km... :wink: wal do mts.subaru chopie, poważnie :!: tak jak szczur poleca to jedni z naj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 trudno,jak nie będę musiał zostawić samochodu, a dowiem się o co chodzi z moim Forkiem (bo zaczynam się ...) to przeżyje. To zadzwoń jutro, umówimy się jakoś.... Jakoś, bo na wrzesień nie damy już rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
achalb Opublikowano 22 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 ok dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subru Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 No i podczas skęcenia maksymalnie kierownicy coś wali. a może stuka, terkocze, czy naprawdę wali? bo tak stopniując, to już tylko "auto się rozpada" zostaje. jeśli nie wali, to nie będzie źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
achalb Opublikowano 22 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 terkocze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subru Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 pompa wspomagania, zbyt mała ilość płynu w zbiorniczku, źle naciągnięty pasek. było tak od razu. gradacja obowiązuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Oraz podczas ruszania delikatnie dodając gazu czuję się jakbym jechał po jakiś pagórkach,tak jakby troszkę szarpał. Sprzęgło ponoć było wymieniane, ale "klei się". być może to kwestia wyczucia sprzęgła. też tak umiem zrobić w swoim GTku :wink: a sprzęgło świeżutkie 8) No i podczas skęcenia maksymalnie kierownicy coś wali. terkocze piszesz... podczas jazdy, na postoju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
achalb Opublikowano 22 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 postoju, płyn ok reszta nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 postoju, płyn ok reszta nie wiem po może być pompa wspomagania. jeżeli jeszcze nie wyje, to nie jest najgorzej 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subru Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 postoju, płyn ok reszta nie wiem sprawdź pasek i naciągnij. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xt6 Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Podczas skręcania kierownicą na postoju to może być pasek pompy poluzowany jeszcze oprócz samej pompy oczywiście , jeśli poziom płynu jest ok to rozgrzej auto zrób troszke kilkosów i potem na wolnych obrotach kręć kierą jak poczujesz na rozgrzanym plynie wspomagania że ci pada siła wspomagania to pompa raczej do wymiany. Jeśli by ci w czasie jazdy terkotało to zakładam że nie jesteś lewy i rozpoznasz przeguby - chyba każdy miał z tym doczynienia Jeszcze mi sie nasuwają na myśl łożyska na amorach przednich ale to żadkość i w starszych autach raczej. Co do sprzęgła to stawiam albo na mały moment obrotowy silnika czyli zamulenie przez czujnik spalania stukowego , albo na to że jakiś "chandlarzyna" tfuu... wsadził ci regenerowaną tarcze sprzęgła zamiast całość wymienić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kos Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Jam jest z okolic Kalisza, jak byś chciał zobaczyć co i jak powinno działać w forku to siem możem spiknąć, ponieważ zakładam, iż w moim (odpukać ) wszystko chyba działa ok, ale mój jest AT, masz PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się