Skocz do zawartości

Cos teges


555

Rekomendowane odpowiedzi

nie do końca sie zgodzę... fakt w motocyklu duuużo większą rolę odgrywa kierowca niżw samochodzie zwłaszcza wyposażonym w ABS gdzie aby skutecznie zahamować należy wdepnąć z całej siły pedał w podłogę by po chwili stac w miejscu wisząc na pasach bezpieczeństwa.

ale...

dla przykładu na stronie : http://www.subaru.pl/news.php?news_id=213 podają dla Forestera 2,5 XT "Droga hamowania 100-0 38,5 m" a za motorrad z przeprowadzonych przez nich danych wynika, że Yamaha FZS1000 Fazer ma juz tylko 36,6m,a Suzuki SV650 jaką posiadam 37,2m czyli w obu przypadkach jest lepiej. Kiedyś w Motorradzie był test hamowania 200-0 i tu porównane motocykle wypadły juz gożej od auta ale konkurowały z 911 Turbo :) różnice były o ile pamiętam (nie mogłem znaleźć tego numeru) rzedu kilku metrów na kozyść auta. a to auto raczej potrafi prawda?

PZDR!

 

Hmm, tego nie wiedzialem, jesli motor slabszy jest o pare metrow od 911, to i tak bardzo dobrze hamuje. Przekonales mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie do końca sie zgodzę... fakt w motocyklu duuużo większą rolę odgrywa kierowca niżw samochodzie zwłaszcza wyposażonym w ABS gdzie aby skutecznie zahamować należy wdepnąć z całej siły pedał w podłogę by po chwili stac w miejscu wisząc na pasach bezpieczeństwa.

ale...

dla przykładu na stronie : http://www.subaru.pl/news.php?news_id=213 podają dla Forestera 2,5 XT "Droga hamowania 100-0 38,5 m" a za motorrad z przeprowadzonych przez nich danych wynika, że Yamaha FZS1000 Fazer ma juz tylko 36,6m,a Suzuki SV650 jaką posiadam 37,2m czyli w obu przypadkach jest lepiej. Kiedyś w Motorradzie był test hamowania 200-0 i tu porównane motocykle wypadły juz gożej od auta ale konkurowały z 911 Turbo :) różnice były o ile pamiętam (nie mogłem znaleźć tego numeru) rzedu kilku metrów na kozyść auta. a to auto raczej potrafi prawda?

PZDR!

 

Hmm, tego nie wiedzialem, jesli motor slabszy jest o pare metrow od 911, to i tak bardzo dobrze hamuje. Przekonales mnie.

 

często tak ludzie uważają wiec nie zaskoczyłaś mnie. na winklach faktycznie motocykl czasami może dostac w dupsko od auta ale to też chyba często sprawa czynnika ludzkiego. na torze motocykl potrafi wygrać z autem i to dobrym. oto dowód co potrafi dobry kierowca na dobrym motocyklu vs Lamborghini : http://www.youtube.com/watch?v=oLTiaq1nx1Q tu widac że na winklach tez mocno nie dostaje po dupsku od bądź co bądź auta z górnej półki.

PZDR!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz ogarnij to

 

Będę próbował 8).

Sugeruję zakup jakiejś konkret lampy, bo jak zapewne zauważysz, seryjna nie ogarnia zupełnie, a na dodatek robi się na zdjęciach cień od osłony obiektywu (tzn. tego czegoś nakręcanego na obiektyw :razz: ). :mrgreen:

 

W Saturnie mają w promocji D70s z 18-70 chyba za 2299. Tanio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mega teges, Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy o osobach kierujących pojazdami.

"Kurs jest przeznaczony dla osób od 16. roku życia." :mrgreen::twisted: Teraz humoru nie zepsują mi nawet te badania i egzaminy które czekają mnie za pare miesięcy :mrgreen: Źródło: http://prawoity.pl/wiadomosci/rada-mini ... -pojazdami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na dodatek robi się na zdjęciach cień od osłony obiektywu (tzn. tego czegoś nakręcanego na obiektyw :razz: ). :mrgreen:

 

Hmmm... nie trzeba być chyba Einsteinem, żeby zorientować się, że nakładka przeciwsłoneczna w mroku, przy lampie błyskowej jest, delikatnie mówiąc, zbędna.

 

Teraz już rozumiem, dla kogo są pisane instrukcje obsługi - zawsze dziwiło mnie, dlaczego 90% instrukcji to pisanie o rzeczach oczywistych... :razz: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na dodatek robi się na zdjęciach cień od osłony obiektywu (tzn. tego czegoś nakręcanego na obiektyw :razz: ). :mrgreen:

 

Hmmm... nie trzeba być chyba Einsteinem, żeby zorientować się, że nakładka przeciwsłoneczna w mroku, przy lampie błyskowej jest, delikatnie mówiąc, zbędna.

 

Teraz już rozumiem, dla kogo są pisane instrukcje obsługi - zawsze dziwiło mnie, dlaczego 90% instrukcji to pisanie o rzeczach oczywistych... :razz: :mrgreen:

 

a to podobno ja jestem zlosliwy :shock: :mrgreen:

 

czekamy na jakies profi fotki zrobione mega tegesem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... nie trzeba być chyba Einsteinem, żeby zorientować się, że nakładka przeciwsłoneczna w mroku, przy lampie błyskowej jest, delikatnie mówiąc, zbędna.

 

Teraz już rozumiem, dla kogo są pisane instrukcje obsługi - zawsze dziwiło mnie, dlaczego 90% instrukcji to pisanie o rzeczach oczywistych... :razz: :mrgreen:

Bywają sytuacje w których światło pada mało korzystnie i osłona się przydaje, lampa też. Poza tym ja się nie znam na lustrzankach (mam lamerskiego kompakta), a na dodatek to nie mój aparat i zrobiłem nim raptem 5 zdjęć - i właśnie takie były moje spostrzeżenia. A nie czytam instrukcji od wszystkiego, czego się dotykam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...