Jump to content

Forek nowy nabytek-pomocy


achalb
 Share

Recommended Posts

Koledzy proszę o pomoc.

Nabyłem Forka 06, 150 tys. przebiegu.Niby fajny ale

podczas zmiany biegu tzn. wciskania sprzęgła obroty nagle rosną i dopiero po chwili spadają. Tak ma być :?:

Oraz podczas ruszania delikatnie dodając gazu czuję się jakbym jechał po jakiś pagórkach,tak jakby troszkę szarpał.

Sprzęgło ponoć było wymieniane, ale "klei się".

No i podczas skęcenia maksymalnie kierownicy coś wali.

Będę wdzięczny za podpowiedź co to może być i czy to cos poważnego.

 

Dzięki.

Link to comment
Share on other sites

podczas zmiany biegu tzn. wciskania sprzęgła obroty nagle rosną i dopiero po chwili spadają. Tak ma być :?:

a odpuszczasz gaz przy naciskaniu sprzęgła :?: :wink: tak tylko pytam bo moja żona też miała różne nawyki :evil:

 

Oraz podczas ruszania delikatnie dodając gazu czuję się jakbym jechał po jakiś pagórkach,tak jakby troszkę szarpał.

też tak miałem jak się przesiadłem na forestera (4x4) z przednionapęda, myślę że kwestia wyczucia tematu :)

 

No i podczas skęcenia maksymalnie kierownicy coś wali.

tego nie kumam :roll:

pojedź na jakieś ASO lub stację kontroli technicznej i sprawdź jeśli nie byłeś przed zakupem :?: :?

 

pozdrawiam Marek

Link to comment
Share on other sites

Koledzy proszę o pomoc.

Nabyłem Forka 06, 150 tys. przebiegu.Niby fajny ale

podczas zmiany biegu tzn. wciskania sprzęgła obroty nagle rosną i dopiero po chwili spadają. Tak ma być :?:

Oraz podczas ruszania delikatnie dodając gazu czuję się jakbym jechał po jakiś pagórkach,tak jakby troszkę szarpał.

Sprzęgło ponoć było wymieniane, ale "klei się".

No i podczas skęcenia maksymalnie kierownicy coś wali.

Będę wdzięczny za podpowiedź co to może być i czy to cos poważnego.

 

Dzięki.

 

cinżko coś powiedzieć...

 

 

 

dobrze będzie poznać miejsce zamieszkania... bo z problemami typu...

 

No i podczas skęcenia maksymalnie kierownicy coś wali.

 

można powiedzieć - no wali , a teraz jedź i pokarz to komuś bo tak to se pane ne da...

Link to comment
Share on other sites

Cytuj:

podczas zmiany biegu tzn. wciskania sprzęgła obroty nagle rosną i dopiero po chwili spadają. Tak ma być

 

a odpuszczasz gaz przy naciskaniu sprzęgła tak tylko pytam bo moja żona też miała różne nawyki

też tak obstawiam.

podczas skęcenia maksymalnie kierownicy coś wali.

oddaj to auto, jeśli możesz... :mrgreen:

poczytaj odpowiednie wątki, tylko jutro, bo nie zaśniesz spokojnie.

Link to comment
Share on other sites

So What! napisał(a):

skont stukash?

 

 

z pokoju :mrgreen:

 

no wyraźnie napisał,że stuka podczas skręcania kierownicy :idea::mrgreen: trzeba czytać posty a nie przelatywać wątki :twisted:

 

sorry Achalb :wink: taka głupawa po 22giej :lol:

Link to comment
Share on other sites

No i podczas skęcenia maksymalnie kierownicy coś wali.

a może stuka, terkocze, czy naprawdę wali? bo tak stopniując, to już tylko "auto się rozpada" zostaje.

jeśli nie wali, to nie będzie źle.

Link to comment
Share on other sites

Oraz podczas ruszania delikatnie dodając gazu czuję się jakbym jechał po jakiś pagórkach,tak jakby troszkę szarpał.

Sprzęgło ponoć było wymieniane, ale "klei się".

 

być może to kwestia wyczucia sprzęgła.

też tak umiem zrobić w swoim GTku :wink:

a sprzęgło świeżutkie 8)

No i podczas skęcenia maksymalnie kierownicy coś wali.

terkocze piszesz...

podczas jazdy, na postoju?

Link to comment
Share on other sites

Podczas skręcania kierownicą na postoju to może być pasek pompy poluzowany jeszcze oprócz samej pompy oczywiście , jeśli poziom płynu jest ok to rozgrzej auto zrób troszke kilkosów i potem na wolnych obrotach kręć kierą jak poczujesz na rozgrzanym plynie wspomagania że ci pada siła wspomagania to pompa raczej do wymiany.

Jeśli by ci w czasie jazdy terkotało to zakładam że nie jesteś lewy i rozpoznasz przeguby - chyba każdy miał z tym doczynienia :)

Jeszcze mi sie nasuwają na myśl łożyska na amorach przednich ale to żadkość i w starszych autach raczej.

 

Co do sprzęgła to stawiam albo na mały moment obrotowy silnika czyli zamulenie przez czujnik spalania stukowego , albo na to że jakiś "chandlarzyna" tfuu... wsadził ci regenerowaną tarcze sprzęgła zamiast całość wymienić...

Link to comment
Share on other sites

Jam jest z okolic Kalisza, jak byś chciał zobaczyć co i jak powinno działać w forku to siem możem spiknąć, ponieważ zakładam, iż w moim (odpukać ) wszystko chyba działa ok, ale mój jest AT, masz PW

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...